וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגדי ים תואמים, ניאון ופרינט פרה: כל רגעי הסטייל בחופשה של קיילי ג'נר

גל סלונימסקי

20.1.2019 / 11:44

בתה של קיילי ג'נר, סטורמי, תחגוג בקרוב יום הולדת שנה ולכבוד המאורע טסו האם והבת לחופשה אקזוטית בלוקיישן פוטוגני להפליא. חוץ משייט ביאכטה, וילה מפנקת וארוחות שוות ראינו גם המון רגעי סטייל שהזכירו לנו איזה טרנדים אנחנו חייבות לאמץ

קיילי ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
לובשת את צבע השנה ומצרפת כובע קש עצום. קיילי ג'נר בשקיעה/צילום מסך, אינסטגרם

אנחנו לא יודעות איך ההורים שלכן חגגו לכן יום הולדת שנה, אבל אצלנו זה הסתכם בעוגה וכמה תמונות משפחתיות. אך אם היינו נולדות לקיילי ג'נר, כנראה שיום ההולדת שלנו היה כולל חופשה מטורפת מלאת מותגי יוקרה באיזה אי פרטי. "תנו להרפתקת יום ההולדת להתחיל", כתבה ג'נר בחשבון האינסטגרם, אנחנו כמובן נכנסנו למצב כוננות.

אז איפה השתיים מבלות? המידע הזה טרם נחשף, ובצדק - מטעמי בטיחות וסיכול צלמי פפראצי נלהבים. ככל הנראה, מדובר באיי טרקס וקייקוס, אי יוקרתי עם וילה מפנקת שכוללת בריכה שמשקיפה אל ים כחול ועצי דקל וזכה לכינוי "גן עדן" מהכמעט-מיליארדרית הצעירה. ובכן, חוץ מיאכטה מפוארת, ארוחות שוות, שמש ובריכה, היו גם כמה רגעי סטייל שחשוב להתעכב עליהם.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

תנו לחופשה להתחיל

הראשון היה רגע של שקיעה עם שמלת אוף-שולדרס בצבע קורל חי, שהוכרז כצבע של השנה, וכובע קש עצום. המסקנה המתבקשת היא שכובעי הקש הגדולים כאן כדי להישאר, ואם אתן מתכננות חופשה מעבר לים - זה הפריט ההכרחי שכדאי שתארזו. עוד טרנד לוהט שזכה לאזכור במזוודה של ג'נר הוא טרנד הניאון שמסרב להיעלם. ג'נר לצד סטורמי והבסטי ג'ורדן וודס בבגדי ים תואמים בצבע זרחני של המותג wildfox.

עוד באותו נושא

תאונת המלתחה של קים קרדשיאן

לכתבה המלאה

מתות על בגדי ים תואמים

טרנד הניאון, שנראה לראשונה בקיץ האחרון, התפוצץ בענק בחורף הנוכחי - ועל פי תצוגות האופנה בשבועות האחרונים מרגיש כי הוא צפוי להמשיך איתנו גם לקיץ הקרוב. מקנדל ג'נר, דרך בלה חדיד, אשלי גרהאם ועד ריהאנה, במסלולים הנחשבים של לואי ויטון וורסצ'ה ומיס ג'נר כמובן.

בשייט רגוע ביאכטה המשיכה ג'נר בבגד ים שלם עם פרינט של פרה, מה שמסתמן כתחליף לפרינט המנומר שיצא לנו מכל החורים. בגד הים של המותג ONIA כולל גם חגורת מתכת במותן ואין פלא שהוא הופך את ג'נר לשמחה יותר.

אמצו פרינט ניאון

אז רגע לפני שנחכה לתמונה הבאה, החלטנו לבהות בשמלה הכסופה מבית HVN, כי בואו נודה בזה, איך אפשר בלי משהו מטאלי בארון? את האאוטפיט הכסוף לבשה ג'נר במומנט רומנטי עם הבסטי, שחזקה בניאון ואם נסתכל על הלוקים של וודס, נראה שהיא דווקא לא מיצתה את הפרינט המנומר ובחרה בביקיני עם חברבורות לשיט הפוטוגני.

סטורמי ג'נר, שבחודש הבא תחגוג יום הולדת שנה, מסתמנת כאושיית סטייל עוד לפני שלמדה לדבר ואמה הגאה חשפה את שלל מותגי היוקרה אותם לובשת הקטנטונת. החל מאוסף נעליים משוגע בעשרות אלפי דולרים, מעיל טרנץ' של ברברי, תיק של לואי ויטון ועגלה של פנדי.

קיילי ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
הפרינט הלוהט הבא - פרה/צילום מסך, אינסטגרם

הבסטי מעדיפה מנומר

בשמלה כסופה ומומנט רומנטי

הצצה ללוקיישן המשוגע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully