וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד המוגזמות: המתלבשות הטובות והרעות מטקס פרסי הגראמי

גל סלונימסקי

11.2.2019 / 10:15

טקס פרסי המוזיקה האמריקני משך לשטיח האדום שלו לא מעט לוקים מעניינים ויוצאי דופן. לצד נסיכות הסטייל שהפציצו בשמלות ערב מהפנטות - כשנצנצים בלטו לחלוטין - היו גם לא מעט שמלות מוזרות שלא בדיוק הבנו מה עבר למעצב בראש

גראמי 2019 ג'ניפר לופז מישל אובמה אלישיה קיז ליידי גאגא ג'יידה פינקט סמית'. GettyImages
נשים חשובות מאוד על הבמה בטקס הגראמי/GettyImages

בזמן שישנתם התקיים טקס פרסי המוזיקה האמריקני - הגראמי - בלוס אנג'לס, ומשך אליו את מיטב הכוכבות, גם אלו שלא החזיקו מיקרופון בחייהן, לשטיח אדום שהיה צבעוני במיוחד. במקרה או שלא, הטקס התקיים במקביל לשבוע האופנה בניו יורק, שעל המסלולים שלו נראים לא מעט לוקים משוגעים ויוצאי דופן.

האדם הסטנדרטי תוהה לעתים קרובות: "מי לעזאזל ילבש את הבגדים האלה מהמסלול?", ובכן, התשובה נמצאת באל איי, שם סידרו לנו רד קרפט עמוס באאוטפיטים לא רגילים.

ג'יי לו, שניסתה לתעתע במעריצים השבוע באינסטה כשטענה שהיא הולכת להפציע בקארה חדש, הגיעה מלווה בבן הזוג אלכס רודריגז ועם כובע רחב שוליים בלבן. וכשאחנו אומרות "רחב", אנחנו מתכוונות "עצום". האם זו דרך להימנע מנשיקות, חיבוקים וסמול טוקס? לכובע המוגזם התלוותה שמלה לבנה וצמודה של ראלף ורוסו עם קולר אבנים נוצצות ושני עיטורים חגיגיים במרכז בית החזה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

גראמי 2019 ג'ניפר לופז. GettyImages
ככה את מתחמקת מחיבוקים ונשיקות? ג'ניפר לופז בראלף ורוסו/GettyImages

ליידי גאגא, יקירת השטיחים האדומים של השנה האחרונה שגם זכתה בערב המרגש בפרס הדואט של השנה, נטשה את הצבע הלבן ועברה לכסוף. זה לא שהייתה לנו בעיה עם השמלות הלבנות, אבל אנחנו חייבות להודות שהיא שיחקה אותה עם שמלת הסטרפלס המנצנצת של סלין שהתהדרה בוולנים גדולים בצד השמלה ומחשוף רגל עמוק. העקבים הכסופים של ג'ימי צ'ו ושרשרת היהלומים של טיפאני סגרו את הלוק באופן מושלם.

מי שהתלבשה דומה במיוחד לגברת גאגא היא דואה ליפה, לחלוטין אחת המנצחות של תעשיית המוזיקה שעושה חיל גם בתעשיית האופנה. בשמלת סטרפלס כסופה פלוס שובל ארוך של ורסצ'ה ושרשרת תואמת כמעט ונרשמה תקרית "ביץ' סטול מיי לוק" ממש לא נעימה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
גראמי 2019 מפוצלת ליידי גאגא דואה ליפה. GettyImages
תקרית ביץ' סטול מיי לוק. הנשים בכסוף - ליידי גאגא בסלין ודואה ליפה בורסצ'ה/GettyImages

והגענו לחלק הפאן של הערב - מצעד המוגזמות. קייטי פרי בשמלת בלון ורודה של בלמיין משני חלקים - סטרפלס מהמם עם נגיעות של כסף וחצאית עשויה מבד שאנחנו ממש מנסות להבין מהו. אבל זה לחלוטין כלום ושום דבר לעומת האאוטפיט של האישה והקרקס קארדי בי. הכוכבת שזכתה באלבום הראפ של השנה, הלכה על פיס מפואר של מוגלר קוטור עם בגד גוף בצבע ניוד, כפפות מבריקות בצבע תואם וחצאית עשויה קטיפה שמעל הישבן מתחבר אליה חלק נוסף דמוי צדפה, שמנסה לרמז לנו שקארדי בי היא פנינה של ממש. ואם הצדפה לא מספיק מרמזת על כוונת הסטייליסט של קארדי בי, אז צ'וקר הפנינים והעיטור על השיער לחלוטין עשה את העבודה.

גראמי 2019 קייטי פרי. GettyImages
מתים לגעת לך בחצאית. קייטי פרי בבלמיין/GettyImages
גראמי 2019 קארדי בי. GettyImages
זו צדפה בחצאית או שאת סתם שמחה לראות אותנו? קארדי בי במוגלר/GettyImages

לצידן אנחנו חייבות לציין גם את קיילי ג'נר שהגיעה באאוטפיט דמוי אוברול ורוד בייבי של בלמיין עם חגורה לבנה-כסופה ומחשוף כתפיים משונה. גם היא הוסיפה כפפות לאאוטפיט, מה שאולי מעיד על מגמה די מובילה בשטיח האדום - שעשויה להיתרגם גם לסטריט וור שלנו. בהחלט מלחיץ. גם ז'אנל מונה בחרה באאוטפיט יוצא דופן - שמלת מיני עם מחשוף וי וכתפיים מוגבהות בצורה מחודדת של ז'אן פול גוטייה. ללוק היא הוסיפה הד-פיס זהב, שסביבו ריבוע לבן. ממש לא בטוחות שאפשר לקרוא לזה כובע.

גראמי 2019 קיילי ג'נר. GettyImages
והכפפות מה הקטע שלהן? קיילי ג'נר בבלמיין/GettyImages
גראמי 2019 ז'אנל מונה. GettyImages
מהמוגזמות שראינו. ז'אנל מונה בשמלה של ז'אן פול גוטייה/GettyImages

ועוד על השטיח האדום: קמילה קביו, אושיית סטייל בהתהוות, השאירה בבית את הצורך העז של כוכבות לחשוף עור בהגזמה והלכה על שמלת גולף עם שרוולים ארוכים בצבע ורוד מנצנץ של ארמני. מיילי סיירוס לבשה חליפת טוקסידו שחורה של מוגלר, מינוס חולצה מתחת לז'קט, ונעלי עקב עם ראשי התיבות של השם שלה.

מישל אובמה, שמאז שעזבה את הבית הלבן החליטה להיות פאשניסטה, לבשה חליפת מכנסיים נוצצת של בית האופנה מניו יורק סאצ'ין ובאבי. היא אמנם לא הצטלמה על השטיח האדום, אבל כן הגיעה לבמה. טרייסי אליס רוס המשגעת בחרה בחליפה ירוקה זועקת של ראלף ורוסו עם תכשיט-חגורה בצורת נחש על המותניים, ואלישיה קיז, שגם תפקדה כמנחה של הטקס, לבשה שמלה אדומה עם מחשוף עמוק של ארמני - וכרגיל, בהתאם לאג'נדה שלה, נטולת איפור.

גראמי 2019 קמילה קביו. GettyImages
סוף סוף קצת צניעות. קמילה קביו בארמני/GettyImages
גראמי 2019 מיילי סיירוס. GettyImages
מגדר זה כל כך 2017. מיילי סיירוס בחליפה של מוגלר/GettyImages

אחרונה לשים אליה לב היא הזמרת ביבי רקסה, שסיפרה שהיא לא מצליחה למצוא מעצב שיתאים להלביש אותה לטקס בשל המידות שלה - שהן אמנם ממש לא פלאס סייז, אבל היא עדיין לא במימדים של הדוגמניות השדופות. בסופו של דבר, נראה שהצליח לה. רקסה לבשה שמלה אדומה נפוחה מבד טול עם מחשוף מחמיא של מותג האופנה מונסורי וענק יהלומים שמתיישב בול במקום.

גראמי 2019 ביבי רקסה. GettyImages
מי יעז לא להלביש אותך? ביבי רקסה, הכי לא פלאס סייז, לובשת מונסורי/GettyImages
גראמי 2019 אלישיה קיז. GettyImages
שומרת על לוקים בלי איפור. אלישיה קייז על השטיח האדום בארמני/GettyImages
גראמי 2019 טרייסי אליס רוס. GettyImages
איפה אדם וחווה? טרייסי אליס רוס בראלף ורוסו/GettyImages
גראמי 2019 מישל אובמה אלישיה קיז. GettyImages
מישל אובמה מתחזקת בתור פאשניסטה בחליפה נוצצת של סאצ'ין ובאבי/GettyImages
גראמי 2019 ג'יידה פינקט סמית'. GettyImages
מלא נוצות. ג'יידה פינקט סמית' ברוברטו קוואלי/GettyImages
גראמי 2019 היידי קלום. GettyImages
הפרח בגני. היידי קלום לובשת סטפן רולנד/GettyImages
גראמי 2019 אנה קנדריק. GettyImages
עוד קצת נוצות ונפתח פה חווה. אנה קנדריק בראלף ורוסו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully