וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טופ 5: הטרנדים החמים באינסטגרם לינואר 2019

31.1.2019 / 11:00

גם החודש נברנו באובססיביות בפידים הכי לוהטים באינסטה וליקטנו עבורכן את חמשת המגמות שהאיט גירלז הנכונות לא יצאו מהבית בלעדיהן. כל מה שאתן צריכות ללבוש על פי תורת האינסטוש

עם כל הכבוד לגוגל, רשת האינסטגרם הפכה בשנים האחרונות למקור הכי מהימן בשטח למידע מעודכן בכל הקשור לאופנה, טרנדים ומהו הדבר הנכון שצריך במלתחה בכל רגע נתון. הבעיה היא שבניגוד למנוע החיפוש הפופלרי, באינסטה אפשרויות החיפוש הן מוגבלות ביותר, מה שמקשה על איתור פריטים רלוונטיים. לטובת אלו שמתעניינות על מה האיט גירלז חורשות בימים אלו לפני שהן יוצאות לסיבוב שופינג, אספנו את הפריטים שיש סביבם את מירב ההיסטריה, הבאז וההייפ נכון לדצמבר 2018.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

טואל דה ז'ואי של דיור

תצוגת הקוטור של בית כריסטיאן דיור הוציאה את כל הנערות הנכונות בשבוע שעבר לסיבוב ברחובות פריז כשהן לובשות פיסים מקולקציית ה 'טואל דה ז'ואי' הדי חדשה של המותג. טואל דה ז'ואי הוא הפרינט האיקוני מכלי החרסינה של סבתוש, מקורו במאה ה-18 והוא מתאפיין ברקע בהיר ועליו תבנית חוזרת של עיטורי נוף פסטורלי, לרוב בגווני כחול, אדום או אפור. אנחנו נמתין בסבלנות לגרסה של זארוש.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

הגרבונים הנכונים

הקטע הזה של גרבונים בדפוס מונוגרמה, בייחוד אלו מבית גוצ'י שעולים רק 100 דולר (לא יקר ביחס לפריטים אחרים של המותג) פשוט מתפוצץ באינסטגרם באופן חסר תקדים. הם מגיעים בגווני שחור, חום ולבן בדרגות שקיפות שונות וממש קל לאמץ אותם כעוגן מרים בהופעות שונות. גרסה שווה נוספת של דפוס שחור על רקע לבן מוגשת בחסות בית האופנה הסקנדינבי סאקס פוטס (75$) והיא לא פחות שווה מזו של גוצ'י.

תכשיטי פנינים

את קטגוריית האקססוריז הרותחים תופסים הפעם כאלו עם פנינים, עם דגש על הטרנד הלוהט של סיכות ראש וקשתות. הוויראליות של הפנינים נוכחת גם בגזרת העגילים, השרשראות והתליונים, בעיקר בשילוב מעודן עם זהב צהוב. את הקראש המרכזי בעניין מספק המותג הפריזאי הצעיר timeless.pearly, שמציע תכשיטי פנינים בעבודת יד כולל סדרת תליוני אותיות שלוקחת את הגימיק השחוק למחזות חדשים.

מעילי מקסי

בין שלל המעילים הנכונים של העונה מי שהכי מתבלטים באופן מפתיע ככל שהחורף מתקדם הם מעילי המקסי הארוכים. אם נחדד את התופעה שימו לב לאלו מהצמר בגזרה מחויטת עם סגירת כפתורים רגילה או כפולה, כמו גם מעילי החלוק במראה כירבולית נעימה ומפנקת. הדרך הנכונה שמדוגמנת בצילומי הסטריט סטייל היא ללכת איתם פתוחים כדי להציג לראווה את הטוטאל לוק שמתחת.

צבעוניות קאמל-בז'

עזבו אתכן מפנטון, כולן יודעות שהחורף הנוכחי שייך לפלטת הגוונים החומים. המגמה שהתחילה בסוף הקיץ התמקדה בווריאציות כהות של שוקולד, וויסקי, חלודה וקינמון והתחדדה בהתאם למד הטמפרטורות שטיפס כלפי מטה. בשם הגיוון והשנה החדשה שמנו לב שאנשי הפאשן ששטפו את פריז החודש, שבועות אופנת גברים וקוטור מיינד יו, החליטו לרענן את הצבעוניות הכה טבעית הזו לכיוונים בהירים יותר של בז' וקאמל לייט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully