וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה של צבעים: כל המראות מהיום הראשון של שבוע האופנה תל אביב

תצוגה צבעונית ומשגעת של בית האופנה לעיצוב שנקר, קולקציית הריזורט המפתיעה של שי שלום, 'פרונט רואינג' של השרה מירי רגב וחגיגת פרינטים אצל לארה רוסנובסקי. הרגעים החמים מהיום הראשון של שבוע האופנה תל אביב

לארה רוסנובסקי. רותם בר,
ארבל קינן על המסלול של לארה רוסנובסקי/רותם בר

לארה רוסנובסקי

המעצבת לארה רוסנובסקי העלתה על המסלול של שבוע האופנה בתל אביב קולקציה שהיא חגיגת פרינטים צבעונית, שמחה וקיצית. אפשר היה לראות שם השראות מהאייטיז, שללא ספק עושים קאמבק, עם נפחים בכתפיים ושלל צבעים. עוד נגיעות מהסיקסטיז עם נקודות בגדלים שונים שקישטו חליפות סקסיות, חצאיות וחולצות. לחגיגת הפרינטים הצבעונית הצטרף גם המנומר, שמתעקש להישאר איתנו עונה אחרי עונה.

אבל לא רק עשורים קודמים היוו השראה לקולקציה, אלא גם מדינות שונות בעולם - הקימונו מיפן שמאוד מזוהה עם המעצבת, חצאיות טול קומות בהשראת המזרח ונעלי סליפרס מחודדות סטייל אלאדין, שהזכירו מאוד את תרבות מרוקו. הבגדים עשויים בדים נשפכים והגזרות כולן משוחררות ורחוקות מהגוף. שילוב העולמות והזמנים יכול היה להיות מבלבל, אבל מתכתב נהדר אחד עם השני במקרה של רוסנובסקי. וכמתבקש בשבוע האופנה הנוכחי, על המסלול צעדו דוגמנים ודוגמניות מכל הגילאים, המינים, המידות והצבעים.

לארה רוסנובסקי. רותם בר,
שון לוי בחליפה כתומה מעוטרת של רוסנובסקי/רותם בר
לארה רוסנובסקי. רותם בר,
חגיגת צבעים והדפסים. לארה רוסנובסקי/רותם בר

דרור קונטנטו

מעצב שמלות הכלה והערב דרור קונטנטו, שאולי מזוהה בתור "מעצב הבית" של השרה מירי רגב, הרים תצוגה עם צבעים אקזוטיים ומראה יוקרתי באווירה לטינית. ארבעה צבעים נועזים שלטו במסלול: כחול, כתום, אדום וניאון ולכל הדגמים התווספו שיבוצים של אבני סברובסקי וקריסטלים צבעוניים. מבחינת הגזרות נראו לא מעט שמלות עתירות בד, מחשופים עמוקים וסקסיים, בגדי גוף, נגיעה של חליפות ואוברולים, משחק נועז עם שקיפויות וכמה שמלות וחצאיות עשויות מכיווצים. להשלמת הלוק בחר קונטנטו בנעליים שקופות ודגש על צלליות דרמטיות וזרחניות, אחד המראות היותר מוצלחים שנראו על המסלול בגזרת האיפור עד כה.

דרור קונטנטו. אבי ולדמן,
שביט ויזל משגעת בדרור קונטנטו/אבי ולדמן
דרור קונטנטו, מירי רגב. אור גפן,
'פרונט רואינג' - אנה ארונוב, מירי רגב וחנוך דאום/אור גפן
דרור קונטנטו. אבי ולדמן,
צבעים עזים בשילוב אבני סברובסקי וקריסטלים/אבי ולדמן
דרור קונטנטו. אבי ולדמן,
שמלות עמוסות בד על המסלול של דרור קונטנטו/אבי ולדמן

שנקר

לא יכולנו לצפות לתצוגה אחרת מבית הספר לעיצוב אופנה שנקר. סטודנטים לאופנה מנצלים את תקופת הלימודים כדי להבין את הזהות שלהם בתור מעצבים כשהם מנסים שלל סגנונות ואת עירוב הסגנונות הזה ניתן היה לראות בתצוגה של בית הספר לעיצוב שהוקדשה לקהילת הלהט"ב.

החלק הראשון כלל שמלות ובגדים תקופתיים, כאילו נלקחו מהמאה ה-19, בגווני הקשת - מאדום, דרך כתום, צהוב, ירוק, כחול וסגול. יחד הם הרכיבו את צבעי דגל הגאווה. החלק השני, שכלל דוגמנים ודוגמניות מקהילת הלהט"ב בלבד, היה בדיוק התפוצצות הסגנונות שמאפיינת סטודנטים לעיצוב אופנה. דנים, ניאון, שכבות, ריצ'רצ'ים, פרנזים, טקסטורות משוגעות ועוד המון גזרות מיוחדות עיטרו את המסלול של שנקר. התוצאה: מהפנטת.

שנקר. אבי ולדמן,
עדן יוחנן בטוטאל לוק דנים של שיר כהן/אבי ולדמן
שנקר. אבי ולדמן,
אדם סרור בלוק מטורף של המעצבת עדן משה/אבי ולדמן
שנקר. אבי ולדמן,
מימין: אוהד נורי בדור פיצ'ון ומוריה גואטה, משמאל: רועי אמויאל באוברול של תומר סטולבוב ובאמצע בנם רנה לובש mismas/אבי ולדמן

באמוס סקוור

המותג הגברי הידוע בתחום חליפות החתן החליט לתת לגבר הישראלי גם אופציות לא שגרתיות כשהביא למסלול את קולקציית קיץ 2019 בהשראת המים העמוקים של האוקיינוס. חליפות מחויטות לצד טי-שירטס בצבעוניות של פסטלים מחוזקים, סגול עז, ורוד וירוק, צבעים מטאלים, נוכחות בולטות של טרנד הניאון ואקססוריז כגון תיק גב ופאוצ'ים מגניבים.

פרינטים של מדוזה בגב ז'קט החליפה, ענין שיכול להתאים יותר לקהל לקוחות שאוהב להתפרע עם האאוטפיטים שלו כשעל המסלול צעדו השף טום אביב, ינאי פרישר גוטמן והדוגמן ברק שמיר.

באמוס סקוור. אבי ולדמן,
באמוס סקוור בשבוע האופנה תל אביב/אבי ולדמן
באמוס סקוור. אבי ולדמן,
ברק שמיר לוהט בחליפה גברית סגולה/אבי ולדמן

שורש

חברת שורש חוגגת 30 שנה של עשייה ופתחה את שבוע האופנה הישראלי בתלבושות פרי עיצובם של 30 מעצבים מקומיים נחשבים. כל התלבושות הותאמו לקולקציית סנדלי שורש מכל הזמנים כשלצידם הושקה קולקצית הנשים החדשה של המותג. בין המעצבים שלקחו חלק בפרויקט בלטו רונן חן, שני צימרמן, טרס ודנה זרמון בלוק בעיצובה של חגית טסה.

סנדלי שורש. אבי ולדמן,
נועם פרוסט בתצוגה של סנדלי שורש/אבי ולדמן
סנדלי שורש. אבי ולדמן,
דנה זרמון בלוק של חגית טסה בתצוגה של סנדלי שורש/אבי ולדמן

שי שלום

קולקציית הריזורט של שי שלום הייתה ללא ספק אחד הרגעים המוצלחים של היום הראשון. מאופיינת בצבעוניות עזה של צהוב, טורקיז, כתום וירוק שלוקחת את מראה החופשה לאקסטרים. בדים נשפכים ונינוחים וגם בגזרת החליפות עבר משהו קליל ולא מתאמץ על אף תחושת המראה המעונב יותר. אוברול כתף אחת בגוון שמנת טהורה צד את עינינו, פרינט הזברה הרגיש מעט מוגזם לצד הקולקציה המרשימה ומעל הכל בלטו תיקי היד השקופים.

התיקים הגיאומטרים המשמשים כתיקי חוף ופנאי עשויים עץ, פרספקס ועור תאמו באופן מושלם לצבעוניות הלוקים ונתנו להם את הקריצה הרצויה לאווירת החופשה. קולקציית 2019 של המעצב מציעה מלתחה עשירה של שמלות, חצאיות, חליפות מכנסיים וחולצות ערב מרשימות מבדי משי בשקיפויות שונות, עורות דקיקים כשהם מרחק נגיעה מקווי המתאר של הגוף.

שי שלום. אבי ולדמן,
קולקציית הריזורט של שי שלום/אבי ולדמן
שי שלום. אבי ולדמן,
צבעוניות עזה ותיקים עם נוכחות/אבי ולדמן
שי שלום. אבי ולדמן,
חליפות פרחוניות אצל שי שלום/אבי ולדמן
שי שלום. אבי ולדמן,
אוברול כתף אחת נשפך בגוון שמנתי/אבי ולדמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully