סרטון הפקת אופנה הבורסה לתכשיטים/מאיר כהן

להציץ ולהתאהב: קסניה טרנטול מדגמנת סטייל שיפתיע אתכם

בשיתוף הבורסה לתכשיטים, בשיתוף הבורסה לתכשיטים

27.3.2019 / 7:01

האביב הקרוב הולך להיות צבעוני במיוחד וגם קצת חצוף וסקסי, כך שלא משנה מה הסגנון שלך - התכשיט שאת אוהבת מחכה לך. צפו בקסניה טרנטול מדגמנת את הקולקציה החדשה והמהממת של רשת הבורסה לתכשיטים ומציגה מגוון של שרשראות, צמידים, טבעות ועגילים טרנדיים במיוחד

האביב תמיד מביא איתו רצון להתחדש ולרענן את הסגנון שלנו, ואחת הדרכים הפשוטות והמשמחות ביותר לעשות זאת היא על ידי שדרוג קופסת התכשיטים. העונה הקרובה תהיה מלאה בתכשיטים בעיצובים חדשים ומרגשים, עם סגנונות שעושים לנו חשק לענוד אותם מהבוקר עד הלילה.

הקולקציה החדשה של רשת הבורסה לתכשיטים שמה דגש על עולמות היוקרה, הגלאם והשיק ומציגה מגוון של שרשראות, צמידים, טבעות ועגילים שמתאימים לכל גיל וסגנון ונותנים טוויסט אישי לכל לוק.

תכשיטי יהלומים הם נצחיים, כך שגם אם התליון שלך הוא "נכון וטרנדי" לעונה הזו, בעונה הבאה או בזו שאחריה הוא יהפוך לקלאסיקה.

מרחפים: הסגנון ה"מרחף" שמציג הילת יהלומים שעוטפת יהלום אחד או קבוצת יהלומים יוצר תכשיטים שמשלבים בין גודל דרמטי לעידון נשי. מושלם לאישה שרוצה תכשיטי סטייטמנט אבל לא מוכנה לוותר על הקלאסיות והיוקרה.

תפזורת: מדובר באחד הטרנדים הגדולים של העונה וכזה שיגרום לכולם לעצור ולשאול אותך על התכשיט שאת עונדת. תכשיטים המשובצים יהלומים במראה של תפזורת, כביכול ללא סדר אבל במראה נקי, נוצץ ואופנתי במיוחד. למי שמחפשת תוספת מגניבה ובלתי צפויה לכל מה שהיא לובשת.

צבעוניים: העונה הקרובה הולכת להיות צבעונית במיוחד, והפעם לא מדובר בצבעי פסטל עדינים ורכים אלא באבני חן יוקרתיות כמו הרובי והאמרלד עם צבעים עמוקים, עזים וסקסיים שנותנים לתכשיט לוק שמשחק בין המלכותי והבלתי מושג לטרנדי ונגיש.

גלים: הלבבות, הפרחים ואפילו הברקים הפכו לקלאסיקה, ועכשיו הגיע תורם גם של הגלים. בעיצוב סקסי, חלק וזורם, תכשיטי הגלים יוצרים גלאם מודרני ונשי שלא ניתן להתעלם ממנו.

זהב צהוב ויהלומים: השנה האחרונה הייתה מלאה בשלובים בין כמה צבעי זהב. ובזמן שהשילוב בין זהב צהוב, לבן או רוז גולד הפך להיות סגנון יומיומי מוכר, הזהב הצהוב והיוקרתי חוזר למרכז הבמה ונותן לנו ליהנות ממראה נשי ועוצמתי. העונה הולכת להיות מלאה בתכשיטים קלאסיים שמציגים יהלומים לבנים במעטפת של זהב צהוב, בין אם את עונדת אותם למשרד או למסיבה, הם ייתנו לכל מה שאת לובשת מראה קלאסי ולא מתנצל.

מאותה המשפחה: אחת הדרכים המיוחדות ביותר לענוד תכשיטים היא לשלב בין כמה תכשיטים שונים ש"מדברים באותה השפה". בין אם מדובר בכמה עיצובים בסגנון גיאומטרי כמו החיבור בין טבעת מרובעת בסגנון פרינסס לעגילים בצורת מעוין או שילוב בין כמה טבעות קטנות בסגנון דומה, המראה שמתקבל הוא תמיד כזה שלא ניתן לחקות ונותן טוויסט אישי ומלא סטייל לכל לוק.

את כל הפריטים ניתן להשיג ב-16 סניפי רשת הבורסה לתכשיטים ברחבי הארץ או באתר הרשת

בשיתוף הבורסה לתכשיטים, בשיתוף הבורסה לתכשיטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully