וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוד הקסם: לדנה פרידר מספיק פריט ב-15 שקלים כדי להיראות וואו!

אתן עוקבות אחריהן באינסטוש, בוחנות בקפידה את הלוקים שלהן באירועים מתוקשרים ומתפעלות מעור הפנים הזוהר שלהן - כשבלב אתן מקוות שזה רק הפילטר הנכון. בשאלון הטיפוח שלנו, הכוכבות המקומיות יתנו את הטיפים האישיים שלהן בתחום הביוטי ויענו על השאלות הכי מעניינות

דנה פרידר בת ה-32, הפרזנטורית הראשונה בישראל של מותג הטיפוח הצרפתי PAYOT עונה על שאלון הטיפוח השבועי שלנו וחושפת מהו הפיס הכי יקר בארון הבגדים שלה, מי הקוסמטיקאית שהצילה לה את הפנים ומה טיפ הטיפוח הכי חשוב שקיבלה?

מהו המוצר הכי זול שאת לא מוכנה לוותר עליו בשגרת הטיפוח?
"מסיר איפור לעיניים של ג'ייד שעולה רק 40 ש"ח ולא משאיר שום זכר לאיפור על העיניים, מנקה הכל".

שלושת הפריטים שהם מאסט בתיק האיפור שלך?
"קרם עיניים טכני ליס של פאיו שיש לו גלגלת ואני ממש אוהבת לשים אותו לפני איפור, מרענן ונעים ואני משתמשת בו בבוקר ובערב לפני הצגה. גם לפני שינה האמת, הוא הכי נעים שיש. חוץ מזה מברשת לגבות, קונסילר ולובלו לשפתיים".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מהו הלוק המנצח בעינייך?
"אני פריקית של ג'ינס וטי-שירט לבנה. חולצות לבנות זה פריט שלא נמאס לי לקנות אף פעם ובג'ינס טוב, חגורה וטי-שירט אני מרגישה במיטבי".

הפריט הכי יקר שיש לך בארון הבגדים?
"נראה לי שהפריט הכי יקר שיש לי הוא תיק של ולנטינו שבעלי קנה לי במתנה".

והפריט הכי זול שיש?
"חולצה עם הדפס של התפוז המכני שעלתה לי 15 ש"ח בלבד וקניתי אותה בטי מרקט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

עם מה בחיים לא יתפסו אותך?
"בחיים לא יתפסו אותי עם פרווה אמיתית. לא מסוגלת וברגע שאומרים לי שזה אמיתי זה גם לא יפה בעיניי".

אחת לכמה זמן טיפול פנים?
"בגלל שגרת ההופעות והצילומים האינטנסיבית שאני נמצאת בה ובגלל שמאפרים אותי מלא, אני מקפידה לעשות טיפולי פנים אחת לחודש וחצי אצל הקוסמטיקאית הצמודה שלי פולה בליק. היא מדהימה, חכמה ומוכשרת והיחידה שהצליחה להציל אותי כשסבלתי מאקנה".

הזרקות? בעד/נגד והאם עשית בעבר?
"לא עשיתי הזרקות ודעתי היא שכל אחת תעשה מה שטוב לה ומה שבא לה מתי שבא לה".

גבות - שיטת השערה/הכל טבעי/צללית משובחת?
"הכל טבעי. אני עושה גבות אצל אמן הגבות האחד והיחיד מושיקו טאקו. מי ידע שגבות זה דבר כל כך משמעותי! אגב הוא לא רק אמן גבות הוא גם אחד האנשים המצחיקים. אני באה אליו, הוא מתקתק את הגבות בעשר דקות ואז עוד שעה אנחנו חופרים וצוחקים".

כמה זמן לוקח לך לתקתק איפור מושלם?
"בגלל ההצגות בתאטרון בהן אני מתאפרת ערב ערב אז נהייתי ממש מהירה. לפני הצגה יש כל כך הרבה דברים להכין שאין לי יותר מדי זמן להתעכב על איפור. הגעתי לשיא של עשר דקות איפור ומדובר באיפור במה אז הוא קצת יותר כבד מהרגיל. המוצר האהוב עליי הוא עיפרון שפתיים אדום של mac ואני משלבת אותו עם גלוס תואם שמתייבש ומתקבע על השפתיים ולא זז (!!) במשך הצגה של שלוש שעות".

גלאם טים לאירועים חשובים. נעזרת? או אם אין אני לי מי לי?
"באירועים חשובים אני ממש אוהבת ללכת להתאפר אצל דנה דנקנר שהיא המאפרת הצמודה שלי, שיער אצל מאור קידושים המדהים או אור לוי אור והסטייליסטית שלי מזל חסון".

טיפ שמישהי נתנה לך ושינה את חייך?
"פולה בליק שינתה את חיי בטיפ הברור מכל אבל איכשהו כשזה הגיע ממנה באמת הצלחתי ליישם אותו ומאז עור הפנים שלי מודה לה - קרם הגנה בכל ימות השנה. והרבה מים. עם המים טעון שיפור האמת אבל בקרם הגנה אני מצטיינת וזה כבר נהיה חלק משגרת הטיפוח היומיומית שלי".

  • עוד באותו נושא:
  • דנה פרידר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully