ירדן הראל בהפקת אופנה לקניוני עזריאלי/מאיר כהן

גירל פאוור: הפקת אופנה מטריפה עם ירדן הראל

בשיתוף קניוני עזריאלי, בשיתוף קניוני עזריאלי

28.2.2019 / 7:05

לרגל יום האישה הבינלאומי בחרה ירדן הראל את חמש הנשים החזקות, המשפיעות והכי פאשניסטות שנותנות לה (ולנו) השראה גדולה. צפו בירדן משכפלת את הלוקים המנצחים של מלכות הסטייל העולמיות

שם: מייגן מרקל
גיל: 37
טייטל: 'המורדת' הידועה גם בתור הדוכסית מסאסקס
גירל פאוור: "את הסטייל של מייגן אהבתי כבר כרייצ'ל בסדרה suits בחצאיות עפרון צמודות ומחמיאות בשילוב חולצות מכופתרות רפויות ומכנסיים בגזרה גבוהה במראה משרדי אבל אף פעם לא בצורה משעממת. כמו בסדרה, גם בחיים, ובמיוחד מאז שהפכה לדוכסית, היא אימצה סגנון מאוד נקי ומחמיא לגוף אבל תמיד שומרת על אדג'יות מסוימת ושוברת קצת את חוקי הלבוש של ארמון המלוכה".

שם: ג'ניפר לופז
גיל: 49
טייטל: האישה והבוטי
גירל פאוור: "ג'ני מהבלוק תמיד משחקת אותה עם סטריט סטייל סופר קול שממנו אפשר לאמץ אלמנטים ליומיום שלנו. המראות הכי חזקים שלה בעיניי הם אלו שהיא לובשת בקליפים והלוק מהקליפ הידועMy love don't cost a thing עם הג'ינס, הגופייה הלבנה, הברונזרים, והגוונים העדינים בשיער - לנצח יהיה רלוונטי וסקסי".

(צילומים: מאיר כהן, עמוד אינסטגרם)

שם: דואה ליפה
גיל: 23
טייטל: הפופסטארית הכי רותחת בתעשיית המוזיקה
גירל פאוור: "לא משנה באיזה לוק היא תבחר, גם אם מדובר בטקס חשוב, תמיד תראה קז'ואלית (בקטע טוב) כאילו שלפה ברגע את הפריטים מהארון ויצאה לה מהבית. כמה מגניבה אישה אחת יכולה להיות?"

שם: ויקטוריה בקהאם
גיל: 44
טייטל: מלכת הסטייל הבלתי מעורערת
גירל פאוור: "אחת הסלבריטאיות שעשו את המהפך האופנתי הכי גדול. מלבוש צמוד, קצר וצבעוני הפכה לאייקון אופנה עם הסגנון הכי מגובש וכזה שאני אוהבת במיוחד: חליפות גבריות, מכנסיים רחבים וארוכים ושילובי צבעים מרהיבים ולא צפויים (למשל תכלת עם אדום). במקרה של בקהאם מדובר במשפחה שלמה מלאת סטייל וכשויקי מציגה על המסלול כל המשפחה יושבת בשורה הראשונה ומריעה - אי אפשר שלא להתמוגג".

שם: קיארה פראני
גיל: 31
טייטל: האישה הראשונה של האינסטוש
גירל פאוור: "יש בלוגריות אופנה שהבחירות שלהן יותר לטעמי (הפייבוריטית שלי היא ליאוני האנה), אבל אין עוד אחת כמו קיארה. בלוגרית האופנה המצליחה ביותר בעולם, 16 מיליון עוקבים, כזאת שלומדים בבתי הספר לתקשורת ושיווק על דרכה המקצועית, יודעת את העבודה ותמיד דואגת לעורר עניין. כשהאינסטוש מפוצץ בתמונות, קיארה עדיין מצליחה לשגר תמונות בקצב מסחרר בלי לפלטר יותר מדי, בלי לתכנן את הפיד - אלא פשוט משתפת. רגעים מחיי הנישואין, תמונות פוטוגניות עם בייבי ליאו וזה הקטע הקטן שמייחד אותה בין ים של בלוגריות האופנה".

למגוון הרשתות בקניוני עזריאלי הקליקו כאן

הטבה בלעדית של מאק באפליקציית עזריאלי ורק למחזיקי כרטיס אשראי מולטי עזריאלי - שפתון של מאק מתנה!

הפקה: YY הפקות
צלם סטילס: מאיר כהן
שיער: קובי קלדרון
איפור: לימור סגל MAC
סטיילינג: מיטל ברונר

בשיתוף קניוני עזריאלי, בשיתוף קניוני עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully