וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את המאפר שמשגע את העולם: ג'יימס צ'ארלס דיקנסון

31.1.2019 / 7:30

ג'יימס צ'ארלס דיקנסון הוא סך הכל בחור בן 19 מניו יורק עם לקות ראייה לא פשוטה שממשיך לשבור שיאים בתעשיית הביוטי העולמית. הסיפור על הנער שהתחיל כאושיית רשת והפך לאימפריית קוסמטיקה

"אני בסך הכול ילד עם כמה מברשות ערבוב" מעיד על עצמו ג'יימס צ'ארלס דיקנסון, בחור בן 19 מניו יורק בעל לקות ראייה לא פשוטה, מה שלא מפריע לו לתפוס את משבצת הדארלינג התורני של תעשיית האיפור והביוטי. הוויקנד האחרון הביא אותו לכותרות בבריטניה, כאשר הגיע לברמינגהאם לפתיחת סניף נוסף לליין הקוסמטיקה בו הוא שותף, Morphe, ועורר היסטריה עם 8,000 אוהדות צווחניות שבאו להרים ולחזות בתופעה מקרוב. לאחר פרסום תמונה של עצמו מחוץ לתא טלפון אדום הוא קפץ ללוקיישן האירוע ושהה שם רק 30 שניות. זה כבר הספיק לעורר טירוף שעל פי הדיווחים הביא את המשטרה לכבות את המדרגות הנעות מחשש להתמוטטות ולפנות את העיר לכמה שעות לצורך ניקוי וסידור הבלגן, הכל בגלל כמה מעריצות היסטריות.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אז מי זה הנער בעל המראה האנדרוגני שהטריף ככה את ברמינגהאם?
הסיפור של צ'רלס החל לפני כחמש שני, אז תלמד תיכון עם כשרון ציור וחלומות גדולים להתפרסם שמוגדר כעיוור מבחינה משפטית. מדובר בנכות המגבילה אותו לקבל רישיון נהיגה למשל, כך שלמעשה אינו מסוגל לראות שום דבר ללא עדשות מגע חזקות וצבעוניות אותן הוא מחליף בהתאמה לגווני האיפור שעל פניו. בגיל 12 צ'רלס כבר יצא מהארון והצהיר שהוא הומוסקסואל ובשנת 2015 ילד הפלא גילה את עולם הביוטי בזכות חברה שרק ביקשה ממנו לאפר אותה לפני מסיבה חשובה.

עוד באותו נושא

קליאופטרה? לא, זאת קים קרדשיאן בקארה חדש

לכתבה המלאה

בעקבות אותו ערב מכונן הוא החל להעלות הדרכות איפור ליוטיוב מתוך סטודיו שאביו בנה לו במרתף המשפחה. בסיס המעריצים המסור שלו גדל באופן כה מרשים כך שכבר שנה מאוחר יותר, באוקטובר 2016, עשה היסטוריה כגבר הראשון אי פעם שזכה לחוזה עם מותג הקוסמטיקה האמריקאי CoverGirl.

אבל באמריקה, עד שמישהי במשפחת קרדשיאן-ג'נר לא מסמנת אותך אתה לא באמת תותח. את החותמת הזו הוא השיג בקלות עם היכרות מצולמת לצד קים וקיילי שהתאהבו בכוכב הכריזמטי שפונה למעריצות בכינוי 'אחיות' ואוחז כיום ב-13.7 מיליון עוקבים באינסטגרם, 13.7 מיליון ביוטיוב וכמעט 3 מיליון בטוויטר. הונו אגב מוערך ב-8 מיליון דולר.

הפעילות במדיה החברתית כמעט עלתה לו במחיר איבוד הקריירה כשהיה בן 17, לאחר פרסום פוסט גזעני על ביקור באפריקה. "אני לא מאמין שאנחנו הולכים לאפריקה היום omg, מה אם נדבק באבולה?" התגובות החריפות שספג הביאו אותו להתנצל ולהודות ב"סטריאוטיפיזציה מעליבה שאינה בסדר", והרשת למזלו סלחה לו.

מלבד המיתוג כאומן איפור ג'יימס דואג גם להפוך את כל משפחתו למפורסמת. יש לו סדרת רשת יחד עם אחיו איאן בשם 'אח&אחות', שם השניים מפטפטים על הבדלי הלייף סטייל שלהם. אמו כריסטי מפעילה עמוד אינסטגרם עם 155 אלף עוקבים בו היא מקדמת את מותג האיפור של בנה כשהיא מתנסה במוצרי האיפור שלו.

לאחרונה רכש דיקנסון בית בלוס אנג'לס והעביר את כל השבט לחיים חדשים בקליפורניה. שם הוא כבר סימן וי והתארח בטוק-שואו הפופולרי של אלן דג'נרס, כולל התייחסות לביקורות הרבות שהוא ומשפחתו מקבלים בשל המראה הנשי אותו הוא מייצג. בנוסף לכל אלו, והוא רק בן 19, כן? צ'ארלס מטפח כישרון ווקאלי כולל מספר קליפים שהפיק על מנת להפגין את שירתו בפומבי. לונג סטורי שורט, משפחת קרדשיאן שימו לב, אנחנו מהמרות על ריאליטי משפחתי ממש בקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • איפור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully