וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמאל'ההה: מה עובר על העיניים של לופיטה ניונגו?

גל סלונימסקי

19.3.2019 / 14:20

השחקנית המוכשרת מקדמת בימים אלו את סרט האימה "אנחנו" בכיכובה עם לוקים נועזים ואפלים. אבל מה שהופך את הנראות למלחיצה אלו לא הבגדים או הנעליים, אלא האיפור והעדשות הצבעוניות. ככה מתמסרים לתפקיד

לופיטה ניונגו פרימיירה אנחנו US לונדון. GettyImages
שחקנית נשמה. לופיטה ניונגו והעדשות האדומות/GettyImages

שחקן איכותי באמת, מה שנקרא "שחקן נשמה", הוא אחד שחי את הדמות שהוא מגלם ביומיום. אחד שיודע לגרום לקהל להתבלבל בין המציאות לבין הבדיה שבעולם הקולנוע והטלוויזיה ולופיטה ניונגו היא שחקנית מהסוג הזה. היא כל כך טוטאלית לתפקיד החדש שלה בסרט האימה "אנחנו", עד שהיא מגיעה לאירועים מתוקשרים עם לוקים נועזים בהשראת העלילה.

וכשאנחנו אומרות נועזים, אנחנו לא מדברות על פריטי לבוש, נעליים או אקססוריז שמתאימים את עצמם לוויב המלחיץ של הסרט - אלא גם על שינוי צבע העיניים. לופיטה ניונגו מאמצת אקססורי חדש וקריפי במיוחד - עדשות המגע הצבעוניות.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

פוסטר הסרט אנחנו. Tulip Entertainment,
כרזת הסרט "אנחנו"/Tulip Entertainment

הסרט "אנחנו", שבו מגלמת ניונגו דמות ראשית, מספר על משפחה שנוסעת לחופשה כדי להירגע - אבל מגלה שיש להם כפילים רשעים שרודפים אחריהם. בריאיונות של ניונגו לקראת יציאתו של הסרט היא סיפרה שמדובר בלא פחות מ"סיוט של הבמאי ג'ורדן פיל" וכן ש"זהו סרט שלוקח אותך למקומות חשוכים". ניונגו, שמתחברת מאוד לעלילה המפחידה כנראה, החליטה לקדם את הסרט באמצעות לוקים אפלים שמתכתבים עם התסריט.

עוד באותו נושא

טריק הביוטי המושלם של לופיטה ניונגו

לכתבה המלאה
לופיטה ניונגו פרימיירה אנחנו US ניו יורק. splash
החיוך לא יעזור, הלוק הזה מלחיץ אותנו/splash

לפרימיירה שהתקיימה השבוע בלונדון הגיעה ניונגו בשמלת פאייטים אדומה של המותג דה אטיקו וסנדלים של אקווזורה. אבל כאמור, הבגדים הם לא העיקר. בגזרת האיפור, ניונגו בחרה להניח צלליות שחורות על כל שטח העפעף - ממש עד הגבה, להוסיף שפתון שחור, וגולת הכותרת: עדשות בצבע אדום.

יומיים אחר כך ניונגו רצתה לגוון, והחליפה את צבע העדשות מאדום לכתום-צהוב. ככה היא ממשיכה להפיץ את הווייבים האפלים של התסריט ומצליחה לייצר באז סביב הסרט. השחקנית הגיעה להתארח בתכנית של סטיבן קולר בניו יורק כשהיא לובשת אוברול ורוד נוצץ של המותג bande noir והוסיפה סנדלים משגעים. ללוק היא כאמור צירפה עדשות מגע בצבע כתום-צהוב כשאת שאר הגלאם שמרה הפעם נקי ושדרגה עם שפתון ורוד. ללא ספק, שמעה שפורים הגיע.

לופיטה ניונגו פרימיירה אנחנו US לונדון. GettyImages
שמלת פאייטים אדומה של המותג דה אטיקו וסנדלים של אקווזורה/GettyImages
לופיטה ניונגו פרימיירה אנחנו US ניו יורק. splash
צבע שמח, לוק מלחיץ. ניונגו באוברול ורוד מבריק של bande noir/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully