וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביבה תבורי חושפת: כל האמת על טיפולי בוטוקס

אביבה תבורי עונה על שאלון הטיפוח השבועי שלנו ומגלה מהו מוצר הטיפוח הכי זול שהיא לא מוכנה לוותר עליו, מה הפיס הכי יקר שיש לה בארון וכמה פעמים (אבל באמת) עברה טיפולי בוטוקס?

אתן עוקבות אחריהן באינסטוש על בסיס יומי, בוחנות בקפידה את הלוקים שלהן באירועים מתוקשרים ומתפעלות מעור הפנים הזוהר שלהן - כשבלב אתן מקוות שזה רק הפילטר הנכון. בשאלון הטיפוח החדש שלנו, הכוכבות המקומיות יענו על כל השאלות שממש רציתן לשאול ויתנו את הטיפים האישיים שלהן בתחום הביוטי.

אביבה תבורי, אמא של בן אל, סוף סוף לא תעסקת רק במה קורה בענייני בנה והאקסית ועונה על שאלון הטיפוח השבועי שלנו. ומגלה מהם שלושת הפריטים שהם מאסט בתיק האיפור שלה, מה היא מרגישה לגבי ניתוחים קוסמטיים והזרקות ועד כמה היא חובבת מותגי יוקרה?

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מהו המוצר הכי זול שאת לא מוכנה לוותר עליו בשגרת הטיפוח?
"קרם ידיים של ניוואה ב-25 ש"ח".

שלושת הפריטים שהם מאסט בתיק האיפור?
"סומק ורדרד של שאנל, מסקרה שחורה, וגלוס של לנקום".

הלוק המנצח בעינייך?
"אני מצידי יכולה לצאת בערב גם עם טייץ שחור ספורטיבי וחולצה צמודה, יש לי אינספור טייצים שחורים בארון וזה לוק מנצח בעיניי, אם לא טייץ תמיד אעדיף ג'ינס וטי-שירט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

עם מה בחיים לא יתפסו אותך?
"ליפסטיק אדום לוהט! ובכלל - שום ליפסטיק שהוא עז מידי. זה פשוט לא יפה לי לדעתי, קרה כבר שאיפרו אותי ככה וממש לא אהבתי".

הפריט הכי יקר בארון הבגדים שלך?
"ז'קט של דיסקוורד ב-2000 יורו".

הפריט הכי זול בארון?
"יש לי הרבה. אני יכולה פתאום לראות איזה טי-שירט שאהבתי באלנבי או בשוק ולקנות ב-20 ש"ח".

אחת לכמה זמן טיפול פנים?
"אחת לחודש אני הולכת לדנה אשכנזי הקוסמטיקאית שלי ועוברת טיפולי זוהר לפנים, לפעמים אני עושה ניקוי שאותו לא מומלץ לעשות לעיתים קרובות . רק לפני חצי שנה התחלתי לעשות טיפולי פנים ולפני זה בחיים לא הייתי אצל קוסמטיקאית".

הזרקות, חומצות ובוטוקסים למיניהם - בעד/נגד והאם עשית בעבר?
"כן, עשיתי. רק בשנה האחרונה לראשונה האמת ואני ממש בעד. מה שכן, לא עשיתי הרבה כמו שאומרים עלי. עשיתי רק במצח ובאיזור של הקמטים. האמת שאני נורא מפחדת מזה כי אני רואה מלא שעושות ואיך זה משנה להן את הפנים - לא רוצה להגיע לזה".

גבות - שיטת השערה/הכל טבעי/צללית משובחת?
"בחיים לא נגעתי בגבות עד לפני כמה חודשים, שהכירו לי בחורה בשם ג'ואנה, שמטפלת בגבות של הרבה מפורסמים. הלכתי אליה עד כה פעם אחת, היא עשתה לי בשיטת השערה ואהבתי מאוד כי יצא מאוד טבעי. עשיתי עד כה רק פעם אחת אבל אני לגמרי אחזור אליה כי זה פוטר אותי מלהתעסק בגבות".

כמה זמן לוקח לך לתקתק איפור?
"אני לא מתאפרת ביומיום אבל כשאני כן מתאפרת זה לוקח לי 7 דקות בדיוק והמוצר מפתח שלי זה מייק-אפ. לאחרונה בצילומים לקליניק קיבלתי את המייק-אפ אנטיאייג'ינג החדש Even Better Refresh ומאז אני משתמשת רק בו. על זה אני שמדרגת עם סומק, מסקרה וקצת גלוס ואני מסודרת".

גלאם טים לאירועים חשובים. נעזרת? או אם אין אני לי מי לי?
"אם מדובר באירוע ממש חשוב אני מזעיקה את גילי אלגבי לאיפור, את השיער אני פשוט מייבשת בפן וסה טו".

טיפ שמישהי נתנה לך ושינה את חייך?
"פרוסות מלפפונים טריות תחת העיניים בימים עמוסים כשאני חוזרת מאוחר וצריכה לקום מוקדם יום למחרת. לפני כל החתונות שלי עשיתי את זה וזה לגמרי עבד!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully