וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש יותר מהפנטת ממנה? גל גדות בפרונט רואו של ז'יבנשי בפריז

גל סלונימסקי

4.3.2019 / 10:45

גל גדות, שמשדרגת כל אירוע שהיא מגיעה אליו, הוזמנה לתצוגה של ז'יבנשי בשבוע האופנה בפריז. לבושה בלוק קלאסי-אלגנטי, היא סיפקה הזדמנות לכוכבים כמו סם סמית' ורבל ווילסון להתחכך בה. ככה זה כשאת מרכז העניינים

גל גדות תצוגה של ז'יבנשי שבוע האופנה פריז. GettyImages
אורחת הכבוד שקיבלה כיסא בשורה ראשונה. גל גדות באאוטפיט של ז'יבנשי/GettyImages

כבר ידוע שאנחנו לא היחידות בעולם שמתלהבות מכל פריים של גל גדות. בתחילת הדרך זו הייתה גאווה לאומית שלנו, אבל היום אנחנו כבר יודעות שהיא כוכבת בינלאומית, איי ליסט של ממש שמשדרגת כל אירוע אליו היא מגיעה. אמש (א') נערכה תצוגת האופנה של ז'יבנשי בפריז ואחת מאורחות הכבוד, שגם קיבלה כיסא בשורה הראשונה, הייתה וונדרוומן שלנו ולפי התגובות נראה שבבית האופנה התרגשו מאוד להזמין אותה ושמחו מהנכונות להגיע לתצוגה.

הכוכבת ישבה לצד בעלה ירון ורסנו ובצמוד אליהם ישבו גם הזמר סם סמית' והשחקנית רבל ווילסון. בשורות מאחוריהם ישבו הבסטיז הישראליות, שמבלות לצד גדות בימים אלו בפריז - רותם סלע, יעל גולדמן, מיה דגן, מלי לוי ומיטל אדר ווינברג.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

גדות הגיעה בטוטאל לוק אלגנטי של בית האופנה, שכלל מכנסיים מחויטים בצבע שחור, חולצה משובצת פאייטים ופנינים עם מחשוף עמוק ונעלי עקב שחורות. בכדי להוסיף קצת דרמה היא בחרה בשפתון בגוון אדום-בורדו ובגזרת האקססוריז נרשמו שלוש שרשראות עדינות, עגילים גדולים וטבעות משובצות יהלומים. הפיס ששידרג את הלוק למקום הנכון היה ז'קט שחור של ז'יבנשי גם כן שהונח בנונשלנט על הכתפיים.

עוד באותו נושא

שוברת את האינטרנט? גל גדות על השטיח האדום

לכתבה המלאה

כל מי שהגיע לתצוגה צפה בבשורות האופנתיות של בית האופנה לסתיו-חורף 2019 לפיו בעונה הקרה הבאה אנחנו הולכות ללבוש לא מעט חליפות עוצמתיות, שמלות וחולצות עם כתפיים נפוחות או חשופות, חגורות מותן, אקססוריז עם פרינט תנין כשהכל בפלטת הצבעים הקרים שחור, לבן, אפור, גווני ניוד וחמרה, כחול עמוק וירוק.

ומה ראינו על המסלול?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully