וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגידו ביוש לפראדה, סלין ושות': חמשת התיקים שישתלטו על 2019

21.1.2019 / 12:28

שנה חדשה היא טיימינג מעולה להתאבזר והפעם החלטנו לדלג על התיקים הקלאסיים היקרים שכולכן מכירות נוסח סלין, סאן לורן, פראדה ושות' ולסמן מותגים צעירים שמציעים דגמים יותר קלילים מהסוג החביב על הפאשניסטות

לא משנה מתי, כל רגע נתון הוא הזדמנות מצוינת להשקיע בתיק חדש, אבל שנה חדשה היא לגמרי תירוץ חגיגי ומשכנע. וכן, מדובר בהשקעה כי מדובר ברכישה מרגשת ושימושית, במיוחד אם מחלקים את עלות התיק על פני הימים בהם מסתובבים איתו. גם אי אפשר להתעלם מהעובדה שהתיק הנכון, ולא משנה מה תלבשו, מסדר ומשדרג כל הופעה. בקיצור, אנחנו לגמרי משוכנעות שעכשיו זה הזמן להתארגן על אחד טרי מהניילונים.

הפעם החלטנו לדלג על הקלאסיים היקרים נוסח סלין, גוצ'י, סאן לורן, פראדה ושות' ולסמן דווקא מותגים צעירים ופחות מוכרים שמציעים דגמים יותר קלילים מהסוג החביב על הפאשניסטות הכי חמות בפיד של האינסטגרם. גם אליזבת' וון דר גולץ, הקניינית הראשית של אתר האונליין net-a-porter מחזקת את הכיוון ומדווחת על מומנטום ניכר של לקוחות המחפשות אחר עיצובים שנמצאים על הקו התפר שבין על זמני וטרנדי עם דגש על מותגים חדשים וצעירים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בונסאי של סימון מילר - 390$

תיק עור בגודל מושלם המעוצב בשייפ של גליל, מגיע עם רצועה ארוכה וידית חישוק עגולה ממתכת, עץ או פלסטיק. הדגם הזה של המותג מאל איי סימון מילר הושק לפני כחמש שנים, ב- 2014, והוא עדיין רלוונטי ומבוקש מתמיד. כך שלמרות העיצוב השובב הוא לגמרי משתייך לטווח ההגדרה של על זמני.

לרכישה הקליקו כאן

פיבי של דנסה לנטה - 385-450$

התיק הייחודי הזה של המותג הבריטי Danse Lente (ריקוד איטי בצרפתית) בנוי על צורה מלבנית קלאסית אבל מוגש ומקושט באופן ארכיטקטוני סופר מרענן. הוא מרווח בזכות גזרת אקורדיון, יש בו שילובי צבעים במתכונת של קולור בלוק, אבזם סטייטמנט עגול, שני חישוקי מתכת להשחלת רצועה ומסך הפרדה פנימי שבולט החוצה עם חיבורי ברגים אדג'יים.

לרכישה הקליקו כאן

תיק שירלי של סטוד - 210$

מגמת התיק בתוך תיק פי.וי.סי שקוף היא אחת המזכרות האיקוניות שפיבי פילו עיצבה עבור סלין, ודגם Shirley של Staud הוא אופציה ראויה בהחלט לציין אותה. הוא מגיע בשני גדלים, במגוון צבעים ובמרקמים של עור חלק או קרוקו. המחיר? סביר בהחלט.

לרכישה הקליקו כאן

א.ט.פ אטלייה - 372-585$

All Tomorrow's Parties הן ראשי התיבות שמאחורי ATP - המותג סקנדינבי. הייצור באיטליה והאטיטיוד לגמרי פריז. הטוויסט הקטן בסגירה האסימטרית שמופיעה ברוב דגמי התיקים שלהם הוא לגמרי האלמנט הנכון שהופך תיק מסתמי לאלוהי.

לרכישה הקליקו כאן

תיק מאסטרה של סנרב - 395-995$

חובבות עורות איטלקיים משובחים, התיק הזה בשבילכן. דגם מאסטרה מגיע במנעד גוונים צבעוני במיוחד וגם בשלושה גדלים שונים פלוס גרסת פאוץ' מטריפה, פלוס אפשרות לשימוש כתיק גב.

לרכישה הקליקו כאן

  • עוד באותו נושא:
  • תיקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully