וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה קייט מידלטון ומייגן מרקל לובשות רק ניוד ואפור ליד המלכה אליזבת?

גל סלונימסקי

25.3.2019 / 7:15

המלכה אליזבת היא חובבת צבעים נועזים ידועה. כשהגיסות הכי מדוברות בעולם - קייט מידלטון ומייגן מרקל - מגיעות לאירוע בנוכחותה, הן חושבות עשר פעמים מה ללבוש, ולא רק כדי שהמלכה תחבב את האאוטפיט, אלא כדי לא לגנוב לה פוקוס. תורת הצבעים של הארמון

המלכה אליזבת, אפריל 2017. רויטרס
מלכת אנגליה, מלכת הצבעים, המלכה אליזבת/רויטרס

המלכה אליזבת שולטת ביד רמה בארמון הבריטי ומטילה מורא ופחד על כל דייריו - כולל הגיסות הכי מדוברות בעולם, מייגן מרקל וקייט מידלטון. עד כדי כך הן מפחדות ממנה, שהן חושבות עשרות פעמים על מה ללבוש לפני שהן נראות לידה בציבור. וזה לא רק כדי שהלוק שלהן ימצא חן בעיניה - אלא פשוט כדי לא לגנוב את הפוקוס ממלכת אנגליה, שהיא גם מלכת הצבעים.

המלכה אליזבת ידועה בחיבתה לטרנד הקולור בלוק, וכל האאוטפיטים שלהם הם בעצם העתק-הדבק מאותו פס ייצור, עם צבע אחר. היא לא מפחדת מצבעים בוהקים ובעצם אין גוון אחד שהוא "ביג נו נו" עבורה. כתום, טורקיז, ורוד, סגול. כל צבע נכנס באהבה לארון של המלכה.

הגיסות, שמודעות היטב לחיבתה של המלכה לצבעים נועזים, בוחרת תמיד ללבוש גוונים של ניוד, אפור או כחול עמוק כשהן מגיעות לאירוע מתוקשר שבו נוכחת גם המלכה. שלא תבינו לא נכון, גם הן חובבות צבעים דומיננטיים וחזקים כמו צהוב, סגול או אדום - אבל לצד המלכה הן תמיד יבחרו באאוטפיט רגוע.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קייט מידלטון המלכה אליזבת. GettyImages
העיקר לא לגנוב את הפוקוס. קייט והמלכה בבילוי סולו משותף לראשונה זה שבע שנים בשבוע שעבר/GettyImages

הוכחה לכך קיבלנו בשבוע שעבר כשמידלטון בת ה-37 הצטרפה לבילוי משותף עם המלכה. מדובר היה באירוע של שתיהן יחד לראשונה זה שבע שנים. בעוד שהמלכה אליזבת בחרה במעיל ורוד מקשמיר של סטיוארט פרבין - עם כובע תואם, שרשרת פנינים, כפפות בצבע שחור והתיק הקבוע - מידלטון הלכה על שמלה אפורה של קת'רין ווקר.

כאשר מייגן מרקל הצטרפה לבילוי סולו משותף עם המלכה ביוני האחרון היא הלכה על שמלת עיפרון עם כיסוי כתפיים דמוי שכמיה בצבע בז' של בית האופנה החביב עליה, ז'יבנשי. המלכה לבשה חליפה בצבע ירוק-ליים בוהק של סטיוארט פרבין עם כובע תואם של רייצ'ל טרבור מורגן.

עוד באותו נושא

מי צריך דובוני אכפת לי? התיעוד המרהיב של המלכה אליזבת בכל צבעי הקשת

לכתבה המלאה
מייגן מרקל המלכה אליזבת ביקור צ'סטר צ'שייר. GettyImages
מייגן למדה את חוקי הארמון רגע אחרי החתונה. המלכה אליזבת עם הדוכסית מסאסקס ביוני האחרון/GettyImages

אלו לא הפעמים היחידות בהן בחרו הדוכסיות בצבעים פחות דומיננטיים באירועים לצד המלכה. גם כשהן לא מבלות איתה אחת על אחת, ומגיעות לאירוע מתוקשר בנוכחותה - הן יעדיפו גוונים בהירים כמו ניודים, צבעים עמוקים כמו כחול או שחור או צבעים פסטליים. באירועים שלהן לבד הן ילכו על כל הקופה עם צבעים נועזים.

בסרט תיעודי שנעשה על המלכה לרגל יום הולדתה ה-90, סיפרה הרוזנת מווסקס סופי, שנשואה לנסיך אדוארד - הבן של המלכה אליזבת והנסיך פיליפ, כי "המלכה צריכה להתבלט. כשהיא יוצאת לקהל - האנשים נמצאים במרחק ממנה, והם רבים. היא רוצה שכולם יצליחו לזהות אותה ממרחק ובין ההמון ולהגיד - 'ראיתי את המלכה'".

קייט מידלטון המלכה אליזבת. GettyImages
לתת למלכה לבלוט בין ההמון ולמרחקים/GettyImages
מייגן מרקל המלכה אליזבת. GettyImages
הצבעים למלכה, בבקשה/GettyImages
קייט מידלטון המלכה אליזבת. GettyImages
אל תדאגי, לא יפספסו אותך/GettyImages
מייגן מרקל המלכה אליזבת. GettyImages
תמיד מאחורייך/GettyImages
מייגן מרקל המלכה אליזבת. GettyImages
צבעים עמוקים, גוונים של ניוד או צבעי פסטל/GettyImages
מייגן מרקל הנסיך הארי בירקנהד. GettyImages
אבל כשהן לבד? הן עפות באוויר/GettyImages
קייט מידלטון ווימבלדון 2018. GettyImages
שומרות את הצבעים לימים שהמלכה נשארת בבית/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully