וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרנדים החזקים באינסטגרם למרץ 2019

31.3.2019 / 8:00

גם החודש נברנו באובססיביות בפידים הכי לוהטים באינסטה וליקטנו עבורכן את הטרנדים הכי נכונים שהאיט גירלז אימצו. כל מה שאתן צריכות ללבוש על פי תורת האינסטוש

עם כל הכבוד לגוגל, רשת האינסטגרם הפכה בשנים האחרונות למקור הכי מהימן בשטח למידע מעודכן בכל הקשור לאופנה, טרנדים ומהו הדבר הנכון שצריך במלתחה בכל רגע נתון. הבעיה היא שבניגוד למנוע החיפוש הפופלרי, באינסטה אפשרויות החיפוש הן מוגבלות ביותר, מה שמקשה על איתור פריטים רלוונטיים. לטובת אלו שמתעניינות על מה האיט גירלז חורשות בימים אלו לפני שהן יוצאות לסיבוב שופינג, אספנו את הפריטים שיש סביבם את מירב ההיסטריה, הבאז וההייפ נכון למרץ 2019.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מכנסיים גבוהים עם חגורה

מגמת חגורות המותן נמצאת פשוט בכל מקום כבר לא מעט זמן. מהרחוב ועד השטיחים האדומים ראינו אותן מככבות בשמלות יומיומיות ושמלות ערב מפוארות, מעל בלייזרים, מעילי צמר וגם מושחלות בג'ינסים גבוהים. בין אם מדובר בעבות מעור, עם או בלי פאוץ' או בכאלה עדינות שנטמעות בטקסטיל של הבגד - מדובר באלמנט שהוא גם מחטב וגם מכניס עניין בכל הופעה.

לאחרונה שמנו לב שבתוך הקטגוריה מסתמנת תופעה כובשת של חגורות קשירה בילט אין במכנסיים או בחצאיות שיוצרות איסוף מכווץ ואקסטרה גבוה במותן כשמעליו מבצבץ עודף הבד ומדגיש את הסיפור. חייבות להודות שעל המסלול הסטייל הזה מקודם כבר כמה עונות בחסות לא מעט מעצבים כחלק מהערגה לנוסטלגיית האייטיז, אבל אצל מובילי הדעה בתחום הסיפור תפס חזק רק לאחרונה כשעוד ועוד פידים של פאשניסטות מקצועיות מתמלאים בניואנסים של העניין.

עוד באותו נושא

תורת האינסטוש: הטרנדים הכי חזקים ברשת לפברואר 2019

לכתבה המלאה

שמלות וחליפות סריג

עוד משהו שתמיד היה פה אבל לאחרונה נהיה פייבוריטי באופן מרשים הם סטים ושמלות מבדי סריג, מגמה שהייתה אופיינית בסוף הניינטיז וכעת כובשת את האינסטגרם ורשתות האופנה באופן גורף. אחת התכונות של טקסטילים סרוגים היא אלסטיות והצמדות לקימורי הגוף, במידה והגזרה לא מיועדת למצב אוברסייז, מה שהופך את הסטים של טופ וחצאית למנצחים.

Rowen Rose

הלייבל הצרפתי rowen rose עדיין לא חגג שנה להיווסדו והוא כבר מסתמן כבייבי החדש שבנות האינסטה מאמצות לחיקן בהתלהבות יתרה. מי שאחראית לכך היא הפריזאית אמה רוון שהתארגנה על מותג מתוקתק ונחשק הקרוי על שמה כשהיא בת 22 בלבד, כולל אתר וחנות אונליין. על אף חוסר הניסיון וההשכלה הדרושים רוון מעידה על עצמה שמגיל צעיר פיתחה אובססיה לסטייל מה שהביא אותה להגשים את החלום של ליין אופנה בעל שיק פריזאי המיוצר במילאנו במטרה להביא את החזון האופנתי שלה בפיסים חד פעמיים ברמת גימור של קוטור, לדבריה.

בין הלהיטים התורנים מהקולקציה שלה שכבשו את הפיד הן חליפות משובצות בגווני כתום-אדום, שחור-לבן וצהוב-אדום, כשהאחרונה מגיעה עם בלייזר ברכיסה כפולה ללא שרוולים ורצועת תחרה בקצה התחתון. את אותם דפוסי משבצות מטריפים ניתן למצוא גם במעילים מחוייטים באורך מקסי שכיכבו לא מעט על אורחות שבוע האופנה האחרון. לקראת האביב היא משיקה סדרת שמלות ערב אלגנטיות באווירת אר-דקו מבדי סאטן מבריקים ומז'קארדים בשילוב נוצות. הימור שלנו - אתן הולכות לראות אותן הרבה בקרוב.

שמלות סליפ

השמלות אליהן התוודענו בשנתיים האחרונות נמצאות עכשיו פשוט בכל מקום. העובדה שרשתות עממיות יחסית כמו זארה ומנגו מציעות אותן במגוון גזרות וגוונים נתנה לסגנון הזה בוסט רציני, ואפילו שמזג האוויר עדיין לא מאפשר ממש לאמץ אותן בקלות אי אפשר להתעלם מהיצירתיות שבה הפאשניסטות משלבות אותן בלוקים שלהן. ניתן לראות אותן מככבות מתחת לסריגים וז'קטים או מעל חולצות כפתורים, טי שירט וגולפים, עם עקבים, סניקרס, מגפיים או סנדלי רצועות. בקיצור - מאסט!

גוונים טרופיים

מבול צבעי הבז' והקאמל עליהם דיווחנו פה לפני חודש פתח את הצ'אקרה לשילובים שחורגים מהשחור-לבן-חום הסטנדרטיים. כך נכנסו לתמונה צבעים משמחים יותר שמזכירים גלידריה מאקלים טרופי ומתכתבים עם העונה החמה שבפתח. הפופולריים הם צהוב בננה, ורוד פונץ', דובדבן, מנטה וכתום מנגו, עם נוכחות משתנה שמתחילה באקססוריז ומסתיימת בטוטאל לוקים מכף רגל ועד ראש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully