וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה עובדים עליכם: האמת מאחורי פדיחות השופינג הגדולות באינטרנט

9.1.2019 / 23:48

קניתך בגד ברשת וקיבלתם משהו לא ממש דומה? הסטייליסט המפורסם לוקאס ארמיטייג' חושף באילו טריקים משתמשים מותגי האופנה הגדולים כדי להחמיא לבגדים שלהם בתמונות המתפרסמות באתרי הרכישה ברשת - כולל שינויי תאורה ושימוש בתופרת צמודה

צילום מסך

העליה בהיקף השופינג ברשת, בעיקר בתחום האופנה, הוביל לקוחות לא מרוצים לפצוח בטרנד משעשע משהו - בו הם משווים בין המוצר כפי שהוא מוצג באתר הרכישה למוצר שקיבלו לידיהם, שלרוב נראה רחוק מאוד ממה שהובטח להם. הסטייליסט לוקאס ארמיטייג' מסביר מדוע נוצר הפער בין התמונה למציאות, חושף סודות מסט הצילומים וטוען שכשמדובר בקניות אונליין אנחנו פשוט חייבים להנמיך ציפיות.

טרנד הקניות ברשת יצר קהילה של קונים מאוכזבים וזה לא מפתיע. כשמדובר במכשירים אלקטרוניים או במוצרים לבית, אין ממש דרך לטעות, אולם כשמדובר בבגדים ובהתאמתם למידות הגוף שלנו, חוסר דקויות הן דבר לגיטימי. גם בשופינג לא מקוון בגד על בובת ראווה נראה לא פעם יותר טוב מאשר עלינו בתא המדידה. חלק מהרכישות האינטרנטיות מתבררות לעיתים כאסון כל כך גדול שתמונות ה"לפני ואחרי" שלהם - מה שהובטח ומה שקיבלו - זוכות לשיתוף ברשת וללעג. זה ברור מאליו שחברות האופנה יעשו הכל כדי להציג את הבגדים שלהם באור הכי חיובי שאפשר, אולם הסטייליסט המפורסם לוקאס ארמיטייג' טוען שחלקם מציגים תמונה שאינה משקפת את המציאות כלל. לדבריו, המותגים נעזרים בתאורה מחמיאה, דוגמניות שנבחרו בקפידה ותופרת צמודה שמבצעת התאמות אחרונות של הבגד כך שיראה מושלם על הגוף. את המוצר עצמו מקבלים הקונים לביתם בלי כל הטאצ'ים המחמיאים ומופתעים מחוסר הדמיון לתמונות. "המותגים רוצים להיראות הכי טוב שאפשר", אמר לוקאס, "זה לא מפתיע שבכל סט צילומים יש תופרת שתפקידה להתאים את הבגדים לגוף או שבוחרים דוגמניות בעלות פרופורציות מדויקות לאלה של הבגדים כך שההתאמה תהיה מושלמת".

פדיחות של שופינג שמלות אונליין. צילום מסך
בתמונה הדוק ובמציאות רופף: האמת מאחורי פדיחות השופינג הגדולות/צילום מסך

עוד ב"אסור לפספס":

"הילדה היפה ביותר בעולם" כבר בת 17- ושוב זכתה בתואר
דוגמניות למידות גדולות התבקשו לרפד את עצמן כי "לא היו שמנות מספיק"
מעליב או מהמם? שמלת נשף הסיום של הנערה הזו גרמה לסערה

עוד באותו נושא

פדיחות השופינג הגדולות ברשת שיגרמו לכם להתחרט שקניתם בבלאק פריידיי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully