וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרואלה דה ויל: כריסטינה אגילרה מקבלת את 2019 בלוק נוראי והעולם צוחק

2.1.2019 / 11:31

הזמרת הענקית כריסטינה אגילרה קיבלה את השנה החדשה בשואו מטורף בטיימס סקוור, אך ההופעה התגמדה כשהמעריצים הנלהבים החלו להבין מה הלוק המחריד שלה מזכיר להם

כריסטינה אגילרה. GettyImages
כריסטינה אגילרה מקבלת את 2019 בלוק צחור כשלג בטיימס סקוור/GettyImages

כריסטינה אגילרה, 38, כבר מזמן התעייפה ממשחק היח"צ המתיש שבסיסו לייצר כותרות ושערוריות על בסיס יומי. אך אחת לכמה זמן כשהיא נותנת שואו שווה, הפרפורמרית המקצוענית שבה יודעת יפה מאוד להוציא את הדיווה לסיבוב, וזה בדיוק מה שקרה בערב השנה החדשה המסורתי של דיק קלארק שנערך שלשום (ב') בטיימס סקוור.

אחרי שנתיים עם מריה קארי על תקן הזמרת האורחת, פלוס ביקורות על שימוש בפלייבק מלא, אגילרה כבשה את הבמה במופע שענה בגאון על כל הציפיות הווקאליות. יחד עם זאת, הלוק איתו בחרה להפציץ באירוע הנחשב, יחד עם הסטייליסטית קארן קלארקסון, קטף די בקלילות את פרס ההזיה השנויה במחלוקת של הסילבסטר.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

הייתה שם הכלאה בין מעיל פאפר לשמלת מקסי בצבע לבן בעיצוב נורמה קמלי, כולל קריסטלים ואבזמים כשמעל חצאית מיני פסים מנצנצת פלאס מגפי על ירך עם עקב פלטפורמה בלבן טיפקס. זה היה משהו שנראה כמו תאונה קשה בין מלכה נורדית למלכת סאדו והקהל שצפה בשידור פשוט לא הצליח להישאר אדיש לאסון האופנתי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
כריסטינה אגילרה. צילום מסך
תגובות המעריצים וגיף משעשע של קרואלה דה ויל/צילום מסך

להגנתה יאמר שהתחזיות לגשם בדיוק בזמן המופע וברגע הספירה לאחור אכן התממשו, כך שיש הצדקה מנומקת לשימוש במעיל רציני. אך לכל שאר האלמנטים הנלווים יהיה קשה למצוא הסבר משכנע. "ליטרלי, סינגינג אין דה ריין" (סורי, לא נשמע טוב בעברית) היא העלתה מייד לסטורי באינסטה. מנגד, מגיבים אחרים באינסטה התקשו להתייחס לענייני מזג האוויר לנוכח האאוטפיט המסנוור והדימיון ל'קרואלה דה ויל', הרעה מ-101 כלבים דלמטיים כולל גיפים יצירתיים. אחרים השוו אותה לשמלת איגלו שהילארי דאף לבשה בסדרה "ליזי מגוואיר" וגם לדמות המלחיצה מהסרט האיקוני של ג'וני דפ "נער שוליים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully