וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקססורי קטן, טרנד ענק: כך הפכו סיכות הראש לדבר הכי רותח העונה

גל סלונימסקי

6.1.2019 / 7:30

לא צריך להשקיע יותר מדי כדי לשדרג את הלוק. מספיק להוסיף אקססורי קטן לשיער בשביל לשנות את ההופעה כולה ולהעלות אותה בכמה רמות. אם עדיין לא הבחנתם - מדובר באחד הטרנדים המובילים. והוא אפילו לא כזה יקר

היילי בולדווין. אינסטגרם, צילום מסך
סיכות לראש - היילי בולדווין מיישמת/צילום מסך, אינסטגרם

לטובת כל מי שלא הייתה מחוברת בשנה האחרונה, עדכון - הניינטיז חוזרים. נגיעות של העשור הכי פופי שיש עושות דרכן אל הסטייל שלנו, החל מהנעליים ועד לקצות השערות. וכשאנחנו אומרות "שיער", אנחנו בעיקר מתכוונות לסיכות הראש, הסרטים, הקשתות ויתר האקססוריז שהפכו לאחד הטרנדים הכי רותחים של העונה הנוכחית.

ההד פיסים המסקרנים הפכו למשלימי לוקים אופטימליים על המסלול, מככבים בהפקות אופנה ועל ראשן של משפיעניות ואושיות סטייל. מסתמן כי הדבר הבא בעיצוב השיער הוא קישוטים - וכמה שיותר יותר טוב. רוצה לשלב סרט עם סיכה? מקובל. רוצה לענוד שלוש סיכות גם יחד על הראש בו זמנית? תופס. בוחרת בסיכה ענקית שממלאת חצי מגודל הקרקפת? מבורך.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטה

היופי בפריט האופנתי המדובר הוא תג המחיר הזול יחסית, שמסוגל לשדרג את ההופעה שלך פלאים. מעבר לזה, הוא עשוי להיות כלי עוצמתי להעברת מסרים. אחת הדוגמאות לכך היא סיפור מספטמבר האחרון, במסגרת התקרית בין סטפאנו גבאנה לסלינה גומז, שבה כינה מעצב האופנה את הזמרת "מכוערת". היא בתגובה ענדה סיכת ראש עם הכיתוב: "Ugly" (מכוער), ובאמצעות פריט קטנטן הצליחה להוכיח שהמילים חסרות המשמעות שלו ממש לא מזיזות לה ופשוט עוברות דרכה. יו גו גירל.

עוד באותו נושא

חולצה על חולצה: הטרנד שמרגיש כמו רוח נעורים

לכתבה המלאה
סלינה גומז סיכת ראש ugly. splash
כלי להעברת מסרים. סלינה גומז והסיכה/splash

גם בווג כבר סימנו את הטרנד כאחד המובילים ובמגזין דצמבר האחרון, שהציג 20 אקססוריז לשיער של מעצבי על שונים, נכתב: "אקססוריז לשיער יכולים להתאים לכל סוג שיער, לכל תסרוקת. זה שדרוג בטוח". אם גם אתן רוצות לרכוש לעצמכן סיכות, תוכלו למצוא דגמים שונים ברשת בעשרות בודדות של שקלים ועד מאות עבור הדגמים של מעצבות התכשיטים כדוגמת קרן וולף או אפרת קסוטו.

שאנל משלבים צדפות על השיער

סיכת הראש של גוצ'י

גם אסוס חלק מהטרנד

סיכת ראש לייבל אם. יחצ,
סיכות ראש של Label M ב-100 ש"ח ליחידה/יחצ

סיכות השיער של קרן וולף

הגרסה של אפרת קסוטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully