וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאלון הטיפוח השבועי: הטרנד מהעבר שמכניס את מור סילבר לחרדות

מור סילבר עונה על שאלון הטיפוח השבועי שלנו ומגלה מה המוצר הכי זול שהיא פשוט לא מוותרת עליו, איזה טיפ יש לה לשיער מלא ברק ומאיזה טרנד היא חוששת שיעשה קאמבק?

אתן עוקבות אחריהן באינסטוש על בסיס יומי, בוחנות בקפידה את הלוקים שלהן באירועים מתוקשרים ומתפעלות מעור הפנים הזוהר שלהן - כשבלב אתן מקוות שזה רק הפילטר הנכון. בשאלון הטיפוח החדש שלנו, הכוכבות המקומיות יענו על כל השאלות שממש רציתן לשאול ויתנו את הטיפים האישיים שלהן בתחום הביוטי.

אושיית הרשת ושגרירת הטיפוח והאיפור של קליניק בישראל מור סילבר (33) עונה על שאלון הטיפוח שלנו ומגלה מהם שלושת הפריטים שהם מאסט בתיק האיפור שלה, מה היא מרגישה לגבי בוטוקסים ולאיזה טרנד היא לעולם לא תכנע שוב?

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מה המוצר הכי זול שאת לא מוכנה לוותר עליו בשגרת הטיפוח?
"כשהייתי צעירה יותר השתמשתי קבוע בשפתון לובלו, אבל בשנים האחרונות גיליתי שאני צריכה יותר לחות והזנה במיוחד בחורף המייבש או בקיץ כשאני יותר בשמש. אז התבייתתי על הבאלם לשפתיים של קליניק ב-99 ש"ח, הוא מלא בלחות ויש לו גוון אפרסקי ורדרד, מושלם בשבילי".

שלושת הפריטים שהם מאסט בתיק האיפור?
השלישייה שלי שאני אפילו לוקחת לימי צילום הם מסקרה שחורה high Impact Extreme volume, ברונזר שאני שמה על כל הפנים כי הוא מעניק גוון אחיד לפנים ונקרא Sun Kissed והליפסטיק שלי לערב וליום - צ'אבי ליפסטיק בגוון Curviest Caramel שהוא ורוד טבעי, כולם של קלינק ואת הליפסטיק אפילו קניתי לאמא שלי ולבסטי מרוב שאני מאוהבת".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מה הלוק המנצח בעינייך?
"אני הכי אוהבת ללבוש שמלות בוהו אווריריות שגם נוח איתן, גם מצטלמות נהדר וגם כי זה הסטייל האהוב עלי. נראה מדהים עם כל סוגי הנעליים - שטוחות או עקבים גבוהים, תמיד אפשר לשדרג בז'קט וזה לחלוטין מתאים לכל אירוע".

עם מה בחיים לא יתפסו אותך?
"יש לי חרדות מתמונות ישנות שלי שהסיבה היחידה שהן נשמרות היא שלאימא שלי יש סנטימנטים ואני לבושה שם בטייצים מטריקו עם סיומת תחרה. זה טרנד שאני יכולה להגיד שגם אם הוא יחזור אין מצב שתראו אותי מאמצת אותו, זה חסר סטייל לטעמי לחלוטין".

אחת לכמה זמן טיפול פנים?
"מאז שאני אמא אני ממש מרגישה על העור שלי את המחסור בשעות שינה. זה מתבטא בכהויות מתחת העיניים או בפחות ברק בעור. למזלי בדיוק בשנים האלו הכרתי את נוי פשה ואני מקפידה ללכת אליה כל חודש. אני יודעת שזה הרבה אבל זה שווה את זה".

הזרקות, חומצות ובוטוקסים למיניהם - בעד/נגד והאם עשית בעבר?
"לא עשיתי עדיין ואני ממש לא נגד אבל אני גם לא בעד להגזים ולשנות את תווי הפנים. אם יש הפרעה נקודתית אז ברור שאני בעד לטפל ואולי גם אעשה זאת בעתיד אבל כרגע לא".

גבות - שיטת השערה/הכל טבעי/צללית משובחת?
"כשגיליתי את עיפרון הגבות הייתי מוסיפה תמיד מעט איפה שחסר בגבות שלי אבל כל זה שייך להיסטוריה מאז שהכרתי את מושיק טקו שהוא אמן גבות בשיטת השערה. זה לגמרי פוטר אותי מאיפור הגבות".

כמה זמן לוקח לך להתאפר?
"בכללי בין 10 ל-20 דקות זה תלוי ברמת ההשקעה וכמה זמן יש לי כי אני בן אדם שתמיד מתארגן בדקה התשעים . אני בדרך כלל אוהבת לשדרג את האיפור הקליל שאני איתו כבר מהבוקר למראה איפור זוהר יותר לערב. הטיפ - הוספת שכבה קלה של מייק-אפ, מסקרה, ברונזר וכמובן ליפסטיק".

גלאם טים לאירועים חשובים. נעזרת? או אם אין אני לי מי לי?
"בוודאי שנעזרת והאהובים עלי הם המאפרת טלי פרץ ומעצב השיער אדיר ג'ייקוב".

טיפ שמישהי נתנה לך ושינה את חייך?
"זה לא בדיוק טיפ אלא טיפול שיער טבעי בשמנים שאמא שלי לפעמים עושה לי וזה פשוט משדרג לי את השיער: היא מערבבת שמן גרעיני חמניה, שמן קוקוס ושמן קיק לתערובת אחידה ומעסה לי לתוך שורשי השיער וגם מסרקת היטב כדי שהחומר יחדור לשורשים . אחר כך היא מהדקת בקליפס ובמגבת מעל שתחמם את הראש ואחרי שעתיים אני חופפת כמה פעמים כדי להסיר את כל השמן. התוצאה היא שיער מלא ברק ומדהים והשמנים גם ממריצים את הדם ומעודדים צמיחה של שיער".

  • עוד באותו נושא:
  • מור סילבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully