וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא בלי בתי: כשילדים הפכו לאקססורי הכי רותח על השטיחים האדומים

גל סלונימסקי

28.2.2019 / 8:00

כל כוכבת שמגיעה לשטיח האדום רוצה לחדש, להיות בלתי נשכחת ולזכות בפוקוס של הצלמים. הן מנסות הכל - גזרות מעניינות, צבעים שמושכים את העין, מחוות היסטורית ועוד ועוד. אבל הנשק הסודי שתמיד מצליח: להביא איתך את הבת שלך

כריסטי ברינקלי אלכסה ריי. GettyImages
ככה תהפכי להיות שיחת היום. כריסטי ברינקלי ובתה אלכסה ריי/GettyImages

כוכבות שמגיעות לשטיחים אדומים נלחמות על תשומת הלב. כולן אולי יזכו לתמונה, שתיים או 10 מצבא הצלמים, אבל לא כולן יזכו להיות הכותרת הראשית בעיתונים. לכן, הן עובדות קשה מאוד להיות כדי לחדש. כבר לא מספיקה שמלה יוקרתית של מעצב על, צריך שיהיה בה משהו אחר, אמירה כלשהי, מסר, צבע מיוחד, גזרה מעניינת, מחווה היסטורית, איפור-שיער יוצא דופן ומחשופים לצערנו אף פעם מזיקים. אבל הטריק הכי ישן בספר, הוא דווקא לא בבגד - אלא באקססוריז. הרי ידוע שילדים גונבים את ההצגה, אז פלא שהם הפכו להיות האקססוריז הכי לוהט על השטיחים האדומים?

קתרין זיטה ג'ונס קאריס. GettyImages
טוב, יש יותר שיק משתיהן? קתרין זיטה ג'ונס ובתה קאריס/GettyImages

דוגמנית העל האמריקנית כריסטי ברינקלי כבר הבינה שהבת שלה זכתה לגנים משובחים ושלא כדאי להסתיר אותה מהמצלמות. ברינקלי בת ה-65 הגיעה החודש לפסטיבל בניו יורק כשהיא מלווה באלכסה ריי, בתה בת ה-33 מנישואיה לזמר בילי ג'ואל, ולחלוטין הפכה לשיחת היום. גם קתרין זיטה ג'ונס (בת 49) שלפה את הנשק הסודי והציגה לראווה את הבת שלה ושל מייקל דאגלס - קאריס בת ה-15, באירוע של מייקל קורס בניו יורק.

ריס ווית'רספון כמעט שלא יוצאת מהבית בלי ליווי של בתה אווה בת ה-19, שדומה לה באופן די מטורף. יש סיכוי גדול שריס בת ה-42 לוקחת את הבת שלה לאירועים מסוקרים לא רק כאקססורי לוהט, אלא גם כי זה מספק לה מראה צעיר יותר. בואו נודה בזה, השאלה "מי האמא ומי הבת?" תמיד מחמיאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ריס ויתרספון אווה. GettyImages
רגע, מי האימא ומי הבת? ריס ווית'רספון ובתה אווה, שדומות בקטע מפחיד/GettyImages

קאיה גרבר בת ה-17 אמנם הפכה להיות שם דבר בזכות עצמה ולא צריכה את אימא שלה, הטופמודל המצליחה סינדי קרופורד, כחיזוק - ועדיין, השתיים אוהבות להגיע יחד לאירועים מתוקשרים וכבר לא ברור מי מרימה למי.

השחקנית טילדה סווינטון בת ה-58 ובתה השחקנית הונור בת ה-21 הגיעו יחד גם לשטיח אדום בברלין והפגינו אהבה, חיבוקים וקרבה כובשת לבבות. וזה לא הכל, גם כוכבת הסיקסטיז, הדוגמנית טוויגי, שהיום כבר בת 69, הגיעה עם בתה - קרלי בת ה-41 לאירוע שטיח אדום בלונדון. אז בואו נודה בזה, מעבר לכל השמלות המפוצצות ונוטפות השיק והאמירה, רגעים משפחתיים פשוט כובשים לנו את הלב. אז את באמת רוצה להיות מדוברת בבוקר שאחרי אירוע שטיח אדום - פשוט תביאי איתך את הבת שלך.

קאיה גרבר סינדי קרופורד. GettyImages
מי מרימה למי? סינדי קרופורד וקאיה גרבר/GettyImages
טילדה סווינטון הונור. GettyImages
חיממתן לנו את הלב. טילדה סווינטון ובתה הונור במתקפת חיבוקים וחיוכים/GettyImages
טוויגי קרלי. GettyImages
הסיקסטיז התקשרו. טוויגי ובתה קרלי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully