וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט מידלטון, ויקטוריה בקהאם וקייט מוס מפזרות גלאם בגאלה בלונדון

גל סלונימסקי

14.3.2019 / 0:02

אירוע התרמה בבירת בריטניה משך אליו את בני משפחת המלוכה לצד כוכבים בינלאומיים. קייט מידלטון כרגיל מחזרה שמלה, הנסיכה ביאטריס השיקה זוגיות וקייט מוס זהרה מתמיד. באותו הזמן בדיוק הנסיך צ'ארלס חגג בארוחה מעונבת עם הזוג המלכותי האמיתי - אמל וג'ורג' קלוני

קייט מידלטון. GettyImages
מתחככת בשחקנים ודוגמניות. קייט מידלטון פרחונית באלכסנדר מקווין/GettyImages

אין הרבה אירועים שבהם בני משפחת המלוכה בבריטניה מתחככים בשחקנים, דוגמניות וזמרים, אבל כשזה כן קורה - זה תמיד גורם לנו לתהות מי מלהיב אותנו יותר. אירוע כזה התרחש השבוע בלונדון, כאשר גאלת גיוס כספים משכה אליה משפיענים רבים בבריטניה.

מי שצדה את עינינו בראש ובראשונה הייתה הדוכסית מקיימברידג', קייט מידלטון, שהגיעה לבושה בשמלה פרחונית של אלכסנדר מקווין. השמלה היפה הייתה מוכרת לנו, ולכן הלכנו לנבור בארכיון רק כדי לגלות שהיא לבשה את השמלה הזו בגזרת אוף-שולדרס בטקס פרסי האקדמיה הבריטית לקולנוע ב-2017. לא שזה מפתיע אותנו, כן?

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קייט מידלטון בפטא 2017. GettyImages
וכך זה היה נראה אי שם ב-2017/GettyImages

אבל מידלטון לא הייתה נציגת משפחת המלוכה היחידה באירוע. גם הנסיכה ביאטריס הגיעה לגאלה לבושה בשמלת ערב קטיפתית בצבע בורדו כשהיא מלווה, בפעם הראשונה באירוע פומבי, בבן זוגה החדש, אדוארדו מאפלי מוזי.

ויקטוריה ודיוויד בקהאם, שידועים בקשרים הטובים שלהם עם משפחת המלוכה, הגיעו גם כן לאירוע המפונפן. ויקטוריה לבושה במכנסיים שחורים בגזרה גבוהה עם חולצה לבנה ואם תהיתן מה היא לובשת, אז גם כן אין הפתעות - קולקציית סתיו 2019 בעיצובה. החלק המעניין בלוק של ויקטוריה בקהאם דרש מאיתנו להוריד את הראש, אבל לא היה שום סיכוי לפספס אותו - נעלי סטילטו בצבע ורוד ניאון שהקפיצו את הלוק בכמה רמות.

עוד באותו נושא

מייגן מרקל וקייט מידלטון במפגש פסגה אופנתי

לכתבה המלאה
הנסיכה ביאטריס. GettyImages
משיקה זוגיות. הנסיכה ביאטריס/GettyImages
ויקטוריה בקהאם דיוויד בקהאם. GettyImages
אי אפשר לפספס את הטוויסט בנעליים. ויקטוריה ודיוויד בקהאם/GettyImages
ויקטוריה בקהאם. GettyImages
לובשת ויקטוריה בקהאם מכף רגל ועד ראש/GettyImages

מי שעוד נכח במקום היא הטופמודל קייט מוס שבחרה בשמלת משי כתומה עם מחשוף עשוי רצועות באזור בית החזה ונראתה פשוט משגע, ללוק התווספו תכשיטי יהלומים ושכמיית פרווה שחורה. הבלוגרית, הדוגמנית ומעצבת האופנה אלכסה צ'אנג לבשה שמלה פרחונית עשויה קומות טול עם פפיונים שחורים במרכז של ארדם, וממש כמו במסלול - הלכה על שילוב של נעליים ירוקות .

קייט מוס. GettyImages
עפנו על השכמייה. קייט מוס/GettyImages
אלכסה צ'אנג. GettyImages
התלבשה בדיוק כמו במסלול. אלכסה צ'אנג בארדם/GettyImages

ובזמן שבגאלה היוקרתית נרשמה נציגות של בני משפחת המלוכה, לארמון בקינגהאם בלונדון הוזמנו בני הזוג הרותחים ביותר על הגלובוס - ג'ורג' ואמל קלוני - לארוחת עקב עם הנסיך צ'ארלס. ומה לובשים לארוחת ערב הארמון המלוכה? התשובה הנכונה היא קוטור. אין אופציה אחרת. אמל, דוגמה ומופת לעוצמה נשית לצד סטייל מנצח, בחרה בשמלת וינטג' שכל מילה שרק נגיד עליה קטנה מלתאר אותה.

מדובר בשמלת סטרפלס לבנה שמתחבר אליה שרוול בודד וארוך במיוחד, שהופך להיות שובל שמשתרך אחרי השמלה. השם מאחורי הבגד הוא המעצב סטפן רולנד לבית האופנה הצרפתי ז'אן לואיס שרר, מתוך קולקציית אביב 2007.

אמל ג'ורג' קלוני. GettyImages
זוג מנצח. ג'ורג' ואמל קלוני/GettyImages

השמלה אולי נתפרה לפני 12 שנה, אבל רחוקה מלהיות לא עדכנית וזה בעצם חלומו של כל פריט לבוש - לא להיות טרנדי, כזה שעובד רק בתקופה מסוימת, אלא להצליח לפצח את סוד הקלאסיקה שהופכת את הבגד לעל-זמני. בית האופנה של ז'אן לואיס שרר אולי נסגר רשמית ב-2008, אבל נראה שהשמלה המדוברת נשמרה בארכיון במיוחד עבור רגעים כאלה, בהם אמל קלוני מוזמנת לארוחת ערב עם הנסיך מוויילס.

אמל ג'ורג' קלוני הנסיך צ'ארלס. GettyImages
"מתי הוא יפסיק לדבר? אני מתה מרעב". אמל וג'ורג' קלוני לצד המארח, הנסיך צ'ארלס/GettyImages
אמל ג'ורג' קלוני. GettyImages
לוק עוצר נשימה. ג'ורג' ואמל קלוני/GettyImages
אמל ג'ורג' קלוני הנסיך צ'ארלס. GettyImages
פגישת מחזור/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully