וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי קים קיי, בלי קנדל ג'נר, בלי החדידיות: אלו אנשי הסטייל של 2018

גל סלונימסקי

28.12.2018 / 0:14

אי אפשר לסגור שנה בלי להיזכר באנשים נוטפי השיק שסיפקו לנו השראה, גרמו לנו לקנא ואף לימדו אותנו שיעורים חשובים. הטופמודלס הרותחות דווקא לא הצליחו להשתחל לרשימה, אך יש כמה שמות שמאוד יפתיעו אתכם

ג'יג'י ובלה חדיד לובשות זהב ביומולדת 23 של ג'יג'י. GettyImages
נשארו בחוץ. האחיות חדיד/GettyImages

השנה החדשה כבר דופקת בדלת ואי אפשר לסגור את 2018 בלי לבחור את אנשי השנה בסטייל. אלו שסיפקו לנו ים של השראה, שגרמו לנו לקנא בשלל לוקים מדויקים ומעל הכל לימדו אותנו שיעורים חשובים באופנה. השנה החלטנו שפשוט אי אפשר ללכת עם האובייס. כך למשל, קים קרדשיאן, שאולי זכתה בפרס "המשפיענית" בטקס האופנה של אמריקה, לא נכנסה לטופ 10, כי אין מה לעשות - היו הרבה יותר מוצלחות ממנה. גם קאיה גרבר הכוכבת העולה שגרפה שערים נחשקים הוזנחה, קנדל ג'נר נשארה בחוץ ולצדה החדידיות. אז מי בכל זאת הצליחה לזכות בטייטל הנחשב? הנה הרשימה המלאה שלנו.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מייגן מרקל - שלימדה אותנו שחוקים יש להפר

השחקנית ההוליוודית ששדרגה השנה את מעמדה לבת מלוכה היא אחת הנשים הכי מסוקרות אופנתית בשנה החולפת. כמובן שהחתונה המלכותית הוסיפה להייפ, אבל זה בעיקר סיפור הסינדרלה שגרם לכולנו לחלום שזה אפשרי להתחתן עם נסיך. אבל מרקל לא נכנעת כל כך בקלות לקוד הלבוש הנוקשה שמכתיב לה הארמון, ומהרגע הראשון ניסתה להכניס קצת נגיעות של סטייל אישי לכל לוק. זה התחיל באקססוריז לא הולמים לפני הנישואים, המשיך בכתפיים חשופות בחתונה, טיפס בעשרות הלוקים בטיול המלכותי שלה עם הנסיך הארי לאוסטרליה, ניו זילנד ופיג'י והסתיים בלק השחור בטקס פרסי האופנה. חוקים נועדו כדי לשבור אותם.

מייגן מרקל. GettyImages
הלק השחור הוא לגמרי שיא. מייגן מרקל בשמלה של ז'יבנשי בטקס פרסי האופנה/GettyImages

ליידי גאגא - שהוכיחה לנו שאפשר להפוך מטראש לסטייל

השנה יצא לאקרנים הסרט "כוכב נולד" בכיכובה של ליידי גאגא שהוציא אותה למסע פרימיירות נרחב, וסיפק לה הפקות אופנה, שערים ושלל ריאיונות. לכולם, למרבה ההפתעה, היא הגיעה לבושה בבגדים נוטפי שיק וסטייל, ונטשה מאחור את כל הפרובוקציות. אחרי שראינו כל כך הרבה לוקים מעודנים ויפים שלה, ממש שכחנו את שמלת הבשר או העקבים המוגזמים.

ליידי גאגא. GettyImages
אף אחד לא זוכר לך את שמלת הבשר/GettyImages

מלניה טראמפ - שבכל אאוטפיט שלה הצליחה לעצבן מישהו

אופנה נועדה כדי להעביר מסרים. אם יש מישהי שמבינה את המשפט הזה טוב מאוד הרי זו הגברת הראשונה של ארצות הברית, מלניה טראמפ, שהצליחה השנה לעצבן את העולם כולו. מילא הבגדים היקרים, לזה כבר התרגלנו, אבל לעשות צחוק מהעולם? זה שיא חדש. אנחנו מדברות כמובן על הבחירה בדולצ'ה וגבאנה ימים ספורים אחרי המשבר עם סין, כובע קולוניאלי בסיור בקניה שמזכיר ימים אפלים בהיסטוריה וגולת הכותרת - המעיל "לא באמת אכפת לי" בעיצומו של משבר המהגרים.

מלניה טראמפ בסיור בספארי בקניה, אוקטובר 2018. רויטרס
עושה צחוק מכולם. מלניה טראמפ בכובע מתריס/רויטרס

פריאנקה צ'ופרה - שהראתה לנו מה זה להתחתן בגדול

פריאנקה צ'ופרה אולי פרצה לחיינו כבר לפני כמה שנים, אבל אין ספק שהשנה זו הייתה השנה שלה. אנחנו לא מדברות רק על החברות המתוקשרת עם מייגן מרקל שסיפקה לה כמה כותרות בעולם האופנה, אלא על חתונת הענק עם ניק ג'ונאס. שבוע שלם של אאוטפיטים וחגיגות בהודו שכללו שמלה עם הינומת ענק, כמה לוקים מסורתיים ועוד לא מעט שמלות של מעצבי על. אחרי כל כך הרבה לוקים כבר הפסקנו לספור. גם אנחנו רוצות להתחתן ככה.

רוזי הנטינגטון וויטלי - כי הגיע הזמן שהיא תקבל את הבמה הראויה לה

אם יש מישהי ששמנו לנו למטרה לחשוף יותר לקהל הישראלי זו רוזי הנטינגטון וויטלי. מדובר בדוגמנית עסוקה מאוד מעבר לים שנמצאת במקום הרביעי ברשימת הדוגמניות הכי רווחיות לשנת 2018. אם זה לא משכנע אתכם - מספיק שתעיפו מבט בתמונות, אנחנו בטוחים שזה יעשה את העבודה. היא אשת השנה שלנו בסטייל, רק בגלל שאנחנו ממש רוצות שתשימו עליה כבר עין לקראת השנה הבאה.

רוזי הנטינגון וויטלי. splash
אנחנו נדאג שכולם יכירו אותך. רוזי הנטינגטון וויטלי בשמלה של ז'יבנשי/splash

ג'יי לו - כי אין גיל לסקסיות

אלו השנים הכי היפות של ג'ניפר לופז. עם זוגיות משגשגת עם אלכס רודריגז וסרט חדש בקולנוע, ג'יי לו פוקדת לא מעט אירועים ושטיחים אדומים. אז נכון שהרבה מהלוקים שלה הם יותר חשופים ממה שאנחנו אי פעם היינו מסוגלות ללבוש, אבל זה מדהים איך הכל נראה עליה מושלם. לא משנה כמה עור יש שם - היא פשוט נוטפת סקס וזה עושה לנו את זה. תזכורת קלה - היא בת 49, כן?

View this post on Instagram

December 2018 @instylemagazine

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo) on

מרגו רובי - כי בקצב הזה היא אשת השנה של 2019

אם יש מישהי שהסטייל הרותח שלה לא מקבל מספיק פוקוס, זו לגמרי מרגו רובי. מדובר בשחקנית אוסטרלית לוהטת שצולחת כל שטיח אדום אליו היא מגיעה. היא יודעת לשלב טרנדיות עם סקסיות ועושה את כל הבחירות האופנתיות הנכונות.אנחנו מהמרות שב-2019 היא בטוח בראש הרשימה.

מרגו רובי. GettyImages
עפות על הסטייל שלך. מרגו רובי מחזירה את שמלת הנקודות לאופנה/GettyImages

וויני הארלו - שלימדה אותנו שכולנו שונים אבל שווים

וויני הארלו יכולה לסמן לעצמה השנה הישג עצום - היא התקבלה להיות מלאכית של מותג ההלבשה התחתונה ויקטוריה'ס סיקרט. הדוגמנית, שסובלת ממחלת עור בשם ויטיליגו שבה העור מאבד צבע והופך בהיר יותר, מודעת ל"גימיק" שאולי עוזר לה לצעוד על כל כך הרבה מסלולים ולקבל שורה של שערים נחשקים, אבל היא לא נותנת לזה להפריע לה. היא משדרת עסקים כרגיל ומוכיחה שעם קצת אמונה, כולנו יכולים להתעלם מהשוני. כי אין אף אדם שדומה למשנהו, וכל אחד מיוחד בדרכו שלו. שיעור חשוב על קבלת האחר.

וויני הארלו שבוע האופנה ניו יורק וייני ווייני. GettyImages
שיעור חשוב בקבלת האחר. וויני הארלו באדידס/GettyImages

היילי בולדווין - שהוכיחה שסטייל תואם לבן זוג זה דווקא חמוד

אנחנו שונאות לתת קרדיט לנשים בגלל בן הזוג - אבל במקרה הזה המצב מחייב. היילי בולדווין לא הייתה הופכת למי שהיא אילולא הנישואים לפופסטאר ג'סטין ביבר. אבל היי, סחטיין על ההצלחה לביית את פרא האדם הזה. כך או כך, היא טיפסה במעלה הסולם עם סטריט סטייל הורס והודות לכמה לוקים תואמים עם הבעל הטרי - נזכרנו שיש משהו מתוק בדביקות הזו של זוגות טריים.

היילי בולדווין, ג'סטין ביבר. splash
הכי חמודים. היילי בולדווין בחליפת השנה של ורסצ'ה לצד ג'סטין ביבר/splash

טרייסי אליס רוס - שהמציאה מחדש את אפקט ה"וואו"

טרייסי אליס רוס היא חובבת אופנה ידועה שאוהבת ללכת על כל הקופה בענק. היא לא מסתפקת במראות בינוניים וחייבת להפגיז עד הסוף. אפשר לומר שהיא לימדה אותנו שאין דבר כזה יותר מדי, וכל אאוטפיט - מוגזם ככל שהוא יהיה, הוא לגיטימי. אבל זו לא הסיבה היחידה שבגללה היא ברשימה, בערב טקס פרסי המוזיקה בהנחייתה היא החליפה 10 אאוטפיטים ולהם מכנה משותף אחד - כולם שייכים למעצבי אופנה בעלי צבע עור כהה. תיהיו בטוחים שחוץ מהמסר החברתי החשוב, היא הייתה סופר שיק בכל הלוקים.

טרייסי אליס רוס. GettyImages
אין דבר כזה מוגזם מדי. טרייסי אליס רוס בוולנטינו/GettyImages

הארי סטיילס - כי אנחנו צריכות גבר אמיץ

אקס להקת וואן-דיירקשן מתלבש כמו שהיינו רוצות שהגבר שלנו יתלבש: עם אומץ. אז כן, אולי הוא קצת מגזים - אבל לפעמים בא לנו קצת צבע לחיים. סטיילס ידוע בעיקר בשל החליפות המקושקשות שמכניסות אור לכל הופעה פומבית שלו - על במה או על השטיח האדום. ואם זה לא מספיק אז הבחירה בו לפרזנטור של גוצ'י היא הגושפנקא שהיינו צריכות כדי לקבוע שהוא לגמרי איש השנה בסטייל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully