וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ומה אסי עזר אומר על זה? השינוי המטורף של רותם סלע

14.12.2018 / 8:28

השער המהפנט של ג'ניפר אניסטון למגזין Elle האמריקאי, הפפראצי הנדיר של אמאל קלוני עם התאומים המתוקים והקארה המרענן של רותם סלע. רגעי הסטייל שעשו לנו את השבוע

צילום מסך

ג'ניפר אניסטון בת ה-49 הצטלמה לגיליון חודש ינואר של המגזין Elle שם דיברה רבות על הגירושים והשמועות הן כי מתנת הפרידה שלה לעצמה עומדת להיות אי פרטי בשווי 250 מיליון דולר. הלוקים - לא מוגזמים אך מדויקים. שמלת עור מנוחשת של גוצ'י, גופיית סבא לבנה של טום פורד עם משקפי שמש ושמלת סוודר משובצת אבני סברובסקי של איזבל מארה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קיילי ג'נר וסטורמי הקטנה הלכו על אאוטפיטים ספורטיביים תואמים השבוע עם אימוניות באפור בהיר, כובעי צמר מגניבים ובכדי שהתמונות יצאו ממש יפה - היה גם מטוס פרטי ברקע.

מרגו רובי השיקה את סרטה החדש "מרי מלכת הסקוטים" בלונדון ושמטה לנו את הלסתות בשמלת נקודות יפהפייה של רודארטה, עם עיטור של שושנים אדומות מקדימה וליפסטיק אדום להשלמת הלוק.

מרגו רובי. GettyImages
מרגו רובי מושלמת ברודארטה/GettyImages
מרגו רובי. GettyImages
רובי בהשקת סרטה החדש/GettyImages

רותם סלע החליטה שהיא עוברת מייקאובר רציני ואחרי שנים בהם לא זזה מהשיער הארוך והגולש יישרה קו עם הכוכבות הגדולות בעולם והלכה על קארה קצרצר.

ולסיום - אזהרת מתיקות. אמאל קלוני פופרצה השבוע עם התאומים בניו יורק סיטי כשהיא מחזיקה את שניהם, לבושה במכנסי עור ומגפיים עם עקב מאוד מכובד. עזבי את הלוק, העובדה שאת מחזיקה את שניהם בו זמנית זה כבר וואו.

אמאל קלוני. splash
אמאל קלוני והילדים/splash
אמאל קלוני. splash
סופרוומן. אמאל קלוני/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully