וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי ביקור אצל הפלסטיקאי: כמעט 2,000 ש"ח והפרצוף שלכן "וואו"

שירלי אכסלרוד

17.1.2019 / 12:10

סרום - שיקוי מרוכז ופלאי שמעצים את תכשירי הטיפוח, או שמא שלב מעיק נוסף בשגרת הטיפוח שכופה עלינו רכישת קולקציית מוצרים נוספת? בדקנו סרומים חדשים, בקפסולות ובמשאבות, למיצוק וללחות, דקיקים או עשירים. להלן המסקנות

סרומים. מערכת וואלה! NEWS
סרומים שירימו לכן את הוודג'/מערכת וואלה! NEWS

לא פחות ממושלם: שיסיידו ב-1,975 ש"ח ל-50 מ"ל

מה: סרום אינטנסיבי למיצוק.
ההבטחה: "טכנולוגיה פורצת דרך לחיטוב ולפיסול מחדש של קווי המתאר".
איך היה: בואו נשים את הדברים על השולחן: בדרגות המחירים האלו, זה לגמרי נורמלי לחשב כמה עולה כל מריחה. ובכל זאת איך היה? מושלם, ולא ציפינו לפחות. החל מהמיכל החטוב, דרך הניחוח המרים ועד למרקם המשגע - הסרום הזה הוא כל מה שאפשר לדמיין בכמעט 2,000 ש"ח ואף יותר. הוא עשיר אבל לא כבד, עתיר לחות אבל לא שומני, נספג במהירות ועושה נפלאות גם לעור שעדיין לא זקוק "לחיטוב ולפיסול". גם סתם אפידרמיס לא מאוד צעיר, עייף, יבש וכמוש ממזגני החורף נהנה מלחות ותחושת גמישות שמחזיקה גם בבוקר שאחרי בלי שום תוספת מעליו.

שיסיידו. יח"צ חו"ל,
שיסיידו - FUTURE SOLUTION LX - Intensive Firming Contour Serum/יח"צ חו"ל

הבטחה לא מדויקת: סיסלי ב-1,969 ש"ח ל-30 מ"ל

מה: סרום אנטי אייג'ינג.
ההבטחה: "הפנים מקבלות שוב צורה של עור צעיר יותר".
איך היה: במחיר כמעט כפול (!) מזה של שיסיידו, מציעים בסיסלי תחרות לנאס"א עם סרום ש"קורא תגר על כוח המשיכה". האם אכן מדובר בגיבור על? זה יופי של סרום, מדווחת הנסיינית, ובתנאי שלא תצפו ממנו לניסים. מלחח? בהחלט. במרקם משובח? בטח. נספג במהירות ונעים להפליא? כן וכן. מצמצם קמטים, ממצק זוויות שהתרככו ומעצב מחדש את הוודג'? כאן הגזמנו. האם יש טובים לא פחות וזולים ממנו? כנראה שכן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
סיסלי. יח"צ חו"ל,
סיסלי - Sisleya L'Integral Anti-Age serum/יח"צ חו"ל

מרקם מתעתע: אליזבת ארדן ב-850 ש"ח ל-90 יחידות

מה: סרום ארוז בקפסולות לשימוש בודד.
ההבטחה: "מלחח את העור ומצמצם את מראה הקמטים והקמטוטים".
איך היה: מוצרי טיפוח ארוזים בנפרד הם סידור שיש לברך עליו: על פניו העניין נראה היגייני ונוח יותר. זה היה נכון גם כאן, אלמלא כל סרום שאי פעם פגשנו הגיע באריזת משאבה מספקת, ואילו הקפסולות המדוברות לא היו מכילות קצת הרבה יותר מדי מהסרום, כך שבסיום כל שימוש, אחרי מריחה יסודית על הפנים, הצוואר והמחשוף עד הפופיק, עדיין נשארה כמות נאה שיש להיפטר ממנה (זה הזמן לפנק את המרפקים או את פרוותו המטופחת של רקסי). לגופו של עניין, מדובר במרקם מתעתע - קליל במריחה, כבד מעט על הפנים - יבש ושמן גם יחד. לא בלתי נעים, אבל קשה לדמיין איך מעמיסים עליו קרם, ובכל מקרה, מתאים בעיקר לבעלות עור יבש מאד, שייהנו מכל העושר הזה.

אליזבת ארדן. יח"צ חו"ל,
אליזבת ארדן - Advanced Ceramide Capsules Daily Youth Restoring Serum/יח"צ חו"ל

הנאה צרופה: קלרינס ב-464 ש"ח ל-30 מ"ל

מה: מרקם אוניברסלי שמתאים לכל סוגי העור.
ההבטחה: "תמציות צמחים בריכוז גבוה שמשמרים את התקשורת התאית".
איך היה: הייתכן וואן סייז פיטס אול? הסרום המיתולוגי של קלרינס, שיצא בשנה האחרונה בגרסה מעודכנת (ובמחיר שבאופן יחסי מרגיש כמעט נורמלי), נבדק על שלושה סוגי עור שונים. אין לנו שום דבר חכם להגיד על תקשורת בין תאית, התאים שלנו כבר מזמן הפסיקו לדבר אחד עם השני, אבל המסקנה היא שאלא אם עמדת בטעות בתור לעור שמן או יבש בצורה קיצונית, הרי שהחל מגיל 30 פלוס מינוס ולפחות עד העשור השישי, תוכלי להתמכר בשקט לדאבל סרום, עם או בלי נוכחות של קרם כזה או אחר מעליו. עור צעיר יותר יקבל רכות וזוהר וסינרגיה לא רעה עם שני סוגי מייק-אפ. עור מבוגר יותר יהנה מגמישות ולחות. בקיצור, הבו לנו אותו באריזה משפחתית ונהיה מרוצים.

להשיג ברשת סופר פארם.

קלרינס. יח"צ חו"ל,
קלרינס - Double Serum 8th Generation Edition464/יח"צ חו"ל

קומסי קומסה: קרן ברטוב ב-470 ש"ח ל-30 מ"ל

מה: סרום עתיר ויטמין C.
ההבטחה: "מגן מפני נזקי הסביבה, מעודד קולגן ודואג גם לזוהר ולהבהרה".
איך היה: הסרום שמגיע בבקבוק זכוכית כהה וטפטפת, במרקם נוזלי לחלוטין, נטול בישום, אם כי מלווה בניחוח דק וכמעט רפואי, מומלץ למריחה בבוקר. משימוש ראשון ברור לגמרי שהוא אולי נלחם ברדיקלים חופשיים, אבל מחייב גיבוי של לחות מעליו. הוא עובד יפה עם כל קרם שהונח מעליו, כולל קרם הגנה, אבל את התוצאות צריך לחפש בזכוכית מגדלת. גם אחרי שבועיים רצופים של שימוש הנסיינית מדווחת על גמישות מסוימת שנוספה לעור, אולי גם מעט זוהר פה ושם, אבל לא שינוי מיוחל מהסוג של - "עשית משהו בפנים?".

להשיג בקליניקה ברמת אביב.

קרן ברטוב. יח"צ חו"ל,
קרן ברטוב - סרום ויטמין C/יח"צ חו"ל

לעור צעיר בלבד: קרליין ב-99 ש"ח ל-30 מ"ל

מה: סרום ליום וללילה.
ההבטחה: "הגנה לעור מפני קרינת שמש וקרינה ממכשירים אלקטרוניים ומסכים".
איך היה: צבע תכלכל רענן וקריר ומרקם דקיק, הופכים את הסרום החדש של קרליין למועמד לתואר "הסרום הראשון שלי", ובתנאי שלא תעמיסו עליו ציפיות גבוהות. הוא נספג בקלות ומשאיר תחושה מתוחה ונעימה, אבל לא הרבה יותר מזה - לחות, רכות ושאר פריבילגיות תצטרכו להוסיף ממקור אחר. לעור צעיר בלבד שמביא איתו את הברק מהבית.

קרליין. יח"צ חו"ל,
קרליין - Urban defense/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully