וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקרררר: מה לבשה קארדי בי לטקס פרסי הפורנו?

1.2.2019 / 8:30

גל גדות בטוטאל לוק שחור של סאן לורן, נעמי קמפבל בשער חדש ומשגע לווג הבריטי והזמרת קארדי בי מוותרת על הסטייל וחוזרת למקורות. חמשת רגעי הסטייל שעשו לנו את השבוע

מבזק אופנה

יארה שהידי עושה את טקס פרסי הסאג

יארה שהידי. GettyImages
יארה שהידי/GettyImages

השבוע התקיים טקסי פרסי הסאג ובזמן שליידי גאגא ממשיכה לייצר כותרות ולכבוש שטיחים אדומים, אנחנו שמנו עין על הלוק המושלם של השחקנית יארה שהידי. אוברול מנצנץ בגוון ורוד עתיק מבית פנדי, גלאם מדויק, אבל לגמרי היינו מחליפות נעליים.


לעוד חדשות אופנתיות:
גט דה לוק: כל מה שצריך בכדי להיראות לוהטת כמו ג'ניפר לופז
דוהרת בפריז: סלין דיון מוותרת על החזייה ומשוויצה באופנה ישראלית

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

גל גדות באה לפרגן

הוונדר וומן שלנו גל גדות הרי לא פוקדת אירועים סדרתית אבל כן הגיעה לפרגן בשמחה לקולגה כריס פיין בהשקת סרטו החדש. טוטאל לוק שחור של סאן לורן, מכנסיים חולצה שקופה חיוך מנצח.

קארדי בי חוזרת למקום בו הכל התחיל

קארדי בי סימנה השבוע עוד וי כשהייתה הזמרת הראשונה שהופיעה אי פעם בטקס פרסי הווידאו למבוגרים בלבד, אם לא הבנתם - טקס פרסי הפורנו. הזמרת, שעד לפני כמה שנים עבדה כחשפנית לא הצטיינה הפעם בלוקים מלאי סטייל אבל.. ברומא נהג כרומאי.

פריאנקה צ'ופרה וניק ג'ונאס ממשיכים בחגיגות

פריאנקה צ'ופרה וניק ג'ונאס פשוט לא יכולים להפסיק להתחתן והשבוע המשיכו עם החגיגות בעוד אירוע מצומצם בצפון קרוליינה. יום לאחר מכן העסקים המשיכו כרגיל והשחקנית כבר התארחה בתכנית הטוק שואו של אלן דג'נרס בשמלה מהפנטת של ויויאן ווסטווד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully