וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושיית הרשת הטרנסג'נדרית שמשגעת את העולם

גל סלונימסקי

7.2.2019 / 6:38

אם עדיין לא הכרתם אותה, אתם באיחור ענק. ג'יג'י גורג'ס הקנדית אולי נולדה בתור גרגורי, אבל אחרי שיצאה מהארון היא הפכה לתופעה עולמית מדוברת. היא אחת ממשפיעניות הרשת הבולטות בתחום האופנה והביוטי, משתפת פעולה עם המותגים הכי שווים וגם מדבררת את קהילת הלהט"ב

ג'יג'י גורג'ס. GettyImages
נושאת את דגל הטרנסג'נדרים בגאון. ג'יג'י גורג'ס/GettyImages

ג'יג'י גורג'ס עדיין לא הפכה לשם דבר בארץ הקודש, אבל מעבר לים מדובר בתופעה שאי אפשר להסיר ממנה את העיניים. גורג'ס היא אושיית רשת קנדית שברזומה שלה תמצאו את התארים: יוטיוברית, שחקנית, סופרת, אושיית אופנה ובעיקר - טרנסג'נדרית. זה לא שהיותה טרנסג'נדרית צריכה להופיע בקורות החיים, אבל זה הדגל שהיא נושאת בגאון בכל פלטפורמה בה היא יוצרת קשר עם הקהל - ובמידה רבה זה מה שהפך אותה לתופעה המוכרת שהיא.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ג'יג'י גורג'ס. GettyImages
הפכה לאושיית ביוטי ואופנה. ג'יג'י גורג'ס באוברול של מייקל קוטלו/GettyImages

גורג'ס בת ה-26 נולדה בתור גרגורי לאזארטו במונטריאול. היא למדה אופנה, אבל פרשה כדי לפתח את קריירת היוטיוב שלה. בתחילת הדרך, בחזרה לשנת 2008 כשעוד הייתה ידועה בתור "גרג", היא העבירה מדריכי איפור ביוטיוב. בהמשך שיתפה את הצופים שלה בערוץ כי היא מגדירה את עצמה כגבר הומוסקסואל. בשנת 2013 הודיעה לקהל כי היא עומדת לעבור שינוי לניתוח מין ובמקביל המשיכה להרחיב את ערוץ היוטיוב שצבר עוד ועוד עוקבים נלהבים מה שהביא אותה למיליוני צפיות לכל סרטון.

עוד באותו נושא

אימוש, גם את יכולה: הפאשניסטה בת ה-54 שהפכה לכוכבת רשת

לכתבה המלאה
ג'יג'י גורג'ס. GettyImages
מוזמנת לשטיחים אדומים/GettyImages

ערוץ היוטיוב פופולרי הפך לתופעת רשת עצומה והיציאה של גורג'ס מארון הטרנסיות העלה בכמה רמות את הוויראליות של הבלוג האינטרנטי שלה. עד מהרה הפכה ג'יג'י לסלב של ממש והשתתפה בסרטים, קליפים של זמרים ידועים, דגמנה למותגים שווים, יצרה שיתופי פעולה עם מותגים יוקרתיים כמו מוסיקנו וטופשופ והוזמנה לאירועי שטיחים אדומים. גם המגזינים השונים לא פסחו על התופעה והיא קיבלה שורה של כתבות עומק וריאיונות במגזינים נחשבים.

במקביל הפכה לאקטיביסטית ודוברת קהילת הטרנסג'נדרים, ואף זכתה להוקרה לא אחת מטעם קהילת הלהט"ב, בני נוער וקורבנות של אלימות ובריונות ברשת. בשנת 2017 צולם סרט תיעודי על חייה והיא נבחרה לאחת מבין 25 משפיעניות הרשת לפי מגזין TIME.

ג'יג'י גורג'ס. GettyImages
2.2 מיליון עוקבים באינסטגרם/GettyImages

כיום היא מחזיקה ב-2.2 מיליון עוקבים באינסטגרם, ממשיכה לתפעל את היוטיוב שלה ואף הוציאה לאור ספר שמגולל את המסע שעברה. אפשר לומר שהיא לגמרי עשתה מהלימון לימונדה, ומהכאב הגדול של שאלת הזהות הפכה להיות כוכבת עולמית. במרץ האחרון היא אף הודיעה כי היא מאורסת לבת זוגה, הדוגמנית נטליה וויליאמס, ובכך שמה קץ לכל השאלות בפן הזוגי.

ג'יג'י גורג'ס. GettyImages
לקחה את הכאב והוציאה ממנו את המיטב/GettyImages

ג'יג'י ג'ורג'ס באינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully