וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה לקולקציות החדשות של המותגים הכי רותחים

24.3.2019 / 10:45

קיץ 2019 יוצא לדרך ואנחנו מביאות לכן את הקולקציות הכי מסקרנות שיש. מותגי יוקרה לצד מחירים שפויים ומעצבים מקומיים לצד השמות הגדולים בעולם. הצצה לקולקציות - חלק א'

פקטורי 54. אייל נבו,
מאי תגר לפקטורי 54/אייל נבו

פקטורי 54

בפקטורי אומרים ביי ביי לסופי מצטנר שליוותה את הקמפיינים האחרונים של החברה לטובת הדוגמנית מאי תגר שמביאה וייב סקסי יותר למגוון המותגים המטורף שהם מרחיבים מעונה לעונה. אז מה הם הפריטים החדשים שנרייר עליהם בעונה הקרובה? החיבור לאמור מכניס לרשת קניינות מהקולקציות החדשות של ז'יבנשי, מונקלר, סאן לורן ובלנסיאגה לצד מותג הג'ינסים הלוהט redone וראלף לורן שעבר לידיים של בעלי פקטורי 54 לאחרונה.

בין הפריטים החדשים מסתמנת אובססיה לשמלת הטרנץ' מהקולקציה הראשונה והמדוברת שעיצב ריקרדו טישי לברברי, מיולס דנים של בלנסיאגה, תיק מיני בקווילט מעוינים של ז'יבנשי, בלייזר שחור מחויט בסגנון טוקסידו שמסתיים בגובה המותן מבית ראלף לורן וז'קט הספארי האיקוני של איב סאן לורן מ-1969 בזמש חום בהיר שקיבל עדכון מידיו של אנטוני וקרלו.

פקטורי 54. דודי חסון,
קולקציה חדשה בפקטורי 54/דודי חסון

מלבד החידושים ניתן לאתר בין הקולבים פריטים נבחרים מהקולקציות המזוהות עם פקטורי 54 ביניהן של איזבל מארה, ג'קמוס, מארק ג'ייקובס, רד ולנטינו, ורסצ'ה, M מיסוני וראג אנד בון.

טווח מחירים: 199-6,990 שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
פקטורי 54. דודי חסון,
הפרזנטורית החדשה - מאי תגר/דודי חסון

אמריקן וינטג'

קיץ 2019 של אמריקן וינטג' ממשיך את רוח הנעורים הנוסטלגית מקולקציית הקיץ הקודם דרך עולם החוויות של סצינת הקאמפינג בראי שנות ה-70 והרוח הרטרו-ספורטיבית באותה התקופה. כמו בכל אוספי המותג הדגש הוא על פריטים נצחיים מבדי כותנה איכותיים, פשתן, קטיפה ודנים שקיבלו טיפול מסור בהתאם לסיפור המסגרת ביניהם טופים בדפוסי וינטג', מכנסיים קצרים, שמלות אווריריות, חולצות טי מקטיפה, חצאיות בכל האורכים, חולצות כותנה מכופתרות, מעילי טרנץ' דקים, גופיות ופריטי דנים.

לטובת הקמפיין המשגע הפכה הצלמת ג'וליה שאמפאו את הרחובות וקו הים של העיר מרסיי למגרש המשחקים הקסום של הקולקציה החדשה, דבר שגורם לנו לרצות להתעופף לשם בקיץ הקרוב ולארוז במזוודה את כל הפריטים מהחנות.

טווחי מחירים: 149-1,789 שקלים.

אמריקן וינטג'. יח"צ חו"ל,
קולקציית קיץ 2019 באמריקן וינטג'/יח"צ חו"ל
אמריקן וינטג'. יח"צ חו"ל,
חליפות קטיפה באמריקן וינטג'/יח"צ חו"ל

טומי הילפיגר x זנדאיה

אז היו לטומי כמה עונות פוריות מאוד עם ג'יג'י חדיד שהוחלפה בהיילי בולדווין על רקע הקאט פייט המצער עם האומה הסינית, אבל הזוגיות עם האחרונה לא צלחה את הדייט הראשון וכעת השגרירה החדשה של בית האופנה האמריקאי היא הפרפורמרית האמריקאית זנדאיה שאמורה לפרוט חזק על מיתרי הגיוון.

קולקציית השת"פ איתה, שנחשפה לפני שלושה שבועות בפריז עוצבה בהשראת הסבנטיז, מאגדת את כל מה שהיה חסר בהלך הרוח הספורטיבי שנתן את הטון בעונה הקודמת. פסקול הדיסקו המשוגע שמילא את המסלול כלל זיכרונות בלתי נשכחים מאותה תקופה כמו שמלת קוקטייל א-סימטרית מקסימה, מכנסי ג'ינס גבוהים, חולצות סאטן, חליפות מחויטות, בדי לורקס מנצנצים ואוברולים מתרחבים.

טומי היפיגר, זנדאיה. יח"צ חו"ל,
טומי הילפיגר בקולקציית קפסולה עם זנדאיה/יח"צ חו"ל

גם הקרב ההיסטורי של ורסאי ב -1973 היווה חלק מלוח ההשראה של האוסף והזכיר באופן נוסף וקצת שונה את אופנת שנות השבעים. את המורשת ההילפיגרית הוסיפו בדמות רקמת אותיות 'Z' ו-'T', פסי קשת בענן ופרינטים בהשראת גלגל המזלות.

טווח מחירים: 299-5,999 שקלים.

טומי הילפיגר, זנדאיה. יח"צ חו"ל,
ביוש לג'יג'י והיילי. זנדאיה/יח"צ חו"ל
טומי הילפיגר, זנדאיה. יח"צ חו"ל,
בהשראת הסבנטיז/יח"צ חו"ל

משקפי שמש - קבוצת לפידות

קבוצת לפידות משיקה את קולקציות משקפי השמש של המותגים אותם הם מייבאים ביניהם אתניה ברצלונה, שופארד, פורלה, פוליס ובלו מרין. את הסמן האדג'י ממלאת אתניה ברצלונה, אחת מחברות המשקפיים השובבות בעולם שפונה לחובבי פאשן אמיתיים שמוכנים לקחת סיכונים גם ברכישת משקפי שמש לא זולים במיוחד (900-1,500 שקלים). הבשורה שלהם לקיץ הקרוב: טוויסט ומשחקי פרפורציות למסגרות קלאסיות, צבעוניות נועזת ואוונגרדיות. מותג היוקרה שופארד מציע מסגרות עשויות עבודות יד בתהליך ייצור מוקפד ומשוכלל ביותר, והמחיר בהתאם (3,500-5,500 שקלים), כאשר כל מסגרת היא חלק מקולקציה של תכשיטים ושעונים.

שופארד, משקפי שמש. יח"צ חו"ל,
מסגרות בייצור מוקפד של שופארד/יח"צ חו"ל

אוסף משקפי השמש של שופארד, לייבל השעונים האיטלקי, מקיים דיאלוג עם השפה העיצובית המוקפדת של המותג. בקולקציה מספר דגמים ייחודיים כמו משקפי אוברסייז במסגרת פאייטים ומשקפיים חתוליות במסגרת שקופה ועדשה כהה. קולקציית הנשים של פוליס מבקשת לתת מענה לטרנדים העדכניים בז'אנר גם כן עם מסגרות חתוליות, מסיכה, אוברסייז ושייפים עגולים ומשושים.

בלומארין, משקפי שמש. יח"צ חו"ל,
מסגרות עם נוכחות של בלומרין/יח"צ חו"ל

רונן חן

מי שמכיר את פועלו של המעצב יודע שלאסתטיקה היפנית שמורה פינה מיוחדת כמעט בכל אוסף שיוצא תחת ידיו. אבל בקולקציית האביב-קיץ החדשה שעיצב הנוכחות הייחודית שלה מקבלת את הכותרת הראשית במלוא הדרה בזכות ביקור בטוקיו שערך לפני כשנה, אז מצא את עצמו בעיצומו של גל החום, 40 מעלות, שהזכיר לו את חוסר האונים האופייני ליולי אוגוסט הישראלים. התבוננות במקומיים שלבשו בדים דקים ונושמים בגזרות המתרחקות מן הגוף הציתו בו השראה המחברת בקו אווירי שתי קצוות אסייתיות מרוחקות במשב רוח קליל.

רונן חן. דודי חסון,
קולקציה חדשה ומרגשת אצל רונן חן/דודי חסון

מהשפה היפנית הוא תרגם לישראלית מבחר פרשנויות למראה המעטפה כולל אלמנטים של סינרים וקשירות כמו מכנסיים רחבים בגזרת מעטפת יפנית, מעט רחבים המסתיימים בגובה קרסול, שמלת סרפן שחורה עם כתפיות דקות הנלבשת מעל טי לבנה או שמלת מעטפת עם סגירת קרס. הצלליות הרחבות והבדים המאווררים מאפשרים שימוש נדיב בטקסטילים של פשתן, כותנה, משי וטנסל שניתן למצוא בחלקן האחורי של חולצות, בשרוולים מלאי ווליום וחצאיות מתרחבות.

מרכז הכובד של אגף הצבעוניות גם הוא משתייך לרחובות טוקיו פינת תל אביב עם מנעד מתבקש בשחור-אפור-כחול-לבן, אליו מתווספים צהוב, אדום, ורוד, תכלת וחאקי כולל דפוסי פסים, נקודות, טאי דאי, משבצות וטלאים מעודנים.

טווח מחירים: 169-1,190 שקלים.

רונן חן. דודי חסון,
שמלת סרפן שחורה ומשגעת/דודי חסון
רונן חן. דודי חסון,
בדי פשתן, כותנה, משי וטנסל אצל רונן חן/דודי חסון

הולילנד

הלייבל המקומי Holylend civilians משיק את אוסף קיץ 2019 מחוץ לאזור הנוחות ההיפסטרי שמכור לסטריט סטייל היוניסקסי שלו בחנות פופ-אפ בקניון רמת אביב המפונפן. בין הלקוחות הנאמנים נמנים סלבס נחשבים כגון גל גדות, נועה תשבי, סטטיק, הראל סקעת, מיה דגן ועוד. הוייב המוכר של המותג שמציע טיפול מדוקדק לקטגוריית הטי-שירטים הרחיב את גבולותיו גם לתחום הדנים עם הצעות הגשה בפרופורציות חדשות כולל כיסים הפוכים, מכנסי ניילון, טופים בריסוסי גרפיטי של המילה לאב, סמל פיס ואצבעות ידיים בצורת סמל הויקטורי, חולצת ג'ינס מכופתרת ופריטים משובצים הכוללים שמלה, חצאית, חולצה קצרה מכופתרת ומכנסיים ארוכים. נושא העל של העונה מתמקד הפעם בקדושת האהבה בין אדם לאדם, אדם למקום ואדם לעצמו תוך קריאה לאחדות ולאהבת חינם. בהמשך יצטרפו גם דגמים נוספים שיעסקו בביאת המשיח.

טווח מחירים: 250-790 שקלים.

www.holylandcivilians.com

הולילנד. תום מרשק,
קולקציה חדשה בהולילנד/תום מרשק
הולילנד. תום מרשק,
מכנסי ניילון מגניבים/תום מרשק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    6
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully