וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוצ'י התאהב בפיאט 500 הזאת ובקרוב גם אתם

בשיתוף סמלת, בשיתוף סמלת

10.3.2019 / 7:41

מאז ומעולם נחשבה הפיאט צ'יקוונצ'טו (500 באיטלקית) פצצה אורבנית זריזה. אחרי שהפכה מרכב פורץ דרך לסמל סטטוס נחשק ברחבי העולם, זה הזמן להבין מה הופך את פיאט 500 למכונית המיני האופנתית והמבוקשת ביותר באירופה בשנים האחרונות

פיאט 500. יח"צ,
כבשה את כל בירות אירופה. פיאט 500/יח"צ

ממש כמו יין, יש דברים שהזמן עושה להם רק טוב - והם הולכים ומשתבחים. אם תבקרו במוזיאון המכוניות הלאומי של צרפת שנמצא בחבל אלזס, בין המכוניות הגדולות מפעם תראו לפתע אחת קטנה ומפתיעה שטורפת את הכביש גם כיום. פיאט 500 הגיחה לעולם כדגם מכונית מיקרו עירונית שיוצרה באיטליה בין השנים 1957-1975 ובשנותיה הראשונות תוכננה ושימשה כמכונית חדשנית וזולה, שמתאימה לשוק הרכב שלאחר מלחמת העולם השנייה. בשנות החמישים והשישים היא כבר כבשה את כל בירות אירופה המסוגננות. מאז, הדגם המציא את עצמו מחדש כבר עשרות פעמים, עם שינויים מפתיעים, מקוריים ומושכים, זאת בלי להתרחק מהאגדה המקורית.

פיאט 500. יח"צ,
העיצוב המרהיב והייחודי שלה יחד עם הביצועים הספורטיביים הפכו את פיאט 500 למכונית עירונית מושלמת/יח"צ

בשנת 2007 נוצרה גרסה חדשה לדגם המקורי, גרסה שמשדרגת את חוויית הנהיגה. פיאט 500 החדשה שילבה מאפיינים עכשוויים בנראות מוקפדת בסגנון רטרו. העיצוב המרהיב והייחודי שלה יחד עם הביצועים הספורטיביים הפכו אותה למכונית עירונית מושלמת. כמו מכנסי הג'ינס שהתחילו כבגד עבודה ובירת סטלה ארטואה העממית, שעברו מהפך תדמיתי עם השנים, גם פיאט 500 הפכה ממכונית קומפקטית וחסכונית למכונית איקונית בעלת איכויות מרשימות. דבר אחד לא השתנה: היא הייתה ונשארה מכונית אורבאנית פופולרית בכל רחבי העולם.

מאז ומעולם נחשבה הפיאט צ'יקוונצ'טו (500 באיטלקית) פצצה אורבנית זריזה. בגלגולה הנוכחי, נוספו לה עוד ערכים חשובים - היא מעוצבת ליצירת סביבת נהג מפנקת ועשירה, עם שבע כריות אוויר לבטיחות מרבית ומנוע חסכני בנפח של 1242 סמ"ק, מסך מולטימדיה צבעוני 7" הכולל אפליקציית CarPlay. שדרוגים אלו הם חלק מסיפור ההצלחה של הפיאט 500, שכבר הפכה להיות יותר ממותג פרמיום בעולם הרכב - אלא הצהרה אופנתית של ממש המשלבת בין מסורת העבר לשימוש בטכנולוגיות העתיד בלי להתפשר על סטייל.

sheen-shitof

עוד באותו נושא

מערכת הבטיחות החדשה שנותנת לסובארו אדג' טכנולוגי מנצח

בשיתוף סמלת
פיאט 500 קבריולה. יח"צ,
שילוב נועז של רטרו ועדכניות. פיאט 500 קבריולה/יח"צ

קולקציות מעצבים - גם במכוניות

לאחר עשרות מהדורות מוגבלות של הדגם, שחלקן אף עוצבו על ידי מעצבי על כמו גוצ'י ואמנים מצליחים כמו רון ארד, נולדו וריאציות אופנתיות ושיקיות לפיאט 500. הנגיעות הקלאסיות החדשות שמשדרות יוקרה, הן שהוסיפו סגנון לדגם הרכב: צבעים חדשים כמו כתום קורל ובורדו, עיצוב פנים מרהיב בסגנון רטרו, לוח מחוונים גדול, עיטורי כסף מבהיקים עם המספר 500 ועוד. פיאט, יצרנית הרכב, גם יצרה מהדורות מיוחדות כמו ה-BI-color שמציג שני צבעים שונים על גבי הרכב, מהדורת הטורינו, שהציגה רכבים שהתהדרו בפסי קישוט על מכסה המנוע והגג, מהדורת ה-black jack בה הרכב עטוף בצבע שחור-מט עם ריפודי עור ועוד.

ישראל מקבלת ב-2019 את המהדורה המיוחדת פיאט 500S הספורטיבית, שמצוידת במנוע 1.2 ליטר ולה תיבה עם חמישה הילוכים. העיצוב שלה מציג פגושים ובתי מראות ספורטיביים, היא בעלת ספוילר אחורי היא מציעה אופציה של גג זכוכית נפתח. בכך מצטרפת ה-500S למגוון מהדורות מיוחדות שיגיעו במהלך השנה לארץ ויצעו במספר מוגבל של יחידות. דגם ה-500 קבריולה, שמציג שילוב נועז של רטרו ועדכניות, יאפשר לכם לנהוג במכונית עם הכי הרבה סטייל במחיר הכי שווה. לתא הנוסעים המוכר של פיאט צ'יקוונצ'טו נוספה אפשרות להסיט חלקית או באופן מלא את הגג שעשוי מבד ולהרגיש את הדרך אחרת לגמרי. הקבריולה מציגה מנוע של 1.2 כוחות סוס, עיצוב פנימי שיקי, טאץ' ייחודי בזכות ידיות הניקל וכיסויי הרמקולים, צבעים יפים ותחושת נהיגה מהנה, כמו שרק פיאט 500 מסוגלת לתת.

פיאט 500. יח"צ,
להרגיש את הדרך אחרת לגמרי. פיאט 500 קבריולה/יח"צ
בשיתוף סמלת, בשיתוף סמלת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully