וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה קרם לחות הוא הנמכר ביותר בישראל בשנת 2018?

בשיתוף sebocalm, בשיתוף sebocalm

23.1.2019 / 7:09

כדי להתמודד עם השפעות מזג האוויר הישראלי יש צורך במוצר ש"מכיר" אותו. מנתוני המכר של סופר-פארם ב-2018 עולה כי קרם הלחות הנמכר ביותר בישראל במדפי הדרמוקוסמטיקה הוא של sebocalm. הכירו את קרם הפנים שמטפל בבעיות עור שונות ומשלב מרכיבי טיפוח לשימוש יומיומי

קרם לחות של sebocalm. אייסטוק,
כדי להתמודד עם מזג האוויר הישראלי ועם השפעתו על העור שלנו יש צורך במוצר ש"מכיר" את האקלים המקומי/אייסטוק

העור שלנו מלמד הרבה עלינו. כשהוא קורן ונקי אנחנו נראים בריאים, כשהוא סדוק ויבש אנחנו לא נראים במיטבנו ולעתים אנו סובלים מפגעי אקלים אשר פוגעים בנו אסתטית וגם גורמים לתחושה לא נעימה.

האקלים הישראלי נחשב לכאורה לנוח ונעים, אך בפועל הוא די מאתגר עבור עור הפנים. בחורף האוויר יבש מאוד, ואילו הקיץ הישראלי ידוע לשמצה החום והלחות הקיצוניים במשך שבועות ארוכים גורמים לעור לסבול מזיעה וצרבות. מזג האוויר ההפכפך בעונות המעבר מקשה על שמירת הלחות של העור. נשים רבות בישראל סובלות מאדמומיות בעור הפנים ומכתמי פיגמנטציה, גברים לא מעטים הם בעלי רגישויות בעור ולא מעט צעירים נאבקים באקנה.

כדי להתמודד עם מזג האוויר הישראלי ועם השפעתו על העור שלנו יש צורך במוצר ש"מכיר" את האקלים המקומי ויודע לספק לחות לסוגי העור השונים, בהתאם לבעיות המאפיינות אותו. מנתוני המכר של סופר-פארם לשנת 2018 עולה כי קרם הלחות הנמכר ביותר בישראל במדפי הדרמוקוסמטיקה הוא של sebocalm. איך זה שמוצר ישראלי שנולד מפיתוח מקומי ניצח את מותגי העל הבינלאומיים? אולי כאן טמון הסוד.

קרם של sebocalm. מוטי פישביין,
קרם הפנים הדרמקוסמטי של sebocalm/מוטי פישביין

גם בריאות וגם אסתטיקה

תכשירי sebocalm יודעים להתמודד עם השמש הישראלית החזקה, שמאתגרת את עור הפנים, ומספקים פתרונות לבעיות עור ורגישויות שמאפיינות את האוכלוסייה בארץ.

קרם הלחות של sebocalm פותח במיוחד להרגעת עור אדמומי ומגורה ויעילותו אף נבדקה במחקר קליני. מעבר לכך, המוצרים השונים של sebocalm משלבים גם מרכיבי טיפוח לשימוש יומיומי, כך שלתכשירים אפקט טיפולי כפול על העור - גם בריאותי וגם אסתטי.

לחברה יש ארבע סדרות מוצרי לחות לטיפול וטיפוח עור רגיש המתאימים לנשים, גברים וילדים ומותאמים לבעיות עור שונות. ישנה סדרת אנטי אייג'ינג לעור רגיש, סדרת בייבי לעורו הרגיש של התינוק, סדרת יאנג לעור שמן הנוטה לפתח פצעונים ומארזי טיפוח שונים והסדרה הלבנה שכוללת קרם לחות להרגעת עור אדמומי, ערכת טיפוח לניקוי ולהרגעת עור רגיש ועוד. בנוסף, המותג מציע קרם לחות SPF30 ללחות העור, הרגעתו והגנה מפני השמש וגם קרם לחות אקטיב להרגעת עור אדמומי, רגיש ומגורה.

מחקרים מראים שבישראל אחוז הנשים הסובלות מאדמומויות בעור הפנים גבוה - אחת מארבע נשים מדווחת שהיא סובלת מבעיות אלו, ומכאן הצלחתו של מוצר זה. "שמחנו לגלות שאנחנו הנמכרים ביותר, ובעיקר שמחנו על הבעת האמון של האישה הישראלית במוצר שלנו", מספרת שרון דובר, סמנכ"ל השיווק של sebocalm, "ידוע לנו שגם לא מעט גברים משתמשים במוצר, והשימוש החוזר במוצר הוא גבוה". מוצרי sebocalm נמכרים ברשתות הפארמה ובבתי המרקחת הפרטיים, במדפי הדרמוקוסמטיקה ומוצרי הטבע.

בשיתוף sebocalm, בשיתוף sebocalm
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully