וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקיץ מעבר לפינה - וזה הזמן להתחדש: קולקציית בגדי הים שמתאימה לכולן

בשיתוף גליק, בשיתוף גליק

17.3.2019 / 8:08

אז נכון שעדיין יש ימים אפורים, אבל ממש בקרוב השמש תחזור במלוא העוצמה - וכדאי שתתכוננו עם בגד ים חדש. הקיץ הולך להיות בסימן: "לכולן יש מקום בחוף", ורשת בגדי הים גליק מבטיחה: אצלנו כל אחת יכולה למצוא בגד ים שיחמיא לה, בלי שום תלות באידיאל יופי כזה או אחר

דני יוסיפוב

אנחנו לא יודעות אם הבחנתן בכך, אבל הקיץ ממש מעבר לפינה. אז נכון שרשמית אנחנו עדיין רק בתחילתו של האביב ויש עוד כמה ימים אפורים של גשם ולילות שמחייבים מעילים - אבל אנחנו יכולות להבטיח שממש בקרוב השמש כבר תהיה כאן במלוא עוצמתה - וכדאי להיערך לזה מבעוד מועד. וכשאנחנו אומרות "להיערך", אנחנו מתכוונות להתחדש בבגד ים.

הקיץ הקרוב הולך להיות בסימן - "לכולן יש מקום בחוף הים", בלי הבדלי גיל, מידה, גזרה או טרנדים אהובים. ואת זה בדיוק מנסים להעביר ברשת בגדי הים גליק. הרשת מתמחה בהתאמה מדויקת של בגדי ים לכל גוף כבר מאז 1956, וכעת היא מפרסמת את קולקציית קיץ 2019 שלה עם שלל עיצובים מפתיעים ומדליקים. ההבטחה: כל אחת יכולה למצוא בגד ים שיחמיא לה, בלי שום תלות באידיאל יופי כזה או אחר.

גליק בגדי ים. ולאד לימר,
המון קלאסיקות לצד ים של טרנדים. נועה כהן לגליק/ולאד לימר

אז איזה בגדי ים תמצאו בגליק? המון קלאסיקות לצד ים של טרנדים, כשהמילה "מגוון" היא מילת מפתח. ואם נהיה קצת יותר ספציפיים אז בקולקציה החדשה יש מגוון עיצובים וגזרות, החל מבדים סרוגים, דרך גזרות גיטרה מיוחדות ועד פרינטים ססגוניים.

וגם: המון צבעים, שילוב חומרי גלם שונים בבגד ים אחד, מלא ווייב צעיר, כמויות של שיק וגזרות עכשוויות שמתכתבות בצורה מושלמת עם כל המגמות הבולטות של העונה החמה שמתקרבת. כי חוץ מנוחות, חשוב גם להרגיש סטייל. בגדי הים של גליק עשויים מבד איכותי ללא פשרות ומגיעים החל ממידה 34 ועד 52.

וחוץ מבגדי ים, בחנויות תוכלו גם למצוא לא מעט אקססוריז קיץ נחוצים - בגדי חוף, תיקים, תכשיטים - ואפילו הלבשה תחתונה. בגדי הים הם אולי העיקר, אבל בלי האביזרים המשלימים שום לוק פשוט לא מרגיש מושלם. אז אל תזניחו את המחלקה ותעשו גם בה סיבוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
גליק בגדי ים. ולאד לימר,
בחנויות תוכלו למצוא גם לא מעט אקססוריז קיץ נחוצים/ולאד לימר

וכדי שתפנימו את הבשורה של גליק, ברשת גייסו כפרנזטורית את נועה כהן, בת 16 וחצי, כוכבת רשת, דוגמנית ושחקנית מסוכנות יולי מודלס. לאחד מימי הצילום הצטרפה לירז אסייג, יוצאת "האח הגדול" ודוגמנית מובילת דעה בנושא דימוי גוף חיובי. כל אחת מהן מייצגת אידיאל יופי אחר ושתיהן יחד מסמלות את המילה "מגוון" העוצמתית, שכאמור היא מילת מפתח משמעותית עבור המותג.

אסייג כתבה באינסטגרם פוסט שמוקדש לג'וב החדש: "כל אלה שצחקו כשאמרתי שאני מדגמנת בגדי ים, שאמרו ששמנה לא יכולה להיות יפה, שאמרו שאני חייבת דיאטה, שהשומן שלי הוא חולי - אתם יכולים לנשק לי".

השילוב של השתיים הוא בדיוק המסר שגליק רוצה להעביר - זה ממש לא משנה איך את נראית, את תמיד יכולה למצוא בגד ים שיחמיא לך, ייתן לך להרגיש שלמה עם עצמך ויגרום לכולם לסובב אחרייך את הראש. הימים שבהם בגד ים התאים רק לנשים במידות קטנות - נגמרו. אז רגע לפני שהקיץ מגיע רשמית וחופי הים מתמלאים במבקרים, כדאי שתצטיידו בבגד ים חדש.

גליק בגדי ים. ולאד לימר,
זה ממש לא משנה איך את נראית, את תמיד יכולה למצוא בגד ים שיחמיא לך/ולאד לימר

אבל זה לא הכל. מי שמוותרת על קנייה אונליין ובוחרת ללכת לחנויות המותג - גליק מבטיחה שמחכה לה חווית קנייה קצת אחרת. כל המוכרות עוברות הכשרה מקצועית מדוקדקת לצד קורס סטיילינג שמסייע להן להתאים לכל לקוחה באופן אישי את הגזרה שהכי מתאימה לגוף שלה ואת הדגם שקולע בול לטעם האישי שלה.

את כל קולקציית 2019 החדשה ניתן למצוא באתר גליק לרכישה אונליין ובסניפי הרשת ברחבי הארץ.

בשיתוף גליק, בשיתוף גליק
  • עוד באותו נושא:
  • בגדי ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully