וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק משתבחת: כך השתנה הסטייל של ג'יי לו בעשור האחרון

גל סלונימסקי

20.3.2019 / 0:37

רגע לפני שהיא מחליפה קידומת ומגיעה לגיל 50, סקרנו את השינויים בסגנון האופנתי של ג'ניפר לופז בשנות ה-40 לחייה והמסקנה המתבקשת היא: ג'יי לו פשוט יודעת מה מתאים לה. היא זונחת את כל מה שכבר לא באופנה, לא מוותרת על הסקסיות ומאמצת קלאסיקות מנצחות

ג'ניפר לופז, אלכס רודריגז. GettyImages
מאמינים שהיא תיכף בת 50? ג'ניפר לופז/GettyImages

ג'ניפר לופז, שזכתה בשבוע שעבר לטבעת אירוסים ענקית, תחליף קידומת ביולי הקרוב ותחגוג את יום הולדתה ה-50. רגע לפני שהיא מתמסדת (שוב) ומתחילה עשור חדש בחייה, החלטנו להיזכר בסטייל האישי שהיא אימצה לעצמה לאורך הדרך, כשהמסקנה היא אחת: שנות ה-40 לחייה עשו לה טוב, ואנחנו מקוות שזה רק ילך וישתפר כשתחגוג 50.

זה הרי לא סוד שהזמן הוא לא פקטור בחייה של ג'יי לו, שעדיין חיה כאילו היא בת 20. היא איתנו כבר 30 שנה ופשוט לא יורדת מהכותרת. קריירה מוזיקלית ענפה, סיבובי הופעות בעולם, ליין ביוטי ואופנה, עשרות סרטים בכיכובה ואפילו קצת טלוויזיה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ג'ניפר לופז. splash
אין מקום יותר לטראש אבל לנצנצים תמיד יש/splash

אז לאישה רלוונטית שכמוה, מתבקש שגם הסטייל יעבור אבולוציה, יתאים את עצמו למגמות הבולטות ויעזוב את הטראש לטובת אאוטפיטים מחמיאים ומדויקים. אחד הדברים הבולטים שאפשר להגיד על הסטייל של הבוטילישסית זה שהוא הפך מאופק יותר. נכון, היא עדיין נוטפת סקסיות - אבל היא עושה את זה אחרת. היא חושפת פחות עור, אבל לא לחלוטין. כשהיא כן מחליטה לחשוף (ויש לא מעט מקרים כאלה) - זה תמיד באלגנטיות. היא נאמנה לטרנדים וקשובה לכל מה שהולך בתעשיית האופנה ותמיד עם גלאם סופר מדויק ומחמיא. הנה כמה פריטים מוגזמים שהיו לה בארון והיא נפטרה מהם כדי לאמץ סטייל יותר מעודכן.

עוד באותו נושא

על גג העולם: ג'ניפר לופז היא הדבר המושלם עלי אדמות

לכתבה המלאה

אם נסכם את הבחירות האופנתיות של לופז, אפשר לגמרי לקבוע שהיא השתדרגה. היא פשוט נראית טוב יותר ולא רק בגלל שבסטנדרטים של היום - מה שהיא לבשה בעבר כבר לא באופנה. היא פשוט יודעת להרגיש את הגוף שלה (שעדיין לוהט גם רגע לפני גיל 50) ולהחמיא לו. אנחנו צופות לה עשור חדש ומרגש והכי מייחלות שלא תבריז מהחופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully