וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדה בת ה-11 שהרוויחה 200,000 דולר ממכירת טי שירטס בעיצובה

24.12.2018 / 7:42

קריס רוג'רס היא מהסיפורים האלה שאתם לא שומעים בכל יום, יפהפייה בת 11 עם אג'נדה מובהקת ורצון לכבוש את העולם. השתתפות בתכנית ריאליטי מצליחה כבר נרשמה על הפרק והיא כבר מגלגלת מאות אלפי דולרים בזכות פריטים בעיצובה

במסגרת מאזני חשבון הנפש של 2018 שתיכף מתעופפת לנו מהקלנדר עם קריסה וקשיים איתם מתמודדות לא מעט רשתות אופנה (ע"ע צ'יפ מנדיי, אסוס ורמי לי הישראלית) יש גם סיפורי הצלחה מעודדים. אחד מהם שייך לקריס רוג'רס בת ה-11. רוג'רס היפהפייה, בקושי טינאייג'רית, היא היזמית והבוסית שעומדת בראש מותג האופנה Flexin' In My Complexion הנושא על דגלו מסר חיובי של הרגשה נוחה בעור שלך, אותו הקימה באפריל האחרון כשהייתה עדיין בת 10.

על פי דיווח שפרסמה השבוע רשת BBC, היא מסיימת את השנה כמי שמכרה עשרות אלפי חולצות טי עם הכנסות שעומדות מעל 200 אלף דולר. רוג'רס גם הייתה המעצבת הצעירה ביותר שהופיעה בשבוע האופנה בניו יורק ובנוסף קטפה ג'וב נחשק כשגרירת נייקי.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

Flexin' In My Complexion נולד במטרה להעצים אנשים שירגישו נוח עם צבע העור שלהם. "מה שגרם לי לרצות להתחיל היה שהציקו לי בגלל צבע העור שלי" היא סיפרה בנובמבר למגזין טין ווג שבחר בה כחלק מפרויקט '21 מתחת ל-21' לשנת 2018, "אני רוצה שאנשים אחרים יידעו שהם לא לבד", הוסיפה המשפיענית הצעירה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

הביטוי מאחורי שם הלייבל הצעיר התחיל כמשהו שסבתה של קריס הייתה אומרת כדי לעודד אותה כשהייתה חוזרת מעוד יום של בולינג בבית הספר בגלל צבע העור שלה. הקו שלה כבר אומץ על ידי אלישיה קיז, וופי גולדברג ולופיטה ניונגו אבל מה שהכי ריגש אותה השנה הייתה ההשתתפות בריאליטי המצליח America's next top model. "רק הידיעה שאני ילדה שמשתתפת ב'דוגמנית העל הבאה של אמריקה', וטיירה בנקס מסתכלת עליי. זו הזדמנות של פעם בחיים". התעלפנו.

וופי גולדברג מפרגנת

  • עוד באותו נושא:
  • טי שירט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully