וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קימי רותחת! חברו של קניה ווסט זייף את חתימתו וטען שיגיע להופיע בפאשן וויק

קים קרדשיאן הוכיחה כבר לא פעם שהיא לא תיתן לבעלה ליפול, על אף ניסיונות חוזרים ונשנים של מכרים בתעשייה. החדשות הכי מסעירות משבוע האופנה בניו יורק התרחשו בכלל מאחורי הקלעים כשחברו של קניה עבד על כולם שהכוכב עתיד להופיע וזייף את חתימתו. כל הפרטים

קים קרדשיאן מיאמי קניה ווסט. ספלאש
מי זייף את חתימתו של קניה ווסט? הפאוור קאפל החזק בתעשיית הבידור/ספלאש

מאחורי התצוגה של המעצב הגרמני פיליפ פליין שהתקיימה במסגרת שבוע האופנה בניו יורק מסתתרת שערוריה לא קטנה בה מעורב בעל כורחו הראפר, מעצב האופנה ו'הבעל של'- קניה ווסט. כחלק מההכנות לשואו הראשון שלו ב-11 השנים האחרונות, פליין תכנן אירוע ייחודי עם מסלול לצד שפת הבריכה במסעדת The grill האופנתית פלוס קהל מפוצץ סלבריטאים (פריס הילטון, קארין רויטפילד, בלה ת'ורן, מיקי רורק ועוד), דינר של שלוש מנות והופעה של ווסט, כפי שהובטח בהזמנה.

לשם כך הוא פנה למאליק יוסף, חבר קרוב ואחד השותפים לשעבר של ווסט בלייבל התקליטים שלו G.O.O.D, על מנת לנהל משא ומתן לגבי ההופעה המתוכננת. לדברי אתר האונליין TMZ, יוסף אישר את ההופעה תמורת סכום של 900,000$ עם צוותו של פליין, ללא ידיעתו של ווסט, ואף זייף את חתימתו של הראפר על מסמך רשמי מבלי לעדכן או לערב אותו. סקנדל!

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קים קרדשיאן וקניה ווסט. splash
לא היה ולא נברא. קימי וקניה/splash

ביום רביעי שעבר קים קרדשיאן ווסט שמעה במקרה על הסיפור ומיד פנתה לצייץ כי בעלה "לא מתכנן להופיע בשום תצוגה העונה" ומדובר בשמועה בלבד. לאחר חמישה ימים של ספקולציות ורגע לפני התצוגה עצמה התפנה מאליק לשחרר תגובה בעניין ובפלטפורמת האינסטגרם, שם סיפק הסבר מפותל ומעורפל לסיפור החתימה המזוייפת: "בניגוד לדיווחים בכלי התקשורת השונים, לא הייתה שום גניבה או הונאה של הצוות שלי או שלי עצמי במסגרת עסקת פיליפ פליין בשבוע האופנה בניו יורק", הוא פתח. "קניה ווסט ואנוכי דנו על איך לממן את הארגון ללא מטרות רווח שהוא פנה אליי להקים לפני יותר משנה בשם Donda Social. הוא היה מודע ונתן לי אור ירוק לדבר עם פטגוניה, פאשן נובה ופיליפ פליין על מנת לשתף איתם פעולה בליין טי-שירטס שימלאו את העולם בפוזיטיביות, בתמורה לתרומה של 750 אלף דולר לארגון שהוא ללא מטרות רווח". לדבריו, מתוך המעצבים הללו הם בחרו לעבוד עם פליין, אך בסופו של דבר ווסט החליט לסגת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
קים קרדשיאן, קניה ווסט והילדים. טוויטר, צילום מסך
משפחת ווסט המורחבת, ויש עוד בייבי בדרך/צילום מסך, טוויטר

"כיוון שמצאתי את קניה בלתי מנוסה מסיבות לא ידועות, הרבה לפני שהסיפורים האלו החלו להסתובב בתקשורת, פניתי מיד אל פיליפ פליין והודעתי לו על כוונתו של קניה לסגת מההסדר", המשיכה ההצהרה. תגובה רלוונטית יותר הצליח להוציא ממנו אתר TMZ שם הוא טען כי ייזי (ליין האופנה של קניה) עצמו אמר לו לטפל בנושא, והסביר כי התכוון לשלוח את הכסף בחזרה כאשר הוא קיבל את הרושם שקניה לא באמת הולך להופיע בערב התצוגה. בנוסף טען כי בכלל לא זייף את חתימתו של קניה, אלא השתמש בחותמת.

קים קרדשיאן קניה ווסט ורסצ'ה. splash
קימי לא נותנת לו ליפול/splash
קים קרדשיאן, קניה ווסט עם שיער אדום. splash
ימים של טירוף עם שיער כתום/splash
קים קרדשיאן קניה ווסט תצוגת אופנה שבוע האופנה פריז לואי ויטון. GettyImages
בתצוגה של וירג'יל אבלו ללואי ויטון בפריז. קים קרדשיאן וקניה ווסט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully