וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלינו עלייך! כשהדוכסית מסאסקס מתלבשת כמו מלכת ספרד

גל סלונימסקי

13.12.2018 / 0:05

בבריטניה היו מי שטענו כי הדוכסית מסאסקס שואבת השראת סטייל מקייט מידלטון או מהנסיכה המנוחה דיאנה, אבל מתברר שהיא דווקא מחקה בית מלוכה אחר. בתחקיר קצר נמצא שמייגן מרקל לבשה בגדים זהים לאלו שלבשה לטיסיה מלכת ספרד כמה שנים קודם לכן

מפוצלת מייגן מרקל המלכה לטיסיה מלכת ספרד. עיבוד תמונה
דוכסית ומלכה בשמלת שכמייה של סטלה מקרטני/עיבוד תמונה

אחת השאלות שעדיין לא נמצאה להן תשובה חד משמעית היא מה מקור ההשראה של מייגן מרקל. מאז נכנסה השחקנית ההוליוודית לשעבר לבית המלוכה בבריטניה, היא עברה מהפך אופנתי של ממש. היא זנחה את הטראש, שמלות המיני הקצרות והחשופות והמותגים הזולים ועברה ללבוש בגדים יוקרתיים של מעצבי-על בסגנון קצת יותר שמרני, שמתכתב במידה מסוימת עם קוד הלבוש הנהוג בארמון. גם אם נרשמו כמה הפרות של הקודים המלכותיים הנהוגים.

רבים טענו כי הגיסה שלה, קייט מידלטון, סייעה לה במהפך ולימדה אותה מה נכון ומה לא נכון ללבוש בארמון. אחרים גורסים שהלוקים של מרקל מלמדים כי היא שואבת השראה מחמותה המנוחה, הנסיכה דיאנה, שהייתה ידועה בתור פאשן אייקון עולמי. לאחרונה צצו קולות חדשים שהבחינו בדמיון המטורף בין הלוקים של הדוכסית מסאסקס לבין אלו של לטיסיה, מלכת ספרד.

מפוצלת מייגן מרקל המלכה לטיסיה מלכת ספרד. עיבוד תמונה
חובבות מעילי קשירה גדולים וארוכים/עיבוד תמונה

כך למשל, מייגן מרקל לבשה שמלת שכמייה בצבע כחול כהה בעיצובה של סטלה מקרטני ליום ההולדת ה-92 של המלכה אליזבת כאשר בפברואר 2016 לבשה לטיסיה את אותה השמלה בדיוק בצבע ירוק זית בטקס פרסי העיצוב במדינה.

שתיהן גם חובבות מעילים גדולים וארוכים ובדצמבר שעבר בחג המולד לבשה מרקל מעיל חאקי של המותג הקנדי סנטאלר עם חוט קשירה וצווארון גדול. גם המלכה מחזיקה בארון דגם דומה רק בצבע אדום. ומה לגבי חליפות גבריות? גם שם מצאנו לוקים מאוד קרובים. בפברואר האחרון לבשה מרקל חליפה שחורה של אלכסנדר מקווין וכמה שנים קודם לכן, ב-2015, לבשה לטיסיה חליפה גברית שחורה של הוגו בוס לאירוע צדקה בארמון במדריד.

עוד באותו נושא

גם בנות מלוכה לובשות אסוס: השמלה המושלמת של לטיסיה מלכת ספרד

לכתבה המלאה
מפוצלת מייגן מרקל המלכה לטיסיה מלכת ספרד. עיבוד תמונה
לא מפחדות מקצת גירל פאוור. מייגן מרקל והמלכה לטיסיה בחליפות טוקסידו גבריות/עיבוד תמונה

ואם הזכרנו חליפות, אז שתיהן נראו בהזדמנויות שונות לובשות שמלות חליפה בצבע שחור. מרקל הגיעה השנה לתיאטרון בלונדון לצפות במחזה המילטון כשהיא לובשת שמלת מיני שחורה בגזרת טוקסידו עם כפתורים כפולים של המותג הקנדי ג'ודית וצ'ארלס. ב-2015 גם המלכה לטיסיה לבשה שמלת מיני טוקסידו מאוד דומה בגזרתה, בעיצובו של פליפה וארלה, לטקס פרסי העיתונות במדריד. לטיסיה הקפידה על צירוף גרביונים ללוק, כדי להימנע מהפרות של קודי לבוש מלכותיים. מעתיקה אך משדרגת.

מפוצלת מייגן מרקל המלכה לטיסיה מלכת ספרד. עיבוד תמונה
האחת עם גרביוניים, האחת חושפת רגליים/עיבוד תמונה

ואולם, מקרה של השבוע האחרון מוכיח כי ההשראה הזו היא גם דו-כיוונית, וייתכן שגם לטיסיה עוקבת כמונו באדיקות אחרי הסטייל של הדוכסית החדשה בארמון הבריטי. בשבוע שעבר לבשה המלכה בספרד שמלה בצבע כחול נייבי בעיצובו של פליפה וארלה, המעצב הספרדי החביב עליה, שמורכבת מחלק תחתון בצורת פליסה עם עקבי סטילטו בצבע תואם. האאוטפיט הזכיר במידה רבה את החצאית השקופה של ז'יבנשי שלבשה מרקל כשביקרה בניו זילנד. למזלה של לטיסיה, הפעם היא הקפידה להימנע ממבוכות ומשערוריות ודאגה שהבד יהיה אטום מספיק.

מפוצלת מייגן מרקל המלכה לטיסיה מלכת ספרד. עיבוד תמונה
מי מעתיקה ממי? מייגן מרקל והמלכה לטיסיה בחצאיות פליסה כחולות/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully