וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהלומים ב-200 ש"ח ו'איט בג' חדש: חדשות מרגשות לפאשניסטות המקומיות

12.2.2019 / 13:00

מייקל קורס משיק קולקציית אביב-קיץ עם 'איט בג' חדש, מותג הבוהו הניו יורקי עושה עלייה לישראל ורשת תכשיטים מקומית חדשה מתכננת להשתלט על התעשייה. הצצה לקולקציות מסקרנות ומותגים מרעננים

ex factory. דניאל אלסטר,
הפרזנטוריות של המותג Ex factory - נוי והדר קרקו/דניאל אלסטר

תכשיטי Ex factory

סניף ראשון נפתח למותג תכשיטים חדש בישראל המציע תכשיטים מזהב ויהלומים אמיתיים במחירים נגישים שבין 200-1,200 שקלים. משמעות המונח EX FACTORY בענף תכשיטי היוקרה הינו המחיר הנמוך ביותר של מוצר בשער המפעל, ללא פערי תיווך. מאחורי הרשת עומדים דנה ריבס, בת למשפחת יהלומנים ותיקה, בעלה בני קרייתי (ראש עריית טבריה לשעבר) ובנם אלון, להם גב רציני בתחום המאפשר את האיכות לצד מחירים כה מפתיעים. "כח הקנייה שלנו הוא מאוד גדול, אנחנו קונים בכמויות עצומות מכל העולם ולכן מצליחים להגיע למחירים אטרקטיביים", מוסרת מאור ברוכמן, שותפה ומנהלת השיווק של המותג (שהיא בין היתר גם מקימת מותג בגדי הים המצליח MOBO).

אז מה מקבלים ב-1,200 שקלים שאלתן את עצמכן? לדברי ברוכמן ניתן להגיע גם ל-28 נקודות לתכשיט בסכום הנ"ל, ומדובר בזהב מלא, ללא ציפויים, 14 קראט. "השלב הבא שלנו הוא ליין שנקרא ספארקל בו יהיה ניתן למצוא דברים קצת יותר יוקרתיים בטווח מחירים של 1,500-6,000 ש"ח".

בקולקציה ניתן למצוא צמידי לבבות, חמסה וכוכבים ב-300 שקלים, עגילי סטאד צמודים ב-500 שקלים, שרשרת עם תליוני קקטוס, פיל, או ג'ירפה מזהב ב-800 שקלים, טבעות משולשים משובצות, צמידי אננס, עגילים נופלים בצורת עלה ועוד. התכשיטים מוצעים למכירה ב-3 צבעים שונים זהב לבן, צהוב וזהב אדום בשילוב יהלומים אמיתיים ואבני חן בירוק, ורוד ושחור.

טווח מחירים: 200-1,200 ש"ח.
להשיג בחנות ברחוב סוקולוב 55, רמת השרון.

ex factory. יח"צ חו"ל,
עיצובים טרנדיים, הכל מזהב מלא/יח"צ חו"ל
נוי והדר קרקו, ex factory. דניאל אלסטר,
קמפיין ראשון ל-Ex factory. איפור שיער וסטיילינג - סטודיו גילי אלגבי/דניאל אלסטר

Cos

קולקציית אביב-קיץ לשנת 2019 משקפת את המינמליזם הטבוע במותג הסקנדינבי שניצב איתן מול חוקיות עולם האופנה ופועל במגרש הרשתות כמעט כשחקן יחיד בז'אנר שמאפיין לרוב דיזיינרים ובתי אופנה נישתיים יותר. גם העונה יצאו המעצבים של cos למסע השראה בעולם הטבע עם השפעות מעולם האומנות והארכיטקטורה בדגש על פרשנות איכויות המים והאוויר.

מארק בורתוויק צילם את הקמפיין החדש באגם פלסטיראס במטרה להעביר אסתטיקה של קלילות מרחפת אך רוויה בצבע ובמרקמים על ידי מתן דגש לאור ולזרימה בבגדים עצמם. האוסף עצמו ממוסגר בקשת צבעים של גווני כחול, לבן טהור, חמאתי ואבן לצד אפור, בורדו וחום סוערים.

טווח מחירים: 45-1,250 ש"ח.
להשיג בקניון גינדי TLV.

קוס. יח"צ חו"ל,
צבעוניות קלאסית עם גזרות מדויקות/יח"צ חו"ל
קוס. יח"צ חו"ל,
מינימליזם בשיאו/יח"צ חו"ל
קוס. יח"צ חו"ל,
קולקציית אביב-קיץ 2019 לקוס/יח"צ חו"ל

Free people

בשורה לחובבות מותג הבוהו הניו יורקי, החנות הראשונה שנפתחה בארץ לפני כשבועיים מצליחה להעתיק את חוויית השאנטי המוכרת גם מתחת לאורות הניאון בשדרת השיש של קניון רמת אביב היוקרתי. מי שאחראים לכך הם קבוצת פוקס, להם זיכיון לשלוש מותגי קבוצת אורבן האמריקאית ביניהם אורבן אאוטפיטרס (להם נפתחו כבר שלושה סניפים) ואנת'רופולוג'י, שעל פי הדיווחים תיפתח בקרוב בקניון גינדי TLV.

הדי אן איי של פרי פיפל הן נערות פרחים או בשפה עדכנית יותר נערות פסטיבלים. אבל לא כטרנד עונתי שבא והולך כמו ברשתות אחרות אלה כסטייט אוף מיינד של סגנון חיים תמידי. גולת הכותרת במלתחה שמציעה הרשת הן השמלות והטופים המוגשים בסגנון בוהמי וינטג'י, לרוב בתוספת תחרות או רקמות, פלוס ליין הלבשה תחתונה נעים במיוחד.

טווח מחירים: 39-1,200 ש"ח.
להשיג בקניון רמת אביב.

free people. יח"צ חו"ל,
בוהו שיק במיטבו. free people/יח"צ חו"ל
free people. יח"צ חו"ל,
הלוק האולטימטיבי לנערות פסטיבלים/יח"צ חו"ל
free people. יח"צ חו"ל,
שמלות מתנפנפות בשילוב רקמות או תחרות/יח"צ חו"ל

Kk couture

כשאנחנו בעיצומה של עונת הטקסים ההוליוודית מבט במותג המקומי החדש' קיי קיי קוטור' מביא אותנו לתהות מה אנחנו פה בארץ אמורות לעשות עם כל הדרמה הזו ללא שטיח אדום וגדוד צלמים סביבו. מה שמאזן את הכף לטובת הקולקציה המהודרת היא תרבות החתונות המקומית בה נשים לא פעם מבקשות לבלוט ולהיות הכוכבות הבלתי מעורערות של הערב. מאחורי השם המסקרן עומדים קים קסאס, אמריקאית במקור, המתגוררת ביפו ב-20 השנים האחרונות, והמעצב הצעיר דור יעקב שלאחר שנה וחצי בבית האופנה המצליח של גליה להב החליט לפרוש כנפיים ולצאת לדרך עצמאית.

אוסף הבכורה עוצב בהשראת "הבושם: סיפורו של רוצח", רומן היסטורי של הסופר הגרמני פטריק זיסקינד המציג מתח בין הקור והאופל של הרוצח לבין הרוך הרומנטי של קורבנותיו הצעירות. הקולקציה מוגשת בצבעוניות של שחור, זהב ושמנת ומתבססת על חיבורים בנוסח גברי/נשי כמו למשל שמלת כלה מחוייטת עם שכמיה מובנית ושסע עמוק או שמלת ז'קט שחורה הנלבשת מעל לאוברול תחרה.

טווח מחירים: שמלות ערב להשכרה מ-4,000 ש"ח, שמלות כלה להשכרה מ-14,000 ש"ח, שמלות one of a kind לרכישה מ-25,000 ש"ח.

KK Couture, כל ישראל חברים 4, נווה צדק, תל אביב.
בתיאום מראש בלבד: 03-5559887.

kk couture. דניאל אלסטר,
מותג ישראלי חדש - Kk couture/דניאל אלסטר
kk couture. דניאל אלסטר,
חיבורים בנוסח גברי ונשי/דניאל אלסטר
kk couture. דניאל אלסטר,
צבעוניות של שחור ולבן/דניאל אלסטר

Michael kors

מעצב העל האמריקאי משיק את קולקציית האביב החדשה עם קמפיין בוייב אתלטי בו מככבת הסופרמודל בלה חדיד. האוסף אותו חדיד מציגה מחולק לשלושה סיפורים מרכזיים שמאחדים באופן נגיש חלק ניכר מהטרנדים של העונה ביניהם שטיפות טאי דאיי, דפוסי קמופלאז', שמלות רומנטיות והמראה הספורטיבי.

קטגוריית התיקים האהובה של המעצב מקבלת חיזוק משמעותי עם דגם cece, תיק מלבני מעור רך שבנוי בשייפ מוצלח של מעטפה הנגלית בפאות הצדדיות ומגיע עם סוגר מנעול מוזהב ורצועת חוליות במנעד רחב של אורכים. התיק מוצע בשלושה גדלים בגווני שחור, חאקי, ניוד, אדום ולבן.

טווח מחירים: 210-3,290 שקלים.
להשיג בחנות הדגל של מייקל קורס בקניון רמת אביב וברשת פקטורי 54.

מייקל קורס, בלה חדיד. יח"צ חו"ל,
בלה חדיד למייקל קורס/יח"צ חו"ל
מייקל קורס. יח"צ חו"ל,
קולקציה חדשה למייקל קורס/יח"צ חו"ל
מייקל קורס, בלה חדיד. יח"צ חו"ל,
דגש חזק על דפוסי קמופלאז'/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully