וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחיר ההזוי של נרתיק השרשרת החדש של לואי ויטון

גל סלונימסקי

11.2.2019 / 6:30

לואי ויטון השיקו אקססורי חדש - שרשרת, שאפשר לענוד על הצוואר או על הגוף בהצלב, שהיא למעשה נרתיק המיועד לליפסטיק בלבד. יש אותו בשני גוונים של חום ובשניהם הוא מגיע עם ההדפס המזוהה עם בית האופנה הצרפתי. והמחיר? "רק" 1,390 דולר

לואי ויטון נרתיק שפתון. לואי ויטון, צילום מסך
ללבוש את הליפסטיק שלך, פשוטו כמשמעו/צילום מסך, לואי ויטון

באנגלית משתמשים לא מעט בביטוי "ללבוש שפתון" (תרגום חופשי מ-wear a lipstick), אלא שבית האופנה לואי ויטון לקח את המשפט הזה צעד אחד קדימה - והחליט לייצר נרתיק קטנטן לשפתונים שאפשר לענוד על הצוואר כמו שרשרת או לשאת כמו תיק צד בהצלב.

את הנרתיקים המשגעים ניתן להשיג בשני צבעים - חום שוקולד או חום קאמל בהיר. בשני המקרים הוא מגיע עם אלמנטים מזהב והפרינט המזוהה עם בית האופנה הצרפתי. השפתון נכנס לתוך הנרתיק בצורה מושלמת ואפילו יש מנעול, כדי שאף אחד חס וחלילה לא ינסה לגנוב לך את הנשק הסודי - השפתון.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

לואי ויטון נרתיק שפתון. לואי ויטון, צילום מסך
ויש גם מנעול, כדי שלא יגנבו לך את הליפסטיק/צילום מסך, לואי ויטון

אם חשבתם שיש מקום בנרתיק הזה לפריטים נוספים - תחשבו שוב. לואי ויטון מעבירים לנו את המסר שכסף, טלפון, מפתחות או אפילו מסטיק - הם מותרות. מה אישה צריכה חוץ מליפסטיק? על פי תורת לואי ויטון, התשובה היא כלום.

וכמה עולה התענוג? הנרתיק הקטנטן, שהוא גם סמי-תכשיט, עולה לא פחות מ- 1,390 דולר. מחיר גדול לאקססורי קטן. את הנרתיק ניתן יהיה לרכוש באתר של לואי ויטון החל מסוף החודש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
לואי ויטון נרתיק שפתון. לואי ויטון, צילום מסך
מגיע בשני צבעים/צילום מסך, לואי ויטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully