וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבקת פיות: צלליות וברונזרים שיעשו לכן את הסילבסטר נוצץ

שירלי אכסלרוד

27.12.2018 / 7:35

גם אצלנו נערכים לסילבסטר, הערב בו פיה עתירת נצנצים מתפוצצת על המדור. בין אם תבחרו לחגוג בארוחת שבע מנות במחיר מופקע, בפקק או בטרנינג על הספה, אנחנו כאן כדי לעזור לכן לבחור את המוצרים הנכונים

ג'ייד סילבסטר 2018. יח"צ,
מראה הסילבסטר של ג'ייד/יח"צ

טיפות הארה של לוריאל פריז

כידוע, החטא החמור מכולם הוא להיראות מתאמצת מדי. בחורות ענוגות, שרוצות להתמרח במוצר בוהק קלות ובכל זאת להרגיש כמעט בלי, ראוי שישימו יד על ההיילייטר החדש של לוריאל. הוא מגיע במרקם נוזלי ובמארז משאבה ונותן ברק וזוהר חמודים, מרומזים ועדינים. אפשר להניח אותו על עצמות הלחיים, למרוח כצללית או לערבב עם המייק-אפ, בלי להרגיש מחופשת. נחמד לאירוע, מתאים לא פחות לבוקר שאחרי. הדאון סייד: מחזיק מעמד שעות ספורות בלבד אפילו במזג אוויר חורפי מבוקר, ומצריך טאצ' אפ שוטף.

Glow Mon Amour ב-75 ש"ח, מחיר השקה בדצמבר - 60 ש"ח.

לוריאל. יח"צ חו"ל,
לוריאל/יח"צ חו"ל

הייליטר של ז'יבנשי

מי שבעניין של אפקט זוהר דומה אך משודרג, עמיד יותר וגם יקר פי 4, יכולה לנסות את ההיילייטר החדש של ז'יבנשי, שמגיע בבקבוק מוזהב יפה תואר, שכולל טפטפת ומברשת גם יחד וריח מופלא של הביוקר. גם כאן, מדובר בהיילייטר רב תכליתי: אפשר לערבב עם הקרם, להניח מעל המייק-אפ, לטשטש מתחת לעיניים עם או בלי המברשת המצורפת או להוסיף לסלט. המוצר מגיע בשני גוונים - ורדרד לעור בהיר ומוזהב לעור כהה יותר, שבמינון נכון (כלומר, מעט) יכול להתאים גם לבהירות.

TEINT COUTURE RADIANT DROP ב-250 ש"ח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ז'יבנשי. יח"צ חו"ל,
ז'יבנשי/יח"צ חו"ל

פלטת צלליות חורפיות של ג'ייד

בוליווד, סיכמה הנסיינית מ' את פלטת הצלליות החורפית של GA-DE שמשלבת בין גווני שמנת, ורוד עתיק ואדום חם, עם מיני גווני ברונזה מוזהבים ומנצנצים. "בהשראת אבני אודם יקרות": גם בשילוב יצירתי, הגוונים האדמדמים והחומים מבריקים מדי, והיו רחוקים מלהיות אטרקטיביים. למעשה, נראיתי כמו ארנב אדום עיניים. הצלליות לא החזיקו מעמד והתקבצו בקפלי העפעפיים, ולקינוח - המארז כבד ולא נוח לנשיאה לתיקונים. ממש לא.

GLAMHOUR Eyeshadow Palette ב-120 ש"ח.

ג'ייד. יח"צ חו"ל,
ג'ייד/יח"צ חו"ל

מארז במהדורה מוגבלת של מאק

סילבסטר ללא מהדורה מוגבלת אינו סילבסטר! שתי מהדורות מיוחדות מבקשות שתניחו עליהן יד שניה לפני שייעלמו בשגרת השנה החדשה.

במאק מציעים מארז משגע שמכיל כל שצריך כדי להאיר בחשיכה - שימר זוהר, סומק זוהר לא פחות וברונזר. נסיינית מיומנת בפיסול תווי פנים מדווחת על איכות לא אחידה של מרכיבי המוצר - הסומק חינני בוורוד מדויק, השימר מבהיק בדיוק במידה הנכונה ורק הברונזר נטול נוכחות ודורש אין סוף הנפות מברשת כדי להגיע לאפקט הרצוי.

Shiny Pretty Things: Face Compact ב-199 ש"ח.

מאק. יח"צ חו"ל,
מאק/יח"צ חו"ל

פלטת שימרים של בובי בראון

הנסיינית חיוורת העור ג' התמוגגה מפלטה בגוון Bare Glow מקולקציית החגים של בובי, שכוללת שני גוונים מוצלחים מאד - אחד ורדרד והשני מוזהב. יחד הם יוצרים הברקה עדינה ומאירה, בלי להדגיש אזורים יבשים או להתיישב בקמטוטים הקטנים, הישג לא מובן מאליו בימים של יובש חורפי.

Highlight Glow ב-375 ש"ח.

בובי בראון. יח"צ חו"ל,
בובי בראון/יח"צ חו"ל

מסיכת אנטי אייג'ינג מוזהבת של קירינס

ולמי שבוחרת לבלות את הערב על הספה בטרנינג המהודר: אנחנו לגמרי מפרגנות. גם לבטטות כורסה מגיע לחגוג, עם מסכת אנטי אייג'ינג מוזהבת שמבטיחה "לחות, אלסטיות ומיצוק". נסיינית שכבר הפחידה את בני הבית עם כל מסיכת בד שיצאה לשוק ציינה כי מבחינת אחיזת כביש - האופן שבו המסיכה מתאימה למבנה הפנים ומונחת על העור, מדובר במוצר מצטיין שלא נוזל מהצדדים ונצמד היטב. החומר עצמו נעים למדי, עשיר במידה סבירה, נספג לא רע והכי חשוב - יאפשר לך לצפות בנטפליקס כשאת במיטבך.

מסיכת בד מוזהבת - 22.9 ש"ח, להשיג ברשתות הפארם ובאתר Adika.

קירינס. יח"צ חו"ל,
קירינס/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully