וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרל לגרפלד, אודרי הפבורן ועוד: ההפקה המטורפת של בלה חדיד לווג

גל סלונימסקי

27.3.2019 / 8:18

הטופמודל המצליחה השתתפה בהפקת אופנה בגיליון הדיגיטלי של מגזין ווג. על השער היא צילמה מחווה לסרט מ-1957 בכיכובה של אודרי הפבורן, אחד הלוקים כולל חליפה מהקולקציה האחרונה של שאנל בעיצובו של לגרפלד, ובשאר התמונות והסרטונים היא רוקדת בבגדים יוקרתיים. צפו

צילום מסך

בווידיאו: הסרטונים של בלה חדיד למגזין ווג

לא שהיינו צריכות הוכחות לכך שבלה חדיד היא אחת הטופמודלס העסוקות והמצליחות בעולם, אבל שיתוף הפעולה האחרון שלה עם מגזין ווג רק חיזק את מה שכבר ידענו. חדיד בת ה-22 הצטלמה לשער הגרסה הדיגיטלית של ווג ולהפקה שכוללת שורה של סרטונים - כאשר כל לוק יותר מוצלח מהקודם לו.

על השער, שמגיע בצורה של גיף - כיאה לרעיון של גיליון דיגיטלי, כיכבה חדיד במחווה לאודרי הפבורן האגדית. חדיד לבשה שמלת סטרפלס כתומה של ז'יבנשי עם כובע נוצתי-פרוותי עצום. הלוק שלה לשער נוצר בהשראת הסרט "פנים מצחיקות", קומדיה רומנטית מ-1957 שמספרת על ג'ו סטוקטון (שמגלמת הפבורן), שמתאהבת בצלם אופנה.

את השמלה שלובשת חדיד בצילומים עיצבה קלייר וויט קלר והיא עולה לא פחות מ-7,185 דולר, למי שמעוניינת לרכוש. אבל מה לא עושים בשביל מחווה לסרט איקוני ולשחקנית איקונית עוד יותר?

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בלה חדיד גיף ווג. ווג, צילום מסך
מחווה לאודרי הפבורן. בלה חדיד בשמלה של ז'יבנשי על השער הדיגיטלי של ווג/צילום מסך, ווג

בווג סיפרו שבתום שבוע האופנה של פריז, שחתם את שבועות האופנה בעולם בהם הציגו את קולקציות סתיו 2019, נפלה בהם ההחלטה להרים הפקת אופנה בכיכובה של חדיד ובניצוחם של הבמאי גורדון ון שטיינר ועורכת האופנה ג'ורדן ביקהאם. בשבוע האופנה בפריז נערכה תצוגת האופנה של שאנל, שבו הוצגה הקולקציה האחרונה בעיצובו של קרל לגרפלד. הרגע הזה, שלא הותיר אף עין יבשה, גרם לווג להחליט שאחד מהלוקים יכלול בגדים של בית האופנה ויוקדש למעצב האיקוני שהלך לעולמו.

בסרטון המחווה ללגרפלד לובשת חדיד חליפה לבנה מסאטן של שאנל בעיצובו של קרל, עם חגורה, שרשרת אוברסייז ועגילים תואמים - כולם בצורת פתיתי שלג עם אבנים לבנות. "את החליפה אפשר ללבוש עם תכשיטים או בעור חשוף, רק תלבשו אותה", נכתב בווג.

בלה חדיד ווג שאנל. אינסטגרם, ווג, צילום מסך
"העיקר ללבוש אותה". חדיד במחווה לקרל לגרפלד/צילום מסך, אינסטגרם, ווג

סרטון נוסף של חדיד מציג לוק קצת יותר אדג'י וקשוח. בלה לבושה בבגד גוף אוף-שולדר בצבע ורוד-מסטיק ועשוי פאייטים ומכנסי עור שחורים שמתחברים למגפיים. הלוק כולו של בלנסיאגה. בגזרת השיער צמה ארוכה במיוחד ושרשרת עם האות B, הראשונה בשמה. למצלמה היא שולחת לא מעט פרצופים רציניים ומציגה פוזות סקסיות - עד שבסוף הסרטון היא "מתגלשת" במדרגות ומשחררת חיוך גדול. חדיד ממשיכה עם הפוזות הסקסיות בסרטון נוסף, בו היא לובשת שמלת קפלים ענקית בצבע ורוד של שרה בורטון לאלכסנדר מקווין, עם חגורה עבה שחורה.

בלה חדיד ווג בלנסיאגה. אינסטגרם, ווג, צילום מסך
הטוטאלוק הקשוח של בלנסיאגה/צילום מסך, אינסטגרם, ווג
בלה חדיד ווג אלכסנדר מקווין. אינסטגרם, ווג, צילום מסך
ים של פוזות סקסיות/צילום מסך, אינסטגרם, ווג

בסרטון רביעי רוקדת חדיד על גג בניין, משחקת כדור נוצה ותולה כביסה כשהיא לובשת אאוטפיט של מריה גרציה קיורי לדיור, שכולל חצאית פרחונית וטופ שחור. כי הרי מי לא תולה כביסה בבגד של דיור? חדיד ממשיכה לרקוד, הפעם באאוטפיט של אוליבייה רוסטאן לבלמיין - אוברול שחור עם נוצות, אבנים ומשחקי שקיפויות בבד. בסרטון נוסף היא מודדת כובעים בשמלה פרחונית של ג'וליאן דונסה, המעצב הראשי של פאקו ראבן, עם שובל ארוך וגרביונים שחורים.

בלה חדיד ווג דיור. אינסטגרם, ווג, צילום מסך
תולה כביסה על הגג בבגדים של דיור/צילום מסך, אינסטגרם, ווג

הלוק הכי משגע הוא של פייר פאולו פיצ'יולי לוולנטינו, שמלה לבנה עם שרוולי פעמון, שאליה מצטרף כובע בסגנון תחילת המאה הקודמת, שקצת מזכיר חלק עליון של מנורה וקצת מזכיר את "סיפורה של שפחה". בעודה לובשת את הלוק, ממשיכה בלה במסכת הריקודים ובין לבין אוכלת גלידה בכפית.

כל סרטון של חדיד יותר משובח מהשני, אבל אנחנו הכי אהבנו את הרגעים של מאחורי הקלעים ששולבו בסרטונים שהופצו ברשתות החברתיות. בהם אפשר לראות את חדיד צוחקת בלי הפסקה, מתלבשת במעיל בין טייק לטייק, חובשת מסכת ביוטי ואפילו קוראת SOS לחייט כשכתפיה בשמלה שהיא לובשת נקרעת.

בלה חדיד ווג ולנטינו. אינסטגרם, ווג, צילום מסך
זו מנורה, זה "סיפורה של שפחה" - מה זה? בלה חדיד בלוק של ולנטינו/צילום מסך, אינסטגרם, ווג
בלה חדיד ווג בלמיין. אינסטגרם, ווג, צילום מסך
אוברול שחור עם נוצות, אבנים ומשחקי שקיפויות של בלמיין/צילום מסך, אינסטגרם, ווג
בלה חדיד ווג פאקו ראבן. אינסטגרם, ווג, צילום מסך
מודדת כובעים בשמלה של פאקו ראבן/צילום מסך, אינסטגרם, ווג

הרגעים הכי מעניינים הם מאחורי הקלעים:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully