וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמעות בשלג: הקולקציה האחרונה של שאנל בעיצובו של קרל לגרפלד

5.3.2019 / 14:00

הפאשן וויק בפריז הגיע לשיאו לפני שעות ספורות בתצוגת האופנה של שאנל, שם הוצגה הקולקציה האחרונה בעיצובו של קרל לגרפלד המנוח. במותו ציווה לנו - winter is coming

שאנל, קארה דלווין. GettyImages
הקולקציה האחרונה של שאנל בעיצובו של קרל לגרפלד/GettyImages

לפני שעות אחדות כל בכירי תעשיית האופנה התרכזו בגראנד פאלה שפריז, שם התקיימה התצוגה המדוברת של שאנל לעונת סתיו 2019 במתכונת הצדעה לאוסף האחרון שעיצב קרל לגרפלד ז"ל עבור בית האופנה שהפך לשם נרדף עבורו. הלוקיישן שהפך לבית עבור כל אותן תצוגות קונספט ענקיות עליהן ניצח לגרפלד ביד רמה עוצב על פי דמיונו של המנוח כממלכת חורף מטורפת עם מדרונות שלג ובקתות עץ ברוח עיירת סקי פסטורלית המאובזרת בכל הדיטיילים הרלוונטיים ובאופן פרפקציוניסטי כדרכו בקודש.

שום פרט לא היה קטן מדי, החל ממגלשי הסקי של שאנל (אשר הושקו לראשונה בשנת 2006) שהוצאו מתוך תלוליות שלג, דרך העשן שבקע מתוך ארובות הבקתות, ענפים חשופים ועצי אשוח מכוסים בשלג, וכלה בחריטות העץ האלפיניות שקישטו את ספסלי העץ עליהם ישבו המוזמנים. שם חיכתה לכל אחד מהם מזכרת מקסימה עם איור חתום של המעצב, בו הוא צועד (כולל כל המאפיינים האיקונים - הקוקו, משקפי השמש והחליפה) לצד קוקו שאנל, היא בחליפת טוויד, עם כותרת שמתמצתת את רוח הדברים בהומור השנון והמוכר: the beat goes on.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

שאנל, קארה דלווין. GettyImages
המסלול הכי מרגש/GettyImages

כל פלאות החורף שימשו רקע מרשים עבור המופע האחרון של המאסטרו והקולקציה עצמה, שהייתה חורפית למדיי, עוצבה בידי קרל ויד ימינו וירג'יני ויאר. בין האורחים והדוגמניות בלטו קארה דלווין שפתחה את התצוגה, קאיה גרבר בלוק של נסיכת שלג, נעמי קמפבל, ג'אנל מונה ופנלופה קרוז שהפתיעה גם היא על המסלול. האיוונט נפתח בדקת דומיה לזכרו של המעצב האגדי, שמת ב-19 בפברואר בגיל 85.

עוד באותו נושא

אבל בתעשיית האופנה: המעצב קרל לגרפלד הלך לעולמו בגיל 85

לכתבה המלאה
שאנל, קארה דלווין. GettyImages
קארה דלווין פותחת את התצוגה/GettyImages

המסלול נפתח בשורת לוקים חורפיים שמתאימים בול לקהל שעבורו המושג "אפרה סקי" הוא דבר שגרתי. אלו הוגשו בצבעוניות עמוקה של שחור, קרם, חום ואפור עם הרבה טקסטורות משובצות וטווידים. בהמשך נכנסו לתמונה וייבים נורדיים עם סריגים רכים עליהם דימויי איילים ושייפים גאומטריים בשפת הצפון הקר שלאט לאט התמזגו לתוך מסיבת אפטר פארטי ססגונית שופעת מרקמי עור ופוך מבריקים בגוונים משכרים של פוקסיה, טורקיז, קאמל ואדום.

שאנל. GettyImages
הבשורה - החורף מגיע, ביג טיים/GettyImages

סצינת הסיום המרגשת התקיימה לצלילי פסקול 'גיבורי השמחה' של דייוויד בואי, אותה הובילה דלווין על המסלול יד ביד עם שתי דוגמניות דומעות. קארה הרימה את המורל ומינפה את הבכי לקריאות עידוד וסימנה פיס לכל המצלמות שהקיפו אותן. תשואות הקהל לא איחרו להצטרף לחגיגה כשכולם הריעו פה אחד לגבר שמורשת האופנה שלו לעולם לא תשכח.

שאנל, פנלופה קרוז. GettyImages
פנלופה קרוז עולה לחלוק כבוד אחרון/GettyImages
קאיה גרבר, שאנל. GettyImages
נסיכת השלג - קאיה גרבר/GettyImages
שאנל. GettyImages
שלל לוקים משגעים בסתיו-חורף 2019/GettyImages
שאנל. GettyImages
לא רק השחור-לבן הכל כך מזוהה עם המותג/GettyImages
שאנל. GettyImages
הלוגו ממשיך לככב באקססוריז מנצחים/GettyImages
נעמי קמפבל, שאנל. GettyImages
נעמי קמפבל הגיעה ואפשר להתחיל/GettyImages
ג'אנל מונה, שאנל. GettyImages
ג'אנל מונה גם כן מהקולקציה בהשראת מצרים העתיקה/GettyImages
שאנל, קריסטן סטיוארט. GettyImages
קריסטן סטיוארט באוברול של שאנל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully