וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע השיא הגיע: מה לבשו הכוכבים והכוכבות לטקס האוסקר?

גל סלונימסקי

25.2.2019 / 9:10

ליידי גאגא זנחה את הלבן לטובת שמלה שחורה ונהנתה משרשרת איקונית עם יהלום בשווי 30 מיליון דולר. ג'ניפר לופז סינוורה אותנו, ולא רק בגלל היופי. גלן קלוז התחפשה לפסלון האוסקר ושרליז ת'רון כבשה אותנו סופית. הנה כל הלוקים מהשטיח האדום של טקס האוסקר

צילום: רויטרס

(בווידיאו: נאום הניצחון של ליידי גאגא)

אחרי תקופה ארוכה של טקסים ואירועי שטיחים אדומים, הגענו סוף סוף לרגע השיא שייחלנו לו - טקס האוסקר. השטיח האדום המדובר ביותר, וכיאה לכך - כל מי שמגיעה אליו טורחת להתלבש בשמלה הכי מפוארת שהיא יכולה למצוא, של מעצב האופנה הכי נחשב. לפני שנצלול לשמלות שראינו על השטיח האדום, אפשר כבר לזהות כמה מגמות בולטות. בתור התחלה הצבע הוורוד היה מאוד דומיננטי, היו לא מעט נגיעות זהובות-כסופות, שמתכתבות היטב עם המשמעות של הערב הנוצץ ועדיין והייתה נוכחות של גזרות קלאסיות לצד הרבה נפח. מה שכן, חדשות טובות בגזרת המחשופים - מחשוף חזה לגמרי אאוט כשבמקומו תפסו מחשופי הגב תאוצה כמו גם שסעים עמוקים. הנה כל הלוקים המשגעים זכינו לראות מהשטיח האדום.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ליידי גאגא - אלכסנדר מקווין

ליידי גאגא אוסקר 2019 טקס האוסקר. GettyImages
עם שרשרת יהלום איקוני של טיפאני אנד קו/GettyImages

ליידי גאגא הגיעה לטקס כמועמדת לפרס השחקנית הטובה עבור תפקידה בסרט "כוכב נולד". מאז שיצא הסרט לאקרנים היא מפמפמת שטיחים אדומים בלי הפסקה - וצולחת את כולם בקלי קלות. אפשר לומר שהסרט החדש עשה טוב לחוש הסטייל שלה, שהפך מעודן ושיקי לעומת הטראשיות שאפיינה באותה בעבר.

אחרי כמה טקסים עם שמלות לבנות-כסופות וגיחה אחת של תכלת-סגול לילך, גאגא בחרה הפעם בשמלת סטרפלס שחורה של אלכסנדר מקווין פלוס כריות מותניים וכפפות עד אחרי המרפקים. אבל השוס האמיתי של הלוק הוא השרשרת. הכוכבת ענדה שרשרת עם יהלום 128 קארט של טיפאני ששוויו נאמד בכ-30 מיליון דולר. וזה לא סתם יהלום עצום, מדובר באבן היסטורית שהאחרונה שענדה אותה הייתה אודרי הפבורן בסרט "ארוחת בוקר בטיפאני" ב-1961. מאז הוא נשמר היטב בכספת והוצא עכשיו במיוחד, 58 שנים אחרי עבור ליידי גאגא.

גאגא בשמלה שנייה של ברנדון מקסוול

ליידי גאגא בראדלי קופר אוסקר 2019 טקס האוסקר. GettyImages
את השרשרת היא כמובן לא החליפה/GettyImages

אז אמנם היא לא זכתה בפרס השחקנית, אך כן חזרה הביתה עם פסלון אוסקר על השיר המקורי "Shallow". היא נאמה את נאום הזכייה שלה כשגרונה חנוק מדמעות: "עבדתי המון זמן בשביל זה, וזה לא הניצחון - אלא זה שלא ויתרתי. אם יש לכם חלום, תילחמו עליו. זה לא משנה כמה פעמים תיפלו או תידחו, אלא כמה פעמים תעמדו שוב ותמשיכו ללכת".

ג'ניפר לופז - טום פורד

ג'ניפר לופז אוסקר 2019 טקס האוסקר. GettyImages
מסנוורת/GettyImages

ג'ניפר לופז מסנוורת רק מעצם היותה היא. ברצינות, היא כל כך יפה שהיא לא צריכה הרבה כדי לסובב ראשים. אבל בשטיח אדום מסוקר כמו האוסקר היא לא מסתפקת במה שנתן לה הטבע ומחליטה ללבוש שמלה נוצצת של טום פורד שעשויה מהמון שברי מראות קטנטנים שיוצרים מראה של כדור דיסקו מסנוור במיוחד. אפשר שוב לציין שהיא עוד רגע בת 50? כי אנחנו עדיין בהלם.

שרליז ת'רון - דיור

שרליז ת'רון אוסקר 2019 טקס האוסקר. GettyImages
אחת הלוהטות על השטיח האדום/GettyImages

שרליז ת'רון היא אחת השחקניות הלוהטות והשטיח האדום הזה רק מוכיח את זה. אז אמנם היא בחרה בשמלה של דיור בצבע כחול מנומנם, אבל הגזרה המחמיאה של הבגד עם מחשוף גב ענקי בשילוב גזרת הגוף החטובה של ת'רון יצרו לוק מהמם של ממש. הקארה החום, השפתון האדום והתכשיטים של בולגרי הם מה שעושים את הלוק הזה לאחד המוצלחים. חכמים לפנינו כבר אמרו שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים.

גלן קלוז - קרולינה הררה

גלן קלוז אוסקר 2019 טקס האוסקר. GettyImages
שמלה ששוקלת 18 קילו/GettyImages

גלן קלוז הייתה מועמדת בולטת לזכייה בפרס השחקנית הטובה ביותר על תפקידה בסרט "האישה". כל ההימורים היו לטובתה, אבל בסופו של דבר היא לא גרפה את הפרס. מה שכן, היא לא חוזרת בידיים ריקות כי נראה שהיא בעצמה התחפשה לפסלון אוסקר. קלוז בחרה בשמלה זהובה עם שובל ארוך של קרולינה הררה בגזרת מעטפת עם שני כיסים תמוהים באזור המותניים. בריאיון שהעניקה על השטיח האדום סיפרה שהשמלה שלה שוקלת 18 קילו, וזה לא מעט. רק על זה מגיע לה שאפו.

אמה סטון - לואי ויטון

אמה סטון אוסקר 2019 טקס האוסקר. GettyImages
זו כוורת?/GettyImages

אמה סטון נאמנה למותג שהיא משגררת וגם לשטיח האדום הכי מסוקר היא מגיעה בשמלה של לואי ויטון. מדובר בשמלה שנראית קצת כמו כוורת עם מעויינים בצבעים חום-צהוב-כתום ובעלת מבנה מחודד ובולט בכתפיים.

לכאורה אין שום דבר מיוחד בשמלה של זאק פוזן שלבשה אשלי גרהאם לאירוע. ואולם, שמלת הסטרפלס הצמודה שמתרחבת בחלק התחתון עונה על מה שנדרש מ"שמלה קטנה ושחורה". אז נכון שהיא לא תסגור לך פינות ותתאים לכל אירוע שנתקעת בלי אאוטפיט, אבל לפעמים לא צריך יותר מקלאסיות בסיסית.

אשלי גרהאם - זאק פוז'ן

אשלי גרהאם אוסקר 2019 טקס האוסקר. GettyImages
השמלה השחורה הקטנה/GettyImages

רמי מאלק ולוסי בוינטון - חליפה של איב סאן לורן ושמלה של רודארטה

רמי מאלק לוסי בוינטון אוסקר 2019 טקס האוסקר. GettyImages
זכה בפרס השחקן הטוב ביותר/GettyImages

הפאוור קאפל הלוהט של עונת הטקסים מעט אכזב אותנו על השטיח האדום הכי נחשב שיש. אז נכון שאת רמי מאלק כלום כבר לא מעניין כי הוא זכה בפרס השחקן הטוב ביותר על תפקידו כפרדי מרקורי בסרט "רפסודיה בוהמית", אבל בתור מי שהרמנו לו כמתלבש הטוב של העונה, הוא יכול היה להשקיע יותר. מאלק בחר בחליפת שלושה חלקים משעממת של סאן לורן בצבעים שחור-לבן עם פפיון שחור. שום מקוריות, יותר כמו העתק-הדבק של רוב הגברים באולם.

גם בגזרתה של לוסי בוינטון אין לנו בשורה מרגשת והיא בסך הכל בחרה בשמלה די רגילה. בוינטון שוב הלכה על שמלה בסגנון רומנטי, שהפך מזוהה עמה במיוחד, בגזרת אוף-שולדרס בצבע סגול. בסך הכל די מעייף, אבל כשהבויפרנד שלך זוכה באוסקר - כלום לא משנה.

איימי אדמס - ורסצ'ה

איימי אדמס אוסקר 2019 טקס האוסקר. GettyImages
סוף סוף לוק של אדמס שאהבנו/GettyImages

והרי לכם הפתעת הטקס. איימי אדמס, שגרמה לנו להירדם במשך כל עונת הטקסים, סוף סוף הצליחה ללבוש משהו מעניין. אדמס בחרה בשמלת סטרפלס צמודה של ורסצ'ה שעליה צורות זיג-זגים כסופים. אנחנו בעיקר גאות בה על התעוזה לחשוף קצת עור ולזנוח את השמלות הדודתיות שבהן בחרה עד כה.

אוליביה קולמן - פראדה

אוליביה קולמן אוסקר 2019 טקס האוסקר. GettyImages
הגשימה חלום/GettyImages

אוליביה קולמן, זוכת פרס השחקנית הטובה ביותר על תפקידה בסרט "המועדפת", לבשה שמלה ירוקה של פראדה עם תוספת בד שנכרך סביב החזה שלה, עטף את הידיים כמו שרוולים, יצר פפיון ענק בגב - ונשפך כמו שובל עצום. בריאיון על השטיח האדום היא סיפרה שלא קל לה לעמוד ולהצטלם וללבוש שמלות מפוארות. כדי לצלוח את המשימה היא שכרה את שירותיה של הסטייליסטית מארי פלוס, אך גם היא נתקלה בקושי לאתר שמלה ש"תתאים לנשים אמיתיות". בסופו של דבר, נבחרה השמלה המדוברת של פראדה - שעליה עבדו 120 שעות. קולמן סיפרה: "בעבר, לפני שהתחלתי את הקריירה שלי, נכנסתי לחנות של פראדה ואמרתי - 'יום אחד, כשאצליח, אלבש שמלת פראדה'. והנה היום הגשמתי חלום".

ג'וליה רוברטס - אלי סאאב

ג'וליה רוברטס אוסקר 2019 טקס האוסקר. GettyImages
מצטיינת בהכל/GettyImages

הבטחנו לכם ורוד - והנה השמלה הוורודה הראשונה שזוכה לאזכור. ג'וליה רוברטס עולה לבמה להגיש את הפרס האחרון, של הסרט הטוב ביותר, אחרי שנעדרה מקבלת הפנים על השטיח האדום. כמובן ששיק יש לה בכמויות, אז לא מפליא אותנו שהיא נראית נהדר בשמלה א-סימטרית ורודה ונשפכת של אלי סאאב. איכשהו, אפילו המעטפה האדומה הוסיפה ללוק שלה והיא בהחלט הייתה הסגיר שהיינו צריכות לטקס.

ובפינת הביזאר - השחקן בילי פורטר, שתמיד לובש בגדים מעוררי מחלוקת עם מסר עוצמתי בכל הנוגע להגדרות מגדריות, לבש אאוטפיט מעניין בעיצובו של כריסטיאן סיריאנו. החלק העליון נראה כמו טוקסידו בעוד החלק התחתון הוא שמלה נפוחה. השילוב החריג בין השניים הוא שיצר את העניין והפך את בילי פורטר מסתם לאורח, לאחד המדוברים בערב האוסקר. הוא יודע את הטריק הכי ישן בספר - אין כמו פרובוקציה כדי שידברו עלייך. רק שבמקרה הזה מתלווה אליה מסר חשוב. בעידן בו נשים לובשות פאוור סוט, אין סיבה שגברים לא ילבשו שמלה.

בילי פורטר - כריסטיאן סיריאנו

בילי פורטר אוסקר 2019 טקס האוסקר. GettyImages
אמירה חזקה בנושא המגדר/GettyImages

בראדלי קופר ואירינה שייק - חליפת טום פורד ושמלה של ברברי

אירינה שייק בראדלי קופר אוסקר 2019 טקס האוסקר. GettyImages
קופר לצד שתי הנשים החשובות בחייו, חוץ מגאגא כמובן/GettyImages

סרינה וויליאמס - ארמני

סרינה וויליאמס אוסקר 2019 טקס האוסקר. GettyImages
עזבי את בגדי הספורט לתמיד, שמלות שטיח אדום פשוט יושבות עלייך מעולה/GettyImages

אמיליה קלארק - בלמיין

אמיליה קלארק אוסקר 2019 טקס האוסקר. GettyImages
שמלה נוצצת עם גזרה מעניינת/GettyImages

רייצ'ל וויז - ז'יבנשי

רייצ'ל וויז אוסקר 2019 טקס האוסקר. GettyImages
מרוסקות על השמלה אדומה, מינוס הצמות/GettyImages

הלן מירן - סקיפארלי

הלן מירן אוסקר 2019 טקס האוסקר. GettyImages
הזמן עצר מלכת, או מה?/GettyImages

ליסה בונה - פנדי

ליסה בונה אוסקר 2019 טקס האוסקר. GettyImages
בשמלת סגול לילך עם רשת מעליה/GettyImages

שרה פולסון - ברנדון מקסוול

שרה פולסון אוסקר 2019 טקס האוסקר. GettyImages
שמלה נפוחה עם מחשוף מותניים/GettyImages

קייסי מוסגרייב - ג'יאמבטיסטה ואלי

קייסי מוסגרייב אוסקר 2019 טקס האוסקר. GettyImages
את סימן ההיכר של המעצב אי אפשר לפספס/GettyImages

ג'מה צ'אן - ולנטינו

ג'מה צ'אן אוסקר 2019 טקס האוסקר. GettyImages
עוד שמלה ורודה עם נוכחות לאוסף על השטיח האדום/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully