וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התשוקה לנעליים: השוז שכולן חולמות לנעול

מותג הנעליים היוקרתי A BY ANABELLE צד לאחרונה את עינינו ומתברר כי מאחורי הנעליים המתוכשטות עומדת מעצבת ישראלית צעירה שמתחילה למצב את מעמדה בעולם האופנה הבינלאומי. ריאיון מיוחד לסופ"ש

אנאבל, נעליים. יח"צ,
להתאהב. הכירו את A BY ANABELLE/יח"צ

בשעה הקדושה של השבוע, שמיועדת כמובן לשופינג אונליין, בעיקר למותגים שאנחנו לא מצליחות לשים את ידינו עליהם כאן בארץ הקודש, נפלנו על נעל שלרגע הוציאה אותנו מאיזון. שפיץ שחור ומעודן מסאטן, עקב בגובה הנכון ולב מתוכשט מקדימה שמקפיץ את הלוק לשחקים. כניסה קטנה לאינסטה הביאה אותנו לידי מסקנה כי מאחורי הנעל הכה מדויקת הזו עומדת בכלל מעצבת ישראלית צעירה.

אנאבל ציצין רק בת 26 מתל אביב, למדה אומנות וציור בבית הספר Ecole des beau arts בפריז ותואר ראשון במנהל עסקים במרכז הבינתחומי הרצליה. במהלך הקורס בבי"ס לאופנה מרנגוני במילאנו שרטטה את הנעל המפורסמת A, כשחיברה קו בין הסוליה לעקב. בשנת 2017 לאחר עבודת פיתוח ועיצוב של שנתיים במפעל הכי טוב באיטליה הושק המותג היוקרתי A BY ANABELLE בפריז, המותג היחיד מישראל בו הנעליים מיוצרות במפעל נעלי דיור והרמס. נשים מפורסמות מכל העולם כבר הספיקו להשוויץ בשוז הנחשקות, ביניהן השחקנית האלי ברי, לוסי הייל, הבלוגריות קמילה קואלו ונינה סואס, הפאשינסטה המוערכת ג'יובאנה באטלייה ולפני מספר שבועות אפילו קורין גדעון בפרק הפתיחה של "2025".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אנאבל, נעליים. יח"צ,
כל מה שאישה צריכה - שפיץ מחודד, סאטן ונוצות. A BY ANABELLE/יח"צ

מתי הרגשת שרגע הפריצה שלך הגיע?
"שאלה קשה. אני לא מאמינה שיש מושג כזה שנקרא 'פריצה', אלא שהדרך שמותג עושה צרופה בעליות וירידות אינסופיות וזה הגורל שלו בתחום שכיום חווה המון אי ודאות. אני יכולה להגיד שכבר מהקולקציה הראשונה הייתה המון התעניינות: קניינים, סטייליסטים או כתבים שאהבו ורצו לקחת חלק מהדבר הזה. אחר כך הגיעה לוסיה הייל, חודש אחרי זה האלי ברי בתקופה בה הנעליים עדיין לא הגיעו למדפים. אז כן, זו הייתה פריצה אך אני יותר רוצה לקרוא לזה השקה ראשונית. כל פעם כשמישהי חשובה נועלת אותנו ואני רואה את התמונה אני מתחילה לרקוד כמו ילדה קטנה. כמעצבת הדבר הכי חשוב לי הוא לשמח נשים, לתת להן לחגוג את עצמן בנעליים מרגשות".

עוד באותו נושא

ז'קט ג'ינס ושמלה רומנטית: 7 פריטים שעשו לנו את השבוע

לכתבה המלאה
אנאבל, נעליים. יח"צ,
כשהבלוגריות הכי נחשבות בעולם חושקות במותג/יח"צ

הנעליים שלך מתומחרות בתג מחיר די גבוה יחסית למישהי בתחילת דרכה, את לא חוששת ש-3,500 ש"ח לזוג נעליים זה סכום די מרתיע?
"אני בטוחה שזה מרתיע ממבט ראשון. אישה שאוהבת את הנעל, הופכת אותה ורואה מחיר של 4 ספרות מול העיניים, אל מול לייבל לא מוכר ותווית שכתוב עליה BY ANABELLE. אני מבינה את זה וזה חלק מהמשחק. למרות זאת, המחיר הגבוה מגיע באמת מהייצור. אני מייצרת במפעל ברמה מאוד גבוהה ואין התפשרות על שום דבר בנעליים שלי. אלפי ספקים נמצאים בשרשרת הזו ולי כמותג חדש היה ברור שאם אני נכנסת לשוק הזה - אני חייבת לספק את המוצר הטוב ביותר. אם העקב שלי יישבר - הלקוחה לא תקנה ממני יותר. היא תהיה פחות סלחנית כלפי מאשר ללואי ויטון. בלי קשר אני מגיעה מאסכולה בה עדיף לרכוש קצת וטוב מאשר הרבה ולזרוק כל עונה".

אז איך את מגדירה את קהל הלקוחות שלך?
"קהל הלקוחות שלי הוא כזה שקודם כל מעניין אותו אופנה גבוהה ואיכות. אישה שלא מתפשרת על אקססוריז, בין אם היא קונה חליפות מכיכר המדינה או לובשת זארה - היא רוצה לשדרג את עצמה עם נעל שתעשה את כל ההופעה. אישה שאוהבת נעליים, יותר נכון - משוגעת על נעליים. מעיין קארי בראדשו נצחית כזו שמחפשת להתאים את חולצת הוינטג' ב-10 דולר לנעלי היוקרה שלה ב-700 דולר".

אנאבל, נעליים. יח"צ,
נעלי הקרפיטונייט הידועות. 3,500 ש״ח/יח"צ

לא מעט מעצבים צעירים מתקשים בעניין הייצור בהתחלה ואת כבר מייצרת באחד המפעלים היוקרתיים בעולם, איך זה עובד?
"זה נכון, אני מייצרת במפעל בצפון מילאנו באיזור שנקרא PARABIAGO שהוא נחשב האיכותי ביותר לייצור נעלי נשים. המפעל הזה מייצר עבור מותגי על כמו הרמס, אך מבחינה עסקית זה לא כזה פשוט וקל, זה האתגר הכי גדול וקשה שהיה לי כמותג. בהתחלה הייתי קלולס, אחרי שהיו לי סקצ'ים מוכנים התחלתי לחפש מפעל שיהפוך את החלום למציאות. המון אנשים אמרו לי לא להגיע לאיטליה, ניסוי להסביר לי שאף אחד לא יהיה מוכן לייצר לי, אז התחלתי בפורטוגל. נסעתי לשם בחיפוש אחרי מפעל ואחרי כמה מפעלים שביקרתי הבנתי שזה לא זה וזה לא יקרה שם. יש משהו בייצור האיטלקי שפשוט לא עובד במקומות אחרים - במיוחד כשמדובר במוצר כמו שלי. השפיץ המחודד, הסולייה הדקיקה, הגימור של התפר - בנעליים מהסוג הזה המסורת של האיטלקים באה לידי ביטוי".

נשמע קצת כמו סיפור סינדרלה.
"אז זהו שלא! זה עבד אחרי שיחה של שעתיים במפעל אבל כמות המיילים ששלחתי למפעלים לפני, וכמות ה"לא" שקיבלתי בבוטים אחרים היו קשים ומאוד לא נעימים".

אנאבל, נעליים. יח"צ,
קת'רין מקפי בנעליים של אנאבל ציצין/יח"צ

ואכן החתימה של המותג באה לידי ביטוי בגזרות קלאסיות עם טוויסט בעקב או באקססורי, כאשר הדגמים המפורסמים והמיוחדים ביותר הם הקריפטונייט - גביש קריסטלים שעשוי מפלסטיק בגימור קריסטל, כאשר כל קריפטונייט מיוצר בעבודת יד ולכן כל פיס שונה מהשני. דגם PARIS שעוצב בהשראת מגדל האייפל ודגמי AMOR ו-TAMARA עם לב עשוי אבני סברובסקי, אותם עיצבה בתקופה בה קיבלה הצעת נישואים.

יש לא מעט מעצבים שעושים את הדרך ההפוכה, מתחילים לעבוד מעבר לים ואז חוזרים לשוק המקומי. את חושבת שזה מה שעוזר להגדיל את השם ולמתג אותו יותר גבוה?
"אכן כן. אני מאוד מאמינה שכאשר אתה מקבל הערכה מסוימת, אם זו הערכה מסחרית או הערכה מסטייליסטים ועורכי מגזינים בעולם, אנשים בארץ מסתכלים על זה בעין אחרת. ישראל זה הבית שלי ומכאן הגעתי. חשוב לי להצליח כאן ולהטביע את חותמי, אך היה לי ברור שעל מנת להצדיק את המוצר שלי והפלייסמנט שלו על מדף ברשת כמו מארי נעליים שמוכרים רק מותגי יוקרה מחו"ל כמו זאנוטי או מוסקינו, אני קודם כל צריכה למתג את עצמי כבינלאומית".

אנאבל, נעליים, האלי ברי. יח"צ,
האלי ברי באה והשאר אחריה. הכוכבת בתכנית של אלן דג'נרס בנעליים של אנאבל/יח"צ

בזמן שציצין מנסה לסלול את דרכה בין שלל מותגי היוקרה בעולם האופנה, היא נזכרת בברנד האיקוני שנתן לה השראה: "אני מאוד מאוד מתחברת למנולו בלניק. בית אופנה שלא מתפשר על הנראות וקווי יסוד שלו. בעולם בו מעצבים לעיתים 'נאלצים למכור את נשמתם לשטן' ולעשות עיצובים מסחריים יותר הוא נשאר בשלו. ראוי להערצה בעיניי".

מדובר במותג של שנים, לוקח המון זמן ולא מעט קבלות בכדי להגיע למעמד כזה.
"מבחינה עסקית, אני יכולה להגיד שבקטגוריה שאני נמצאת, ישנו מותג נעליים שאכן הצליח בטווח זמן מאוד קצר של כ-7-8 שנים והוא אקווזורה. היום מאוד קשה להצליח בשוק נעלי היוקרה ולהילחם מול 'מפלצות' כמו ג'ימי צ'ו או כריסטיאן לובוטין אבל זה אפשרי".

מה הטיפ שלך למעצבת בתחילת הדרך שרוצה להיכנס לשוק הבינלאומי?
"בגדול זה באמת משתנה ואינדיבידואלי. איי ליסטריות כמו לוסי הייל או האלי ברי נעלו את הנעליים שלי דרך סטייליסטיות באל איי שאהבו את המותג והחליטו לתת לי צ'אנס. יש לי מזל גדול כי כשפתחתי את המותג משרד פי אר באל איי פנה אליי ומאוד אהב את מה שאני עושה וקישר לכל הסטייליסטיות האלה. עם הפאשניסטה האגדית ג'יובאנה באטלייה זה היה ממש מקרי. הצגתי את הקולקציה שלי במילאנו לעיתונאים וסטייליסטים, הסטייליסטית שלה הגיעה והתאהבה בכפכף TAMARA עם הלב. היא אמרה שג'יובאנה תעוף עליהן, כמובן שלקחתי ממנה מידה וייצרתי עבורה. שלחתי לה את זה וכעבור חודשיים באמצע הלילה גיליתי שהיא העלתה פוסט בקריסמס עם עץ ענק והנעליים שלי. זה היה רגע ענק".

ובטוח שגם לאינסטגרם יש השפעה לא קטנה, לא?
"ברור. לעיתים אני כותבת מהאינסטגרם שלי לאושיות אופנה או משפיעניות שאני מאוד אוהבת ומעריכה ואומרת להן שאשמח לשלוח להם נעל. בלוגריות כמו קמילה קריל, נינה סואס או מאיה מאלנאר הן מכרות וכשנחשפו לנעליים הן התאהבו. שלחתי להן נעל אך לא היה איזשהו הסכם שהן יעלו פוסט ויתייגו. הבנות האלה מקבלות סכומים לפוסט ואם הן עושות את זה בחינם כנראה שהן באמת מתחברות למותג ורוצות לפרגן. כך גם קרה עם קמילה קואלו שנעלה את נעלי הלב בפאשן וויק בניו יורק- היא מכרה של חברה שלי ממיאמי והסכימה לקבל את הזוג".

זו התחלה מכובדת מאוד, ומי בכל זאת עוד תרצי שתנעל את הנעליים שלך?
"אני מתה על שר והסגנון שהיא הביאה איתה באייטיז. לראות אותה היום בנעליים שלי יהיה פשוט אגדי - תמונה למסגר על הקיר. מצד שני, יש רצון ענק להנעיל איי ליסטריות כמו ביונסה או אריאנה גרנדה, ואף קים קרדשיאן. הן טרנד-סטריות, וכל מה שהן שמות הופך להיות באופנה ולא פחות חשוב - סולד אאוט. גם מייגן מרקל זה רעיון טוב האמת".

הפופ אפ הראשון של המעצבת יתקיים בין התאריכים 2-5.4 אותו מארגנת היזמית תמר קרוון, במרכז המסחרי "גן העיר" בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully