וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושה חשק להזדקן: הכירו את הפאשניסטה המבוגרת מקופנהגן

10.3.2019 / 7:00

בזמן שהאינסטגרם מוצף בבחורות צעירות שמנסות לבלוט בין שלל פידים מעוררי קנאה, נתקלנו באישה סופר מסקרנת מקופנהגן שפשוט עושה לנו חשק לשיער שיבה. הכירו את מטה סוריג

אחד הטרנדים המבורכים שחילחלו לתופעת בלוגריות האופנה ועמודי האינסטה שלהן הוא פריחתן של פאשניסטות בגילאי 50 וצפונה. זה קרה בזכות כמה חלקי פאזל שהבשילו להתחבר, ביניהם היכולת של כל אחת לקדם את עצמה עצמאית ברשת פלוס רוח התקופה שמדברת על כוח נשי, פוסט פמיניזם, מי טו וכדומה לצד הרצון לראות דימויים מגוונים וחדשים של נשים במדיה.

ומבלי לפגוע בדרך המסורתית של תעשיית האופנה לשווק את מרכולתה, מי שבאמת רוכשת לרוב מעוניינת לקבל השראה ממודלים ברי הזדהות. בייחוד מכאלו שמשכילות לדגמן סטייל מלהיב עם לוקים מגניבים שאפשר ללמוד מהם וליישם אותם בפועל.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אז אם פעם אופנה הייתה שייכת לצעירות בלבד זו כבר מזמן מיסקונספציה ארכאית ולא כל אישה בת שישים חייבת לקבל תיוג של דודה. הפאשניסטה שלפנינו היא חלק מזרם אפורות השיער ולמרות שמד העוקבים שלה מצביע רק על 13.4k, הוא לגמרי לא משקף את מדד הסטייל שנמצא גבוה בהרבה לטעמנו.

קוראים לה מטה סוריג, Mette Sorrig, היא מקופנהגן דנמרק, ובשפת הרשת מכנים אותה 'סקנדי בלוגר', כלומר בלוגרית סקנדינבית. בחשבון האינסטגרם שהיא מתחזקת msorrig@, מעריציה מקבלים הצצה מקיפה למלתחה שלה עם תמונות אאוטפיטים שונים על בסיס יומי. סוריג יודעת להנדס לוקים המורכבים מפריטים קלאסיים על זמניים בשילוב צבעים מרעננים ועיצובים טרנדיים יותר עם דגש על ערבוב טקסטורות.

עוד באותו נושא

אימוש, גם את יכולה: הפאשניסטה בת ה-54 שהפכה לכוכבת רשת

לכתבה המלאה

חייבות להודות שבכיתובים ובכותרות היא פחות חזקה ולרוב הם יכללו תיאור קליל בנוסח "קר בדנמרק.... גוונים של בז'", "שישי שמח, סטייטמנט אאוטפיט" וכדומה. אבל לגמרי שווה להתמקד בצד הויזואלי של הפיד, שם דווקא ניתן למצוא שנינות יתרה עם טוטאל לוקים כמו חצאית מקסי ממשי צהוב, חולצה גברית בדפוס משבצות של ברברי מתחת לבלייזר משובץ אפור ומגפיים לבנים, או אותן מגפיים מעל מכנסיים לבנים וז'קט אפור בהיר במתכונת אוברסייז שנסגר בחגורת עור עבה.

יש לה חיבה עמוקה למשקפי מסיכה שחורים או כתומים חצי שקופים ואם אין שמש היא לרוב עונדת משקפי ראייה במסגרת טייסים זהובה. עוד סיבה להתאהב במטה היא העובדה שהיא עונה בנימוס כמעט לכל אחת מהתגובות בעמוד האינסטגרם שלה ומהרו להגיד שהכרתן אותה לפני שיחטפו אותה לקמפיין שווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully