וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טופ 5: הטרנדים החמים באינסטגרם לדצמבר 2018

30.12.2018 / 6:50

גם החודש נברנו באובססיביות בפידים הכי לוהטים באינסטה וליקטנו עבורכן את חמשת המגמות שהאיט גירלז הנכונות לא יצאו מהבית בלעדיהן. כל מה שאתן צריכות ללבוש על פי תורת האינסטוש

עם כל הכבוד לגוגל, רשת האינסטגרם הפכה בשנים האחרונות למקור הכי מהימן בשטח למידע מעודכן בכל הקשור לאופנה, טרנדים ומהו הדבר הנכון שצריך במלתחה בכל רגע נתון. הבעיה היא שבניגוד למנוע החיפוש הפופלרי, באינסטה אפשרויות החיפוש הן מוגבלות ביותר, מה שמקשה על איתור פריטים רלוונטיים. לטובת אלו שמתעניינות על מה האיט גירלז חורשות בימים אלו לפני שהן יוצאות לסיבוב שופינג, אספנו את הפריטים שיש סביבם את מירב ההיסטריה, הבאז וההייפ נכון לדצמבר 2018.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

דוקטור מרטינס

גל החזרה לאייטיז אולי דחק את הניינטיז לשוליים העונה, אבל אם יש פריט אחד שכן הצליח להשתחל מהעשור ההוא לרשימת המבוקשים של החודש, לפחות על פי האינסטה ומדרכות ניו יורק, הן הנעליים הצבאיות. לפני שאתן מגלגלות עיניים וחושבות לעצמכן שלא מדובר בבשורה, כי הרי כל עונה הבוטס השחורים עם השרוכים והסוליה הגסה מגיעים לסיבוב אופנתי, יש פה נימוק מדוע עכשיו.

אז מה שקרה בתקופה האחרונה מזכיר את הסיפור של אדידס סטאן סמית' ומגוון הפרשנויות שעוצבו להן מהרשתות הזולות ביותר ועד לאחרון מעצבי העל ברו סנט הונורה שבפריז. הפעם אלו נעלי דוקטור מרטינס שקיבלו את הכבוד עם שורת גרסאות גם מטעם בתי אופנה שמזוהים עם סגנון מעודן בימים שתיקונם כמו פראדה, טוד'ס, ג'ימי צ'ו, בוטגה וונטה, ולנטינו, דה רואו וסטיוארט ויצמן. אנחנו, וגם בלה חדיד, הרוסות על גרסת הפלטפורמה של ד"ר מרטינס המקורי ב-170 דולר.

לרכישה

חגורת חוליות מוזהבת

עוד שארית מהניינטיז שלא קיבלה את הכבוד הראוי לה במסגרת הקאמבק ששלט במודה עד לאחרונה היא קטגוריית חגורות השרשרת שהיו כה מזוהות אז עם סגנון הלאקשרי של שאנל, ורסצ'ה, רוברטו קוואלי, ולנטינו ושות'. אפשר פשוט לזרוק אותן על כל שמלה או חצאית, בגובה המותן או באגן, וגם להשחיל בלולאות הג'ינס. רק לא לשכוח להקפיד להשאיר כמה חוליות תלויות בנונשלנט איפשהו בצד.

הסוודר הנכון

גם לפריט הבסיסי ביותר של העונה הקרה יש בכל חודש בחורף טוויסט אחר שנשלף על מנת לרענן את השעמום מעוד לוק יומיומי של ג'ינס וסריג. אם לשפוט לפי הפאשניסטות המשפיעות, הספוט כרגע מכוון לנפח בשרוולים באזור הכתפיים. על פניו צללית שגרתית שהולכת איתנו שנים, אך אם רוצים ליישר קו מבחינת טיימינג אין מנוס מלהיכנע לעובדה שכרגע זו הגזרה שנמצאת בטופ של הגלגל. כמובן שיש את העניין שמתאים את הסיפור לדצמבר 2018 כמו שילוב עם חצאית מידי, בתוך מכנסיים בגזרה גבוהה פלוס חגורה על המותן או יחד עם חלק תחתון בדפוס משבצות פופולרי.

התיק שאתן חייבות של By far

הדגם הזה של by far הוא פשוט התיק המושלם לכל בחורה שמבינה דבר או שניים באופנה. יש לו גודל מושלם, עיצוב ארכיטקטוני מושכל, הוא נראה יוקרתי ואיכותי אבל לא מזוהה עם לייבל או לוגו הניתנים לאיתור חיצוני, מגיע במרקם קרוקו במתכונת של צבע אחד או שילוב קולור בלוק והוא בדיוק הפיס שיכול להקפיץ כל לוק סתמי ללוק מתוחכם.

ה-450 אירו ball bag הוא התיק הפוטוגני שמגיע באדיבות הלייבל שהקימו ב-2016 התאומות וולנטינה וסבינה גיוסבה וחברתן דניסטה בומברובה, כולן במקור מבולגריה. השלוש מתמקדות בעיצוב נעליים ותיקים שמשלבים טאצ' מודרני עם סגנונות וינטג' ורטרו ועיקר הצלחתן מבוסס על פריצה מטאורית דרך האינסטגרם. לפני התיק הזה היו להן להיטים נוספים כמו תיק 'רייצ'ל' הניינטיזי שעוצב כהומאז' לדמות האהובה מהסדרה חברים.

מכנסיים סגולים

ישנן תופעות שמופיעות לפתע במקביל בכמה מהפידים הכי סטייליש ברחבי האינסטה ופשוט אי אפשר להתעלם מהן. כאלו הם מכנסיים בצבע סגול. שלא כמו אחיהם האפורים, שחורים, לבנים, החומים והעונה גם המשובצים, שהעין כבר מתייגת כשקופים ובנאליים, ואפילו אלו בצבעי אדום/בורדו או ירוק שמתעכלים יחסית בקלות. כשהחלק התחתון בהופעה מגיע בגוון סגול מכל מיני כיוונים עם סטאמפה של 'איט גירלז', חובה עלינו לשים זרקור על העניין. אז הנה, יש פה קטע עם מכנסיים בכל קשת הסגולים. עדיין לא החלטנו מה דעתנו על הנושא אבל אין ספק שהוא סומן כאופציה עתידית תחת ראשי התיבות האהובים עלינו - FFU משמע - for future use.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully