וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גראנד פינאלה: ויוי בלאיש סוגר את שבוע האופנה ת"א

שבוע האופנה בתל אביב הגיע לסיומו בשיא של המעצב המוערך ויוי בלאיש שהרים תצוגה משגעת בשילובים מפתיעים ולצד הרומנטיקה המזוהה עימו הביא בגדים אדג'ים עם אקססוריז משלימים מעולם הטיס. גם שחר אבנט הציגה חגיגה של ממש ואצל נטלי דדון נרשמה תהלוכת מפורסמות מרשימה

ויוי בלאיש. אבי ולדמן,
ויוי בלאיש סוגר את שבוע האופנה . על המסלול - שון לוי/אבי ולדמן

ויוי בלאיש

מעצב האופנה המוערך הציג אמש (ד') את קולקציית קיץ 2019 בשם FIRE WALK WITH ME כשההשראה הייתה העידן שלאחר מלחמת העולם השנייה, מהפכה של נשים חזקות בעולם חדש. על המסלול שסגר את שבוע האופנה פוזרו נוצות שחורות שהתעופפו אט אט ככל שהדוגמניות צעדו בכוחניות ונתנו את הטאצ' הסופי לקסם שהתרחש שם.

לצד בדי המשי הרכים והעיצובים הנשפכים אשר כל כך מזוהים עם המעצב, הייתה נוכחות מפתיעה של אלמנטים מעולם הספורט, הצבא והסטריט וכשהתחברו יחדיו תחת התפירה המשובחת של בלאיש התגבשו לידי קולקציית רדי טו וור מוצלחת במיוחד.

ויוי בלאיש. אבי ולדמן,
קולקציה מפתיעה במיוחד אצל ויוי בלאיש/אבי ולדמן

סילואט כתפיים חזקות ומחודדות בחולצות וז'קטים, מחוכים של ימי הביניים שקיבלו אינטרפטציה עדכנית עם שרוולים מעניינים ומכנסיים בגזרות גבוהות בירוק זית ושחור. באלמנטים הצבאיים נראו אוברולים מבדי מצנחים וכובעי טייסים ובגזרת האקססוריז נרשמו חגורות דקות וארוכות בשחור כשלחלק כשלחלקן התווסף אבזם קונכייה, אקססורי שנטחן מכל כיוון בקיץ האחרון והצליח לקבל פרשנות מרעננת.

הקולקציה נפתחה בשחור דרמטי, נעה אל גווני אדום קורל, ורוד סלמון ומשם לבז' ועד ללבן הנקי שסגר את התצוגה בניצוצות של שמלות הכלה בהם מתמחה בלאיש. בשילוב מדויק של רוך, נשיות ועוצמה נראה כי יש בשורה של על עידן חדש אצל המעצב ועל זה נאמר - את הטוב שומרים לסוף.

עוד באותו נושא

ותודה לנטע ברזילי שהפכה את הים לפחות מלחיץ

לכתבה המלאה
ויוי בלאיש. אבי ולדמן,
חגורות עם אבזמי קונכייה/אבי ולדמן
ויוי בלאיש. אבי ולדמן,
בדי ניילון ומצנחים בשמלות ואוברולים/אבי ולדמן
ויוי בלאיש. אבי ולדמן,
אלמנט כתפיים מעניין שחזר על עצמו בשלל דגמים/אבי ולדמן
ויוי בלאיש. אבי ולדמן,
כובעי טייסים על המסלול/אבי ולדמן

שחר אבנט

השם שחר אבנט הפך להיות מילה נרדפת ל"מעצבת הישראלית שעיצבה בגדים לביונסה", אבל האמת שבעולם עפו על המעצבת הצעירה בוגרת שנקר עוד הרבה קודם לכן. התצוגה שהיא העלתה על המסלול בשבוע האופנה לגמרי מצדיקה את ההתלהבות. אבנט כבר גיבשה לעצמה קו מאוד ברור ומוכר, וזה בעצם כל מה שמעצב צריך - שיזהו את הבגדים שלו.

התצוגה של אבנט הייתה יותר כמו מופע מחול מאשר תצוגת אופנה סטנדרטית, כשכמעט כל הדוגמניות היו רקדניות. החלק הראשון כלל בגדים בצבעים זרחניים, המון שכבות של טול, בדי ניילון וקריצה צעירה ובועטת ובחלק השני נראו שמלות כלה, שלגמרי יכולות להיראות תחת חופות בישראל. מינימליזם עם טוויסט חצוף, שיצר שמלות בסגנון רומנטי מחוספס. כמעט כל הדוגמנים והדוגמניות על המסלול נעלו סניקרס של סקצ'רס, במסגרת שיתוף פעולה בין אבנט למותג, ולרגע גרמו לנו לחשוב שזה לגיטימי להתחתן בנעלי ספורט. למה לא בעצם?

שחר אבנט. אבי ולדמן,
בגדים זרחניים ושכבות של טול. שחר אבנט/אבי ולדמן
שחר אבנט. אבי ולדמן,
מופע מחול ססגוני/אבי ולדמן
שחר אבנט. אבי ולדמן,
גיוון גילאים בגזרת הדוגמניות/אבי ולדמן

קום איל פו

המותג הוותיק קום איל פו העלה על המסלול בשבוע האופנה קולקציה בצבעי מדבר, שהזכירה את ארץ ישראל של פעם. היו שם לא מעט חליפות, חצאיות עיפרון, טרנצ'ים ושמלות מחויטות בסגנון מינימליסטי ומאופק. עין בלתי מזוינת עלולה לחשוב שמדובר בסגנון מיושן, אבל יש מסר עמוק מאחורי הבגדים.

הקולקציה נקראת "האדישות היפה" - מושג פסיכיאטרי מהמאה ה-19 שמתאר חולה שחש ניכור כלפי ההפרעה שלו. במותג טוענים שהחברה שלנו היום לוקה בתסמונת, ומקבלת את הרעות החולות שלה כנורמה. הבגדים שנוצרו לקולקציה מבקשים להטיל ספק בכל מה שנחשב נורמלי ולערער על מוסכמות אופנתיות - החל משילובי חומרים ועד שילובי צבעים.

קום איל פו. אבי ולדמן,
סגנון מנימליסטי ומאופק/אבי ולדמן
קום איל פו. אבי ולדמן,
קולקציית "האדישות היפה" של קום איל פו/אבי ולדמן
קום איל פו. אבי ולדמן,
קולקציה בצבעי מדבר/אבי ולדמן

אוריה עזרן

מעצבת שמלות הכלה ובגדי הערב הפתיעה בגיחה ראשונה לשבוע האופנה הישר מהסטודיו ברמלה. מי שהתברגה בתקופה האחרונה כמלבישת סלבריטאיות סידרתית (נטע אלחימיסטר, אילנית לוי, יעל בר זוהר ואדל בספלוב) עיצבה קולקציה טרנדית וסקסית הנשענת על אופנת אייטיז עם וייב עתידני ואזכורים מהתקופה הרומית, רק לנו היה מעט חסר מעט קו מנחה או איזשהו סיפור ברקע שלל הדגמים. בפועל זה אומר המון גוונים מטאלים ובראשם זהב, בדי לורקס, קטיפה, עור, פאייטים, כתפיים מודגשות ואורגנזות. בסיום התצוגה יצאה הדוגמנית שרון גניש בשמלת כלה עתירת מלמלות לצד נגן כינור שפינק את מכורות הטלנובלה התורכית במנגינת "הכלה מאיסטנבול".

אוריה עזרן. אבי ולדמן,
אוריה עזרן מציגה לראשונה בשבוע האופנה תל אביב/אבי ולדמן
אוריה עזרן. אבי ולדמן,
קולקציה טרנדית וסקסית עם וייב עתידני/אבי ולדמן

רתמה

פרויקט הגמר שעיצבה רותם לויתן בסיום לימודיה בשנקר (2017) הייתה הראשונה בתולדות בית הספר שהביאה למסלול עיצובי סטריט לנשים במידות 42-50. ההדים מאותה קולקציה יצרו חיבור מתבקש לנטע ברזילי ומאז לויתן סיפקה לאחרונה לא מעט דגמים כולל הקימונו המוזהב המפורסם שלבשה בתכנית "הכוכב הבא". כך נולד המותג שלה reteam, במטרה להביא עיצובים סקסיים וטרנדיים לנשים גדולות עם אטיטיוד לא מסתתר.

האוסף שהוצג אתמול בבוקר על מגוון דוגמניות התואמות את ערכי רתמה הביא למסלול ארבע קבוצות לבוש שונות. הראשונה ספורטיבית בגווני שחור לבן, השנייה באווירה אורבנית בשילובי אדום ודנים, השלישית נעה לכיוון מחויט יותר עם ורוד פוקסיה נועז והרביעית מלאת גלאם מנצנץ. מה שנתן את הבוסט לשואו מעבר לעיצובים הבלתי מתנצלים היו הדוגמניות שחרכו את המסלול עם טונות של בטחון וסקס אפיל. רק רמת הביצוע העיבה על החגיגה באופן חלקי כשניצוצות מקבוצת הגלאם מצאה את עצמה מתפוררת על המסלול אחרי כמעט כל צעד שעשו המציגות.

רתמה. אבי ולדמן,
עיצובים סקסיים לנשים גדולות עם אטטיוד בועט/אבי ולדמן
רתמה. אבי ולדמן,
ים של גלאם אצל retema/אבי ולדמן
רתמה. אבי ולדמן,
עיצובי סטריט לנשים במידות 42-50/אבי ולדמן

רינקיני

מותג בגדי הים של נטלי דדון ושותפתה רינת גולן עשה גם הוא סיפתח ראשון לשבוע האופנה המקומי עם קולקציית קיץ של ביקיני ושלמים במגוון גזרות ועיצובים כך שכמעט כל אחת תוכל למצוא לעצמה שם משהו, מלבד אולי אלו שמחפשות סגנון נקי ומינימליסטי. על המסלול נראו שלל אלמנטים של צבעים מכל קצוות הקשת, רקמות, מלמלות, דפוסים, תחרות וגוונים מטאליים. במסגרת המגמה של העצמה הנשית באו לדגמן ולהרים לדדון שורת מפורסמות - עדן יוחנן ורומי נסט (החברות מבית "האח הגדול"), שמחה גואטה, אירה דולפין ורותם רבי ("הישרדות"), מריה דומרק, פאולינה אלברשטיין, קסניה טרנטול, סיגל שחמון ועוד. לסיום ההרמות שפיטה והסלסולים יצאו אל הקהל והרימו את מפלס האנרגיות.

רינקיני. אבי ולדמן,
היישר מהפיליפינים. אירה דולפין לרינקיני/אבי ולדמן
רינקיני. אבי ולדמן,
איפור שיער וסטיילינג של גילי אלגבי/אבי ולדמן
רינקיני. אבי ולדמן,
מותג בגדי הים של נטלי דדון/אבי ולדמן

בובספוג

עמותת כנפיים של קרמבו חגגה 20 שנה לבובספוג, הדמות האיקונית של ערוץ ניקלודיאון בשבוע האופנה בחגיגה צהובה ומשמחת של 25 מהמעצבים המובילים בארץ. רוסלנה רודינה בשמלה של שלומית אזרד, שביט ויזל בלוק צהוב של משכית שלחלוטין יכול לעבור גם ללא ההקשר לדמות המשעשעת ובל אגם ניצלה את הבמה החשובה וצעדה בדגם של המעצב דרור קונטנטו עם מסר חריף לאלי ישי.

שביט ויזל, בובספוג. אבי ולדמן,
התצוגה הכי חשובה ומהנה של היום. שביט ויזל למשכית/אבי ולדמן
בל אגם, דרור קונטנטו. אבי ולדמן,
בל אגם נותנת עבודה!/אבי ולדמן
רוסלנה רודינה. אבי ולדמן,
רוסלנה רודינה לשלומית אזרד/אבי ולדמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully