וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלך לנו התיאבון: מוסקינו מתפרעים בשבוע האופנה במילאנו

24.2.2019 / 12:10

ג'יג'י חדיד וקארה דלווין השתעשעו מאחורי הקלעים, דונטלה ורסצ'ה הידקה היטב את סיכות הביטחון, ג'רמי סקוט המשיך באווירת הקרקס והתצוגה של פנדי עשתה הרבה כבוד לקרל לגרפלד המנוח. רגעי השיא משבועות האופנה

רגע לפני שמתחיל הרבעון האחרון והחשוב ביותר של חודש שבועות האופנה, זה של פריז כמובן, נערכנו לסיכום ביניים עם ציון הרגעים הגדולים מהתצוגות של לונדון ומילאנו. מאופנה חדשנית ומרעננת שכבשה את המסלולים בלונדון בצבעים עזים, נפחים, פרנזים וטולים לצד בתי אופנה מחויטים יותר כמו ויקטוריה בקהאם וברברי לעבר קולקציות הסקסיות-קלאסיות של בירת האופנה האיטלקית ועד לקרקס השלם של מוסקינו.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מוסקינו

אחרי התצוגה האחרונה של המותג אפשר להכתיר באופן סופי את ג'רמי סקוט כאלוף בשתי קטגוריות - גימיקים כעורים וציטוטים ממעצבים אחרים. שניהם בלטו העונה על המסלול שהיה נראה כמו ערבוב גרוטסקי לכתבי היד של ורסצ'ה ודמנה גווסיליה עם תיקים המעוצבים בהשראת מוצרי צריכה (אנדי וורהול) ובקבוקים (ברנסון מקסוול). האמת, עייף אותנו.

ויקטוריה בקהאם

עם פרונט רואו של המשפחה התומכת פלוס אנה וינטור לצידם והבת הקטנה הארפר בתספורת זהה לסבתא הרוחנית, הציגה בקהאם את אחד האוספים המגובשים ביותר שלה עד היום. הייתה שם תמצית שנשים אוהבות עם מלתחה בתמהיל מדויק של נגיעות צבע משולבות בגווני חורף קלאסיים, דפוסים, מרקמים, חייטות מוקפדת, עידון וסטייל. בזהירות אפשר לומר שיש פה סגירת פער רצינית לעבר כתבי היד הנחשבים של פיבי פילו וסטלה מקרטני.

ריצ'ארד קווין

בתצוגה הקודמת קווין אליזבת' ישבה בקהל והמעצב הבריטי הוותיק קיבל בתגובה ערימה של סיקורים ואיזכורים בתקשורת. הפעם הוא זכה לכתף קרה בעיקר בשל הסמיכות לפטירתו של קרל לגרפל שמילאה את חללי האופנה במדיות השונות בהספדים על אחת האגדות הגדולות של דורינו. אבל עדיין ראוי לציין את חגיגת הפרחים המטריפה שהייתה על המסלול.

ברברי

התצוגה השנייה שהעלה ריקרדו טישי לברברי כללה את כל אבני הדרך האיקוניות של בית האופנה כמו מעילי הטרנץ' ודפוסי הטארטן המשובצים בפרשנות מודרנית, עניין שהוא כבר מובן מאליו בגישה של מעצבי על צעירים העובדים במותגים בעלי מורשת עשירה. התוספות החדשות שנראו בהשראת סצינת האנדר גראונד הלונדונית השתלבו מצוין כמו גם הנוכחות של ג'יג'י חדיד שצעדה לראשונה בחייה על המסלול של ברברי.

פראדה

קארה דלווין בגיחה מפתיעה למסלול של פראדה זו סיבה למסיבה וזה עוד לפני שדיברנו על חליפת הפרנקנשטיין אותה הציגה או על קונספט הגבות המחוקות שהמשמעות שלו קצת מלחיצה אותנו, במידה ויתפוס כמגמה גורפת. בנוסף לכל זה, יש גם שם חיבה חדש לג'יג'י אותו חשפה דלווין באינסטגרם שלה - הג'י ספוט.

גוצ'י

רגע אחרי שערוריית ה'בלאק פייס' אלסנדרו מיקלה פותח את השואו של גוצ'י לסתיו 2019 עם דוגמנית לבנה במסיכה שחורה. לא ברור אם מוטיב המסיכות, שמהווה תפאורת סטיילינג למסלול בלבד ולא למכירה תוכנן כתגובה לאותו סקנדל או לא, אבל הבחירה להתחיל כך את התצוגה אומרת הכל.

ורסצ'ה

דונטלה מציינת את תום חגיגות ההומאז' לעידן ג'יאני, חגיגות שארכו למעלה משנה, באוסף המסמן תקופה חדשה למפעל החיים שהותיר אחריו אחיה לפני 21 שנים. על המסלול נראו בבירור המאמצים של ורסצ'ה ליישר קו עם השפה שטבע קרל לגרפלד בשאנל של שנות השמונים וכיום נפוץ בכל בתי האופנה הגדולים - תרגום מורשת העבר לשפה עכשווית. ג'יג'י, קאיה, קנדל, בלה ואירינה שייק, כולן צעדו על מסלול שחור שעוטר בסיכת ביטחון עצומה עם הלוגו של המותג.

פנדי

העובדה שקרל לגרפלד מנצח על הקולקציות של בית האופנה האיטלקי פנדי עוד מ-1965 קצת נשכחה בים ההספדים על פועלו המקצועי בשאנל. האוסף האחרון עליו הוא חתום הוצג יומיים לאחר מותו כך שהאירוע כולו קיבל תפנית לסוג של לווייה אותה סגרה הדוגמנית ג'יג'י חדיד. בכל זאת, זוגיות של 54 שנים לא הולכת ברגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully