וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזבו אתכן מבוטוקס! הסוד של רונית יודקביץ' לעור פנים מושלם בגיל 53

וואלה! אופנה

18.12.2018 / 11:00

רונית יודקביץ' נותנת את כל התשובות בשאלון הטיפוח החדש שלנו. מהם שלושת הפריטים שהם מאסט בתיק האיפור שלה, באיזה לוק היא מרגישה הכי לוהטת ואיזה תוסף תזונה שינה לה את עור הפנים

גיל 53 מעולם לא נראה טוב יותר - רונית יודקביץ'

אתן עוקבות אחריהן באינסטוש על בסיס יומי, בוחנות בקפידה את הלוקים שלהן באירועים מתוקשרים ומתפעלות מעור הפנים הזוהר שלהן - כשבלב אתן מקוות שזה רק הפילטר הנכון. בשאלון הטיפוח החדש שלנו, הכוכבות המקומיות יענו על כל השאלות שממש רציתן לשאול ויתנו את הטיפים האישיים שלהן בתחום הביוטי.

רונית יודקביץ' היא אחת הנשים היפות בתעשיית הבידור וללא ספק מדויקת במיוחד בכל מה שקשור לבחירות האופנתיות שלה. אז מה הסוד של יודקביץ' לעור פנים כזה זוהר בגיל 53, מה המוצר הכי זול שלה שהיא פשוט לא יכולה בלעדיו וגם, כמה פעמים בחייה התנסתה בהזרקות בוטוקס?

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מה המוצר הכי זול שאת לא מוכנה לוותר עליו בשגרת הטיפוח?
"שפתון לובלו דובדבן שאני פשוט לא זזה בלעדיו. מרגישה שהרגע סיימתי ללקק קרטיב".

שלושת הפריטים שהם מאסט בתיק האיפור?
"מסרק גבות בצבע חום בהיר של מאק, ברונזר של גרלן שבמרכזו צבע בגוון אפרסק שמעדן את השיזוף מכיוון שאני מאוד בהירה וליפסטיק בהיר טבעי או אדום כתום למקרה שיצאתי בבוקר והיום שלי נמשך עד הלילה. אני חייבת לשנות את המראה וליפסטיק אדום משנה הכל".

מה הלוק המנצח בעינייך?
"חולצה גברית לבנה אוברסייז, חצאית עור שחורה עם שסע מפואר ומגפיים מנוחשים עד הברך - מראה מנצח לבוקר ולערב. אני מכורה לצבעים מונוכרומטיים, השילוב ביניהם תמיד עובד והסוד כמובן הוא בפריטים הקטנים המשלימים, תיק טוב של סלין או דיור, משקפי שמש שחורים, חגורה ותכשיטים".

עוד באותו נושא

שלא ייגמר לעולם: המוצר הקוסמטי שרוני דואני בחיים לא תשאיל לחברות

לכתבה המלאה

עם מה בחיים לא יתפסו אותך?
"מסתובבת עם טייץ, רק בספורט זה מותר".

אחת לכמה זמן טיפול פנים?
"טיפולי פנים אצל קוסמטיקאית כל חודשיים, אבל מקפידה להזין את עורי עם מסיכות משתנות וניקוי יומיומי עם פילינג עדין".

הזרקות, חומצות ובוטוקסים למיניהם - בעד/נגד והאם עשית בעבר?
"אני בעד מה שטוב לכל אחת. אני אישית התנסיתי פעם אחת בהזרקת בוטוקס במצח, המראה שהתקבל היה יפה אבל לא גרם לשינוי דרמטי. בגלל שאני צורכת תוסף תזונה שנקרא קולגן פלוס כבר 5 שנים, העור שלי גמיש וזוהר ואני ממש רואה תוצאות ומקבלת מחמאות. בגלל שאני שחקנית מאוד חשוב לי שהפנים לא יראו קפואות ונטולות הבעה".

בגזרת הגבות - שיטת השערה (הדמיית שערות באמצעות מיכשור אלקטרוני)/ הכל טבעי/ צללית משובחת?
"גבות טבעיות! כמה שנשאר לי מהן, הלוואי ולא הייתי מורטת בעבר. היום אני נעזרת במברשת עם צבע או בצללית".

כמה זמן לוקח לך להתאפר?
"להתאפר לוקח לי כ-15 דקות. יש לי את הטכניקה והטריקים שלי, המייק-אפ של גרלן מסתיר מעולה את כתמי הויטיליגו שמכסים את עורי, צלליות של לוריאל בגוונים טבעיים, מעגל ריסים חובה ועושה פלאים למבנה העין, מסקרה שחורה של לוריאל וכמה שיותר יותר טוב. טיפ - חשוב לא להשאיר גושים על הריסים ולסרק אותם במסרק קטן".

גלאם טים לאירועים חשובים. נעזרת? או אם אין אני לי מי לי?
"אני כבר ארבעה עשורים בתעשיית האופנה והיופי, מאפרים ומסדרים אותי בלי סוף בהפקות אופנה ובסדרות. אין ספק שאני מרגישה מלכה לכמה שעות, אבל כשיש אירוע הכי נוח לי להתאפר ולאסוף את שערי (רק אסוף בשבילי) לבד באמבטיה מול המראה עם המוצרים שלי שאני מכירה מכורה ואוהבת".

טיפ שמישהי נתנה לך ושינה את חייך?
"סדרת פעולות חשובה שאני מיישמת לפני כל יום צילומים או אירוע: מסיכת קולגן מבד ל-15 דקות, לשטוף, למרוח סרום ממלא קמטים + קרם לחות, פריימר עם שבבי זהב של גרלן והעור מוכן לאיפור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully