וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסלול לגבר האבוד: מה כן תרכוש בוולנטיינ'ז ומה ממש אבל ממש לא?

שירלי אכסלרוד

13.2.2019 / 7:00

24 שעות מפרידות בינינו לבין החג הרומנטי של השנה ובהתאם לגבר הממוצע - הכל קורה בדקה ה-90. הכנו מסלול מקוצר בקניון למציאת מארזים מפנקים, המלצות ממה להתחמק כמו מאש ולאן הכי מומלץ לכן לכוון את הגבר שלכן

מארז לאישה של Twilly d'Hermes ב-430 ש"ח

מה: מארז בניחוח Twilly d'Hermes לאישה עם בושם בגודל 50 מ"ל, בושם מוקטן בגודל 7.5 מ"ל ותחליב לחות לגוף 40 מ"ל.
האריזה: קופסה אדומה חגיגית למחצה שלא עומדת בסטנדרטים הגבוהים של תכולתה.
הנסיינית א', לא מעריצה גדולה של בשמי הרמס בשגרה, פרגנה עמוקות לניחוח החדש יחסית של המותג, שנארז בקופסה חביבה (אך לא יותר מזה) לקראת הוולנטיין: "בעולם של בשמים גנרים, סוף סוף מזדמן לי ריח מיוחד שלא דומה לשום דבר אחר. מדובר במינון המושלם בין בושם אוריינטלי מתובל, לבין קצת פרחים לבין פודרה נקייה ונעימה מאד. יש לו נוכחות, אבל מהזן המעודן, לא כזו שרוצחת במעלית. הבושם הקטן הוא בדיוק בגודל הנכון לקחת בתיק, ומוצלח ממנו אפילו יותר הוא תחליב הלחות לגוף, אוורירי ולא דביק, שמביא את כל מה שטוב בריח הזה למקסימום. משקיענים מופלגים, חנפני צמרת או בעלי כיס עמוק במיוחד יכולים להשלים את המארז עם מוצרי האמבטיה המשגעים מהסדרה - דיאודורנט, קרם רחצה ובאלם לגוף.

להשיג ברשת אפריל

הרמס. יח"צ חו"ל,
ריחות משגעים, המחיר לא צחוק. הרמס/יח"צ חו"ל

מזוודת איפור וטיפוח של לנקום ב-399 ש"ח

מה: מסיר איפור לעיניים, סומק ורדרד, מסקרה, שפתון, מי פנים, פלטת שפתונים, בושם קטנטן, עיפרון לעיניים, קרם יום ושתי תמציות טיפוח לפנים.
האריזה: תיק בצורת מזוודה בגווני ורוד ואדום.
נתחיל מהפריט שלא לשמו התכנסנו, אבל הוא כל כך גדול שלרגע איבדנו פוקוס מהתכולה. המזוודה האדמדמה היא בעצם סוג של תיק ובניחוש קל אנחנו מהמרות שיש לא מעט נשים שישמחו ללכת עם הבג הזה לעבודה. מה שבתוכו? שווה לא פחות. הספקנו להשתמש כבר בסומק, ליפסטיק והמסקרה המשובחת של המותג, במוצרי הטיפוח מעט נפלנו כי חלקם מיועדים אך ורק לעור פנים יבש. שמנוניות, שימו לב.

לנקום. יח"צ חו"ל,
מזוודה שהיא בעצם תיק. לנקום/יח"צ חו"ל

קיט שפתונים של קליניק ב-149 ש"ח

מה: ארבעה שפתונים בוורוד טבעי, אדום בוהק, ניוד ואדום ורדרד.
האריזה: קופסת פח ורודה שהיא ממתק לעיניים. עדיין מחפשות איך למחזר אותה לשימוש נוסף.
השפתונים המעולים ועתירי הלחות מסדרת Dramatically Different Shaping יתאימו גם למי שיובש החורף חירב לה את השפתיים וחוששת להתבזות בציבור במריחה לא אחידה ומדגישת קילופים.
מבחינת עלות תמורת תועלת המארז הזה הוא רכישה משתלמת ביותר, בהנחה שארבעת הגוונים באים לך בטוב, ואם לא - זו הזדמנות לפתוח קבוצת רכישה.

קליניק. יח"צ חו"ל,
מחפשות איך למחזר את הקופסא המושלמת. קליניק/יח"צ חו"ל

פאוור קאפל באיל מקיאג' ב-129 ש"ח

מה: זוג מוצרים לעיניים - מסקרה ואייליינר/זוג מוצרים לגבות - עפרון ומסקרה/זוג לשפתיים - שפתון ועפרון.
האריזה: קופסת קרטון שחורה וסבירה בהחלט.
עוד בקטגוריית הקנייה המשתלמת על פניו יחסית למחיר המלא - זוג מוצרים של איל מקיאג'. המארז לעיניים כולל את מסקרת Black Swan המשובחת, שמפרידה ריסים ומניפה אותם לשמים ואייליינר לא רע שאופסן לימים שבהם הנסיינית לא תתאפר ברמזור בדרך לעבודה.

איל מקיאג'. יח"צ חו"ל,
לא רע בכלל ומאוד שימושי. איל מקיאג'/יח"צ חו"ל

מארז 'מון אמור' של ל'אוקסיטן ב-400 ש"ח

מה: קרם ידיים וקרם גוף חמאת שיאה בגודל מלא, בושם וקרם ידיים תואמים בגודל דוגמית משודרגת.
האריזה: מארז קרטון פרחוני בטורקיז משמח, אריזות מיוחדות למוצרים הוותיקים וקופסת מתכת בצורת לב לדוגמיות - כולם פרי שיתוף פעולה עם Rifle Paper Co, מותג מוצרי נייר ולייף סטייל.
עם מארז של ל'אוקסיטן קשה ליפול גם בשגרה. עוד לא נולדה האישה שתעשה פרצוף למוצרים המשובחים שיזכירו לה את החופשה שמעולם לא בילתה בפרובאנס, מולדת המותג - ובטח כשכל הטוב הזה נארז כה יפה ומרומם רוח. על התכולה אין טעם להכביר מלים - מוצרי השיאה של ל'אוקסיטן, בריחם החלבי והנקי, הם הטובים מסוגם והמוצרים המוקטנים הם הזדמנות לפתח התמכרות חדשה. תאכלי תחת מארי קונדו - את הקופסאות המשגעות בטורקיז, ורוד, לבן וזהב בכוונתנו לשמור, למרות שאין לנו מושג מה לעשות איתן.

ל'אוקסיטן. יח"צ חו"ל,
תשקיעו על האישה שלכם, מה יש? ל'אוקסיטן/יח"צ חו"ל

מארזים של Sabon מקולקציית Rose Splash מ-39 ש"ח ועד 199 ש"ח

מה: מארז speak for the heart Roses מקולקציית וולנטיין 2019.
האריזה: פריחה מפושטת באלף גוונים של ורוד ואדום. באופן אישי היינו מעדיפות לא להיכנע לכללי הז'אנר ומעדיפות שחור מהודר או לבן וזהב מלכותיים.
בעוד שהאריזות של SABON השתדרגו עם השנים לכדי גאווה ישראלית שכיף לתת לגננת, הריחות איכשהו התעכבו קצת מאחור. הקולקציה החדשה היא עוד פרפרזה על הניחוחות הבסיסיים והמעט מלאכותיים של המותג, הפעם בריח ורדים מוצלח אך לא מאוד מעודן, שלא מתעלה מעל הממוצע הפושטי. תשמחו לרחוץ איתו ידיים, פחות לקשר מחייב כמו מריחה, ולכן - מומלץ לבחור בסקראבים לגוף או בסבוני השמן הנוזליים.

סבון. יח"צ חו"ל,
ציון כללי - 7. Sabon/יח"צ חו"ל

AHAVA, מארז Sea Kissed ב-129 ש"ח

מה: ג'ל רחצה, תחליב גוף וקרם ידיים
האריזה: סקסית כמו הנופש הממוצע בים המלח, כלומר - לא.
מתנה מעולה, אם הוולנטיין שלכם הוא תייר מתגרד שהמוצרים של AHAVA גורמים לו לזרוח, או אם בני זוגכם מסתכלים רק, אבל ממש רק, בקנקן. המארז פושטי במקסימום, וחבל שכך, כי המוצרים עצמם, ובפרט קרם הידיים, לא רעים בכלל.

אהבה. יח"צ חו"ל,
מארז מוריד, הריחות מרימים. Ahava/יח"צ חו"ל

וישי, מארז liftactive ב-189 ש"ח

מה: קרם יום לטיפול אינטנסיבי בקמטים ושני מוצרים זעירים - בוסטר יומי למריחה לפני הקרם וקרם לילה.
האריזה: תיק איפור סטנדרטי כסוף בהיר וחסר חן.
אם המארז הזה היה בוחר את השיר האהוב עליו, היה זה וודאי "אהבה בת 20". באופן כללי, חל איסור לרכוש מתנה שהסאבטקסט שלהן הוא - יקירתי, הנך קמוטה, הרי לך מוצרים שאולי יצילו את המצב, אלא אם אתם חיים כבר 20 שנה יחד, אלא אם הנמענת מצביעה עליה מפורשות, או פשוט קונה אותן לעצמה. כך או כך, אין שום דבר מלהיט במארז הזה, לא הצורה ולא התכולה, יש נאים וטובים ממנו.

וישי. יח"צ חו"ל,
קומסי קומסה. וישי/יח"צ חו"ל

מארזים של ללין מקולקציית Rose ב-140 ש"ח ועד 200 ש"ח

מה: קרם גוף בשפופרת, קצף אמבט וגוף, מסיכת יופי, סרט שיער באני, כדור מלחי אמבט, מיסט שיער וגוף וקופסה מעוצבת.
האריזה: נרתיק משגע פלוס קופסא קשיחה מעוטרת.
הרשת המתקתקה מציעה שלוש אופציות של מארזים ואם התמזל מזלכן והגבר שלכן הוא לא עצלן, מומלץ שישקיע בעצמו בבחירת המוצרים, כי הכל ב-50% הנחה לרגל המאורע. ריחות הוורדים לגמרי עשו לנו את זה, ובעיקרון זה ארוז כל כך יפה שאפילו לא בא לנו לפתוח מהחשש להרוס את כל הקונסטרוקציה. מומלץ פלוס.

ללין. יח"צ חו"ל,
מארז של מתיקות. ללין/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully