וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביי טראש, היי סטייל: המייקאובר הלוהט של מיילי סיירוס

גל סלונימסקי

25.2.2019 / 8:11

השחקנית והזמרת שהייתה מזוהה בעיקר עם סטייל פרובוקטיבי, זנחה את ההרגלים הישנים והתחילה להיראות באאוטפיטים עדינים וקלאסיים. הפקת האופנה נוטפת הגלאם שלה במגזין הנחשב מוכיחה מעל לכל ספק - הנישואים עושים לה טוב

מיילי סיירוס ואניטי פייר. צילום מסך, ריאן מקינלי, צילום מסך
סוגרת את התקופה הפרועה בחייה. מיילי סיירוס על שער ואניטי פייר/צילום מסך, צילום מסך, ריאן מקינלי

אנחנו בעידן חדש ומרגש שבו שמלות טראש או פרובוקציות זולות כבר לא תורמות לשיח כמו סטייל משובח. ליידי גאגא כבר זנחה את הז'אנר ואימצה את השיק, ועכשיו הגיע תורה של מיילי סירוס. אחרי תקופה ארוכה של שקט, היא חוזרת לחיינו ומציגה איכויות סטייל שלא הכרנו אצלה. הזמרת והשחקנית זוכה לככב על שער גיליון מרץ של מגזין ואניטי פייר, ובהפקה נוטפת גלאם היא סוגרת באופן הרמטי את התקופה הפרועה בחייה.

סיירוס בת ה-26, התחתנה בדצמבר האחרון בטקס סודי עם בן זוגה בתשע השנים האחרונות ליאם המסוורת'. מהרגע בו החלו לדלוף תמונות החתונה כבר זיהינו את המייקאובר המוצלח. ממי שהייתה מלכת הפרובוקציות והעדיפה עירום על פני בגדים ציפינו לשמלה סוערת ומלאת מחשופים - אבל לא.

אאוטפיט סקסי של איב סן לורן

סיירוס התחתנה בשמלה לבנה ומבריקה של המעצבת ויויאן ווסטווד נטולה כל גימיק, מה שמסמל את הסטייל החדש שלה. אז נכון, התמונות מעידות שהיא עדיין נפש חופשיה וקצת שטותיניקית, אבל בכל מה שקשור בסטייל - היא עברה מהפך מבורך. ואז הגיעה שורה של כמה לוקים מוצלחים שרק הוכיחה את מה שהרגשנו. החל משמלה אדומה של ולנטינו בפרימיירה לסרט בכיכובו של בעלה ועד חליפת מכנסיים סקסית ועוצמתית של מוגלר בטקס הגראמי, בצירוף נעלי עקב עם ראשי התיבות של שמה. מיילי סיירוס אימצה את השיק.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

עם ז'קט שמנת של שאנל

אך מה שסגר סופית כאמור את התקופה הפרועה בחייה ומיתג אותה מחדש כמישהי שעוד יכולה מתישהו בעתיד הקרוב לקבל את הטייטל "מתלבשת טובה", זו ההפקה עבור המגזין ואניטי פייר, פלוס ריאיון עומק. בתמונת השער לבשה סיירוס שמלת פרנזים בצבע תכלת זוהר של גוצ'י, ובתמונות נוספות שצולמו בלוקיישן מדברי, התהדרה בשלל פיסים של מעצבי על נחשבים: שמלה שחורה של סלין, ז'קט פאייטים בצבע שמנת של שאנל, אוברול ורוד מבריק של מארק ג'ייקובס, שמלה אדומה של ולנטינו וסט של מכנסיים בצבע שחור וחולצת רשת מאבנים של סאן לורן.

בריאיון היא סיפרה על ההיעלמות המודעת, הצורך לקחת "פסק זמן" ולהסתתר קצת מהתקשורת ועל החתונה שהחזירה אותה שוב לאור הזרקורים. "החתונה ממש לא שינתה אותי", טענה, "ענדנו טבעות ואמרנו שזה לנצח - אבל אני לא הייתי צריכה את זה. למעשה, החתונה הזו ממש לא אופיינית לי, חתונה זה דבר כל כך מיושן. אבל אנחנו לא עשינו את זה מסיבה מיושנת, אנחנו פתחנו עידן חדש".

אוברול מבריק של מארק ג'ייקוב

מסתובבת במדורה עם ולנטינו

במדבר עם סלין

עוד קצת מהשמלה של גוצ'י

מיילי סיירוס. GettyImages
מלאה בשיק. מיילי סיירוס עם שמלה אדומה של ולנטינו/GettyImages
גראמי 2019 מיילי סיירוס. GettyImages
סקסי אבל מעודן. חליפת מכנסיים של מוגלר בטקס הגראמי/GettyImages

נעלי עקב עם ראשי התיבות של שמה

לובשת שאנל רגוע

שמלת כלה נטולת גימיקים של ויויאן ווסטווד

מיילי סיירוס, VMA 2015. GettyImages
זוכרים אותה ככה? הסטייל של מיילי סיירוס ב-2015/GettyImages
מיילי סיירוס. ספלאש
ועוד קצת מפעם/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully