וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל גוף יפה": כשהבסטי של אמילי רטאייקאוסקי עברה בודי שיימינג

גל סלונימסקי

17.3.2019 / 7:23

הדוגמנית הדקיקה פרסמה תמונה משותפת בבגד ים עם חברה שלה ולא צפתה את שצף התגובות השליליות - החל מ"שמנה" ועד "פשע שנאה". אבל אמילי לא נשארה חייבת וענתה: "חברה שלי נראית נהדר. אין רק מבנה גוף אחד יפה"

אמילי רטאייקאוסקי קייטלין קינג בגדי ים. אינסטגרם, צילום מסך
התמונה שהסעירה את הרשת. אמילי וקייטלין בבגדי ים/צילום מסך, אינסטגרם

לא קל להיות החברה הכי טובה של סופרמודל. חוץ מזה שהיא זוכה להמון רגעים של גלאם ולים תשומת לב, אי אפשר להתכחש לעובדה שלדוגמניות יש את הגוף שעונה על אידיאל היופי, בעוד שחברות שלהן לא תמיד לובשות מידה 34. ואולם, לחברות עם סופרמודלס יש גם לא מעט יתרונות. מי שהוכיחה בסוף השבוע האחרון שהיא חברה למופת היא הדוגמנית אמילי רטאייקואסקי שיצאה להגנתה של חברתה הטובה שעברה בודי שיימינג באינסטגרם.

אמילי רטאייקואסקי בת ה-27, דוגמנית דקיקה לכל הדעות, פרסמה בעמוד האינסטגרם שלה תמונה משותפת מחוף הים עם חברתה הטובה, קייטלין קינג, בה רואים את הישבנים של שתי הנשים - בעודן לובשות כמובן את בגדי הים מהקולקציה החדשה של רטאייקואסקי. התמונה עוררה לא מעט תגובות שליליות.

"למה העלית את התמונה הזו? לא היית צריכה", כתב אחד הגולשים. אחר הוסיף: "בטח הצטלמת ליד חברה שלך רק כדי להראות כמה את רזה". עוד גולשת כתבה: "זה פשע שנאה עבור חברה שלך", וגולש רביעי שאל: "מי זו השמנה משמאל?"

עקבו אחרי וואלה! אינסטוש

אמילי רטאייקאוסקי. GettyImages
"בטח הצטלמת ליד חברה שלך רק כדי להראות כמה את רזה"/GettyImages

רטאייקואסקי לא נשארה חייבת וענתה לטוקבקיסטים: "אני אוהבת את חברה שלי ואת מבנה הגוף שלה. אני חושבת שהיא נראית נהדר ואני גאה שהיא לובשת את בגד הים שלי. כל השונאים, אתם משוגעים. רק בגלל שאתם רגילים לראות מבנה גוף אחד ברשת, לא אומר שזה מבנה הגוף היחיד שיכול להיחשב 'יפה'. זו תמונה מאוד חמודה שלנו משתזפות. כל גוף יפה, ואני מקווה שתלמדו את זה בקרוב".

יחד איתה היו עוד לא מעט טוקבקים חיוביים, שניסו לעודד את החברה. "אני לא מאמינה שאנשים באמת מכנים את חברה של אמילי שמנה. הרי ביחס אליה - כולנו שמנים!", כתבה אחת הגולשות. אחרת הוסיפה: "שתיכן השראה. ככה מוכיחים שאפשר להיראות טוב בכל הצורות והגדלים".

גם לקייטלין בעצמה היה מה לומר בעניין: "אני אוהבת את עצמי ואוהבת את בגדי הים של אמילי, ואוהבת את עצמי בבגדי הים של אמילי. זה כל מה שחשוב". האמת? צודקת.

עוד באותו נושא

ותודה לנטע ברזילי שהפכה את הים לפחות מלחיץ

לכתבה המלאה
אמילי רטאייקאוסקי בביקיני על יאכטה. אינסטגרם, אתר רשמי
"רק בגלל שאתם רגילים לראות מבנה גוף אחד, לא אומר שזה מבנה הגוף היחיד שיפה"/אתר רשמי, אינסטגרם

וקצת מהאינסטגרם של קייטלין קינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully