וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה המטרה? אין לנו מושג: דוגמנית הפלאס סייז אשלי גרהאם מתפשטת

גל סלונימסקי

17.12.2018 / 6:51

אשלי גרהאם נמצאת בתאילנד במסגרת תפקידה כמנחה בתחרות "מיס יוניברס". ברגע של חולשה, שיעמום, אסטרטגיה שיווקית או סתם כדי לחזק את הצפיות בסטורי, העלתה הדוגמנית תמונה שלה בעירום, כשהיא יוצאת מהסאונה. ואנחנו תוהות: למה עכשיו?

אשלי גרהאם. GettyImages
למה קידום דימוי גוף חיובי חייב להיות בעירום? אשלי גרהאם לבושה/GettyImages

דוגמנית הפלאס-סייז המצליחה אשלי גרהאם עובדת קשה כדי לקדם את האג'נדה שלה בנוגע לדימוי גוף חיובי. מה שכן, אנחנו ממש לא מבינות למה המאבק הזה כולל תמונות עירום שלא קשורות לשום קמפיין. בשבת האחרונה פרסמה הדוגמנית באינסטגרם תמונה שלה חשופה כביום היוולדה - בלי איפור, בלי בגדים, בלי בושה.

גרהאם היפהפייה, שנמצאת בימים אלו בתאילנד במסגרת תפקידה כמארחת של תחרות "מיס יוניברס", העלתה את התמונה ביציאה מהסאונה. בכך, סיפקה הצצה לקימורים שלה, שבדרך כלל מכניסים לה לא מעט כסף. אולי גם זו דרך לקדם את הכלי הכי רווחי שלה - הגוף שלה, אולי זה סתם רגע של חולשה ושעמום בתאילנד או ששאולי היא צפתה יותר מדי בסטוריז של בנות הקרדשיאן-ג'נר והבינה שככה זה עובד? חבל.

אשלי גרהאם עירום תאילנד. סטורי אינסטגרם, צילום מסך
רגע לפני הסאונה - בוא נעשה תמונה לסטורי/צילום מסך, סטורי אינסטגרם

זו לא הפעם הראשונה שהדוגמנית המצליחה מורידה בגדים, שכן רבות מהתמונות שלה הן בהלבשה תחתונה, בגדי ים או עירום כמעט מלא. אין לנו בעיה עם תמונות סקסיות בלנז'רי, בגדי ים, עירום מרומז או סתם מסר של גאווה בגוף הנשי. אבל הפעם, אפילו שניסינו - לא הצלחנו למצוא את הסיבה להתפשט בתמונה הלא ברורה הזו לסטורי. תופעת העירום נטול ההצדקה ברשתות החברתיות רווחת בכל גיל, מידה וצבע, כשהמטרה היחידה היא, כנראה, עוד כמה צפיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סקסית בלנז'רי. אשלי גרהאם/מערכת וואלה!, צילום מסך

בריאיון שהעניקה גרהאם לתכנית Good Day Austin היא סיפרה על תפקידה כמנחה מאחורי הקלעים של טקס "מיס יוניברס", שהתקיים אתמול בבנגקוק, והוסיפה כי היא "נרגשת לדבר עם 94 המתמודדות". לדבריה, "הנשים האלה עבדו קשה כל חייהן כדי להגיע לרגע הזה. יש הרבה לחץ. הן לא מייצגות רק את עצמן - אלא את כל המדינה שלהן. ממש מעניין אותי לשמוע מה יש להן להגיד".

אשלי גרהאם אפטר פארטי אוסקר 2018 וניטי פייר. GettyImages
נרגשת לעבוד מאחורי הקלעים של תחרות "מיס יוניברס"/GettyImages

אשלי גרהאם באינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully