וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהכוכבות הגדולות בעולם מתפשטות מהאיפור והאמת נחשפת

22.2.2019 / 0:30

קים קרדישאן, טיילור סוויפט, ג'יג'י חדיד, ביונסה, ג'ניפר לורנס, בר רפאלי וגל גדות - אנחנו כל כך רגילות לראות אותן מאופרות ומתוקתקות מכף רגל ועד ראש - עד שלפעמים אנחנו שוכחות שהמראה הטבעי שלהן הוא מה שהופך אותן לכל כך יפות. ככה הן נראות בלי איפור

nikkietutorials

למרות שנשים רבות נוטות להאמין (בגלל תפיסות חברתיות נושנות וקמפיינים שיווקים של חברות האיפור) שהן צריכות להיות מאופרות כדי להיראות יפות, יש לא מעט כוכבות שהופיעו בציבור ללא כל איפור כדי להוכיח שזה בכלל לא נכון.

למרבה הצער, כמות האנשים שמעריכים את היופי האמיתי והטבעי הוא נמוך יותר, אבל חשוב לדעת שאנשים כאלה עדיין קיימים, וזה גם חיוני לראות שיש כוכבות שמקדמות יופי טבעי, כי נשים צעירות מסתכלות עליהן כאל מודל לחיקוי. יותר ויותר שחקניות, דוגמניות וזמרות מנצלות את הרשתות החברתיות כדי להקרין את הכוח שיש ליופי טבעי. בעוד אנחנו מהופנטות על ידי המראה הזוהר שלהן על השטיח האדום או מהאיפור שלהן כשהן מופיעות בסרטים, סדרות וקליפים, אלו הם הרגעים האמיתיים שקורים מאחורי הקלעים אליהם אנשים יכולים להתחבר: בלי איפור ובלי פילטרים. בגלרייה הזו תראו מה קורה כשעשרות כוכבות - מקים קרדישאן וסופיה ורגרה, דרך טיילור סוויפט, ג'יג'י חדיד, ביונסה וג'ניפר לורנס, ועד בר רפאלי וגל גדות, מציגות לעולם איך אפשר להיראות מדהים ללא קמצוץ של איפור על הפנים.

עוד בנושא
מזהים את הזמרת הבינלאומית בלי האיפור ותוספות השיער?
טרנד חדש ולוהט: נשים מאפרות חצי פנים כדי להראות את הכוח של האיפור
איפור כלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully